1. את לא מתחרה עם בודקים שיש להם ניסיון 

המרוץ נגד בודקים מנוסים הוא מירוץ אבוד, אז למה להיכנס אליו מלכתחילה? 

חפשי את המשרות שבהם מחפשים אנשים ללא ניסיון או עם ניסיון מועט בבדיקות. התחלי מהתחלה ובני את הצלחותיך מלמטה למעלה. 

מנהלי QA     מבינים שהם צריכים תערובת של בודקי בצוותים שלהם, ולכן אנחנו כל הזמן מחפשים בודקי QAמנוסים וגם לא מנוסים. 

כאשר אתה מקבלת את העבודה הראשונה שלך אל תצפי שישלמו לך כמו לעובדים עם 5 או 10 שנים בחברה, ואל תצפי לקבל את אותן המטלות שהם קיבלו במהלך היום הראשון שלך, או 6 החודשים הראשונים שלך, אבל בסופו של דבר את מקבלת את העבודה הראשונה ככניסה למקצוע שלך. היי סבלנית! 

2. צברי ניסיון בבדיקות לפני השגת העבודה הראשונה שלך 

היום, עם כל אתרי ה-crowdsourcing (מיקור המונים) זה קל יותר מתמיד לצבור ניסיון אמיתי בבדיקות (ולעשות כסף באותו הזמן!) 

הירשמי ל-2 או 3 חברות המשתמשות במיקור המונים לבדיקות, הפכי את זה לעבודה שלך במשך 3 עד 6 החודשים הבאים (אל תעשה את זה בזמנך הפנוי או בלילה אחרי שחזרת הביתה מהפאב!) וכך תרוויחי קצת ניסיון. 

לאחר מכן תוכלי להוסיף זאת לקורות החיים שלך, לספר על הפרויקטים, הטכנולוגיות והניסיון הכולל שרכשת בתקופה זו.

 כשמנהל קורא על מישהו שהשקיע מזמנו ווהפך את הבדיקות לתשוקה שלו, זה מציב את קורות חיים שלך גבוה הרבה יותר בערימת הגיוס על שולחנו    .

 

 

 

 

  3. אם אין לך ניסיון בבדיקות, הפכי למומחית בנושא הנבדק

יש המון חברות שעובדות עם תעשיות מאוד ספציפיות כגון משחקים, יישומים בנייד, שפות וכו'. התמקצעי באחד הנושאים האלה והגדל את הסיכויים שלך להשגת עבודה כבודק באחת מהחברות אלה.

אם את רוצה להיות מומחית בתרגום ומיקומים את לא צריכה להיות דוברת שוטף ב-7 שפות, אבל אם כבר יש לך ידע ב -3 שפות זה יתרון שתוכלי למנף.

אם את גיימרית מומחית, או שאת אוהבת לפרוץ אפליקציות קטנות בנייד, זה משהו שאת יכולה למנף גם כן.

השתתפי בקהילות, פרסמי דברים מעניינים על הנושאים האלה ווודאי שיש לך הישגים ודברים מוחשיים לציין כשמישהו שואל במהלך הראיון למה אתה חושבת שאתה מומחה בתחום.

4. לכי על חברות קטנות, הן רגילות יותר ללקיחת סיכונים ולהעסקת אנשים עם פחות ניסיון

בודקים מנוסים רבים היום יספרו לך סיפור דומה, של איך הם הגיעו לבדיקה כמעט בטעות כשהתחילו לעבוד בסטארט-אפ או חברה קטנה. אני יודע כי זה קרה לי לפני כמעט 10 שנים.

חברות קטנות יותר הן בדרך כלל יותר פתוחות לנטילת סיכונים ולהעסקת אנשים על בסיס הכימיה האישית שלהם ולא רק על סמך ניסיונם המקצועי. כמו כן בודקים מנוסים רבים מעדיפים לעבוד עבור חברה גדולה יותר, שם יש להם סיכוי טוב יותר לקדם את הקריירה שלהם, אז התרכז בחברות קטנות יותר, חברות סטארט-אפ, וכו '.

חברות קטנות יותר גם נוטות לגדול מהר יותר, ולכן הן צריכות לשכור יותר בודקים כל הזמן.

5. הדרך הקלה ביותר להשיג עבודה היא באמצעות המלצות של חברייך

רוב המשרות אפילו לא מפורסמות בלוח משרות. מנהלי גיוס נוטים להתחיל לשאול חברים, עמיתים ובני משפחה אם הם מכירים מישהו שיכול להיות טוב עבור עבודה בצוותים ובחברות שלהםאת צריכה לוודא שכולם במעגלים קרובים ורחוקים שלך של בני משפחה וחברים יודעים שאת מחפשת עבודה, והם גם צריכים לדעת למה את האדם המתאים ביותר לתפקיד כזה.

לקריאה נוספת - מוזמנת להציץ באתר הבית