אבל, מה לגבי עבודות עצמאיות לבודקים? הנה מה שרוב הבודקים חושבים לגבי עבודה כעצמאיים:

"באמת? יש כאלה עבודות לבודקים?"

 

"אתה לא יכול לעשות כסף טוב בתור כעצמאי"

 

"זה קשה מדי למצוא פרויקטים בבדיקות לעצמאיים"

 

מה אם אגיד לכם שזה לא כזה קשה למצוא עבודות כעצמאיים בתחום הqa מהבית ושיש פלטפורמה בה ניתן להרוויח אקסטרה כסף על ידי בדיקה ואיתור באגים.

נותנים לך פרוייקט ואתה מקבל תשלום על כל באג שאתה מוצא במוצרים שלהם. יותר באגים יותר כסף.

אתה יכול לבדוק בכל זמן שתרצה ובדרך שתרצה. לא עוד שליטה מהבוס הממורמר שלך... אתה עכשיו הבוס של עצמך.

להרבה חברות יש צוות פנימי שבודק את האתרים שלהן אבל אין תחליף לאנשים שלא מכירים את האתר, תוכנה, מוצר או אפליקציה שיבדקו אותה מעיניים של בן אדם שנכנס בפעם הראשונה לאתר ומדווח על החוויה שלו או בעיות שהוא רואה בכניסה הראשונית שלו לאתר. 


יש המון אתרים שזקוקים לבודקי תוכנה בשביל לבדוק את חווית השימוש או באגים באתר שלהם. הם לא רוצים שהמבקרים באתר שלהם יעזבו את האתר בגלל חוויה לא טובה או באג שמפריע לגלישה נוחה וטובה הרי זאת הסיבה העיקרית לזה שרוב המבקרים עוזבים אתרים.

יתרונות נוספים של בודקים חיצוניים היא שלכמות גדולה של בודקים יש כמות גדולה של מכשירים עם מערכות הפעלה שונות, חומרה שונה של מכשירים.. בנוסף, לאנשים שונים מרחבי העולם יש רקע שונה, חוויות שונות וסט כישורים שונה.


מה עושה בודק תוכנה מהבית

המשימות העיקריות של בודק תוכנה מהבית מתחלקות לשני קריטריונים: וריפיקציה וולידציה. מה זה אומר? הכוונה בוריפיקציה היא בבדיקה האם התוכנה נבנתה בהתאם לדרישות והאפיון והכוונה בולידציה היא בדיקה האם האפיון של התוכנה מתאים לדרישות.

בשביל לעשות את זה אתם חייבים קודם כל להכיר את האפיון של המוצר, לאחר מכן תצטרכו להבין מי הוא קהל היעד של המוצר ורק אז תוכלו להתחיל לבדוק את הפונקציונאליות (מה שהמוצר עושה) של המוצר.

בגלל שלא תהיה לכם גישה למערכות הפנימיות של התוכנה, הבדיקות שתעשו הן בדיקות "קופסא שחורה"  - בדיקת הפונקציונאלית מבלי לבדוק או להכיר את המערכת הפנימית של התוכנה שמפתחים.

יש כמה מקורות מהימנים בהם אתם יכולים למצוא עבודות כבודקי תוכנה עצמאיים:

utest: נחשבת לאחת הקהילות הגדולה ביותר של בודקי תוכנה בעולם. עם 200,000 בודקים מומחים והצעות עבודה רבות לעצמאיים, אתם בוודאות תלמדו הרבה דברים ותרכשו ניסיון משם.

עוד אתרים מומלצים:

  ? 99tests

? Applause

? crowdsourcedtesting

? Global App Testing

? Mob4Hire

? passbrains

 

השלב הבא

כדי להפוך לבודקי תוכנה עצמאיים, מה שתצטרכו לעשות זה פשוט להירשם, לעדכן את הפרופיל שלכם עם הכישורים שלכם, להוסיף את סביבות הבדיקה הזמינות שלכם כמו המכשירים שלכם, למשל פלאפון, טאבלטים, מחשבים ניידים, מחשבים, מערכת ההפעלה שלכם כגוןiOS     , Android    , WINDOWS     וכולי.

הכנסות

בתור בודק תוכנה שעובד מהבית, תקבל תשלום על בסיס פרויקטים, שמתבססים על סוג הפרויקט והמורכבות שלו. תקבלו הצעה לאחר שיחושבו דברים כמו מספר השעות שתצטרכו להשקיע בפרויקט, הניסיון שלכם, היכולות וכו'.

 לקריאה נוספת מוזמנים לבקר באתר שלנו:

http://www.qaexperts.co.il/