כיצד נראים חייו של אדם שמגדיר את עצמו כ"מאמן מין"? הכירו את קנת' פליי שמבקר בבתים של זוגות, צופה בהם מקיימים יחסי מין ואז מעניק חוות דעת מומחה לכאורה על מה הם צריכים לעשות, צריכים להפסיק לעשות וצריכים לעשות יותר במטרה להביא את חיי המין שלהם לשיאים חדשים של עונג.

 

עוד באון לייף:

 

פליי, תושב ברוקלין, ניו יורק, לשעבר מאמן כושר מקצועי וכיום מאמן חינוך מיני, השיק את "מעבדה המשחק הפרטית" שלו לפני כשנתיים ועד כה אימן יותר מ -50 זוגות במדינות שונות ברחבי העולם כולל קוסטה ריקה, איטליה ופרו.

 

אז איך מגיעים לסוג כזה של עבודה? לדבריו, את ההשראה לביקורי בית לאחר שביצע משהו דומה לזה במסיבות חילופי זוגות ומסיבות סקס.  

 

"הבנתי שלא לכולם נוח באווירה של קבוצה," הוא מסביר. "יש אנשים שזקוקים ליותר פרטיות ותשומת לב אישית. כיון שהגעתי עם עשור וחצי של אימון אישי, ידעתי איך לעשות סשן של אחד-על-אחד, או במקרה שלי אחד-על-שניים".

 

קנת פליי, מאמן סקס

סשן אחד על שניים. קנת פליי

 

פליי שואף לגרום לחינוך מיני להיות "זמין ממש כמו סרטי פורנו" וזה חלק מהסיבה בגללה הוא רוצה לבקר באופן אישי בחדר המיטות של זוגות. הסשן, שמטרתו לעזור לאנשים "לבנות ביטחון מיני, לחוות יותר הנאה ולפתח אינטימיות עמוקה יותר ברגעי השיא", לוקח כ-3-4 שעות בסך הכל. הוא מתחיל בישיבה רשמית עם בני הזוג בה הוא משוחח איתם על חיי המין שלהם ועל כל מיני בעיות חוזרות ונשנות הקשורות במיניות שלהם.

 

לאחר מכן, הזוג יעבור לפעילות בחדר השינה: "אנחנו מדברים על הדברים שאנחנו הולכים לנסות בסשן המשחק הראשון. בחלק הראשון, אני מראה ומסביר ומלמד את הטכניקה. הם מתנסים ומתרגלים שורה של דברים עם סיוע בלייב ממני.

 

אחרי הפסקה קצרה של "מרווח נשימה, נשנוש ותחקור על הפעילות", בני הזוג ופליי עוברים לסיבוב שני כך שבני הזוג יכולים לנסות שוב אחרי שהלחץ הלגיטימי של הפעם הראשונה הוסר. כששעת האימון השנייה של סקס חי מגיעה לקיצה, מתקיימים 30 דקות של שיחה על הפעילות השנייה.  

 

אז למה שלקוחות ייפנו בכלל לפליי ויבזבזו למעלה מ- 1,000$ לאימון מין כשיש בשוק ספרי עזרה עצמית, מטפלים וסקסולוגים זולים יותר?

 

"אני עובד עם לקוחות שונים", הוא מסביר. "חלק מהם מגיעים אליי אחרי שכבר היו אצל מטפלי מיניות שרק מדברים ולא משתמשים בידיים כדי לחנך.  לעתים קרובות, זוגות שהיו ביחד במשך זמן רב נופלים לתוך תבנית של סקס מאוד מסוים ואם התבנית הזו מפסיקה לעבוד עבורם, יש להם פחות פחות ופחות סקס. הם עובדים על הבעיות עם המטפל שלהם, אבל לא תמיד מצליחים לתרגם את הפתרונות למעשים בחדר השינה. לי יש את הלוקסוס לעבוד עם המטפל על מה שזה לא יהיה ואז לסייע בפועל לתרגם את במיטה".  

 

לדבריו, הוא גובה מחיר גבוה על כל אימון כי הוא דורש "הרבה זמן ואנרגיה מהצד שלי".

"זה כמו מוזיקאי בקונצרט: אני ON במשך ארבע שעות ומשחק עם משהו שהוא רגיש ומאתגר. אני רואה באימונים האלה איזון משמח בחיי ואני מתרגש ונלהב לעשות את עבודתי. בעיניי היא מעניקה את המיטב שבי לזוגות אלה ובמקביל מעניקה לחיי משמעות ופרנסה שמקיימת אותי.

 

קנת פליי, מאמן סקס

אני מעניק את המיטב שבי לזוגות האלה. קנת פליי

 

פליי גם פועל להארכת מה שהוא מכנה "הפרספקטיבה הצרה" שמתקיימת ביחסי מין בין בני זוג לעתים קרובות. "האימון שלי מאפשר לזוגות לנסות משהו אחר", הוא אומר ומסביר שלעתים קרובות הוא משלב צעצועי מין וטנטרה.

 

סוגיה שחוזרת על עצמה אצל הזוגות שפליי מבקר שמגיעים, אגב, מכל הגילאים (כבר יצא לו לאמן זוג בשנות השבעים לחייהם), היא חוסר תקשורת: "רוב הזוגות לא יודעים איך לתקשר האחד עם השניה. אין להם כישורי השפה או התקשורת או הפרקטיקה. עבורם זה יותר מאתגר עבורם לנסות דברים חדשים. המומחיות שלי היא לגשר עפ הפער ביניהם", הוא אומר.

 

בעוד שפליי מסייע לנשים שמעולם לא חוו אורגזמה להגיע לאחת כזו ומעודד אנשים לגלות מה הן השריטות והפנטזיות שלהם הוא טוען שהוא מתעקש לא להניח "טענות חד משמעיות" על סקס ומדגיש שכל אדם הוא שונה כשמדובר על מה הוא יכול ומסוגל ורוצה לעשות בחיי המין שלו.  

 

למרות שיש לו כבר 50 סשנים עם 50 זוגות שונים ברזומה, פליי מודה שלעתים קרובות הוא מרגיש כאילו התפקיד שלו זה רק להפריע לפעילות עצמה אבל כל זה בעצם חלק מהאקט.

"כמאמן, אני אמור לתמוך בהם ולגרום להם להעצים דברים. עבורי, זהו מכוון בדיוק לכך שאהיה שם כשהמצב מתחיל להיות לא נוח. אם הם ישמעו ממני דברים שהם כבר שמעו במקום אחר, הם הרי לא למדו כלום. אם אני לא מפריע להם כשהם מבצעים הרגלים רעים, אני לא עושה את העבודה שלי. זה המקום בו אני צריך להיות אפקטיבי. אני בכוונה הולך למקומות האלה, אבל אני עושה את זה הכי בטוח ונעים שאפשר".

 

אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לשלם את המחיר היקר שפליי דורש, לא גרים סמוך אליו וכמובן - לא מרגישים בנוח לקיים יחסי מין כשזר גמור צופה בכם, לפליי יש עצה אחת שהוא מוכן להעניק לכל הזוגות בעולם, חינם אין כסף:  

 

"כאשר אני מאמן זוג, אני תמיד אומר שיש שלושה ישיויות מיניות שנמצאות בחדר: שני בני הזוג והאחד שמחבר ביניהם. אתה לא יכול לשכוח את המיניות שלך, או של הפרטנר שלך או את זו שמחברת ביניכם. אתה חייב למצוא את הדרך למזג בין כל השלוש. חשוב להיות אותנטי, כן ואמיתי לגבי הצרכים של עצמך לגבי מין, כמו כן גם לגבי מה שאתה זקוק לו כחצי מזוג. אני גם כל הזמן אומר לזוגות שאנחנו אחראים על ההנאה והעוררות המינית שלנו. להפיל את זה על הפרטנר זה גם לא הוגן וגם מפספס את כל העסק".