כמעט לכל אחת מאתנו יש את הדבר הקטן הזה, שמפריע לה בשגרת היום , ולמרות זאת היא מתעלמת ממנו. אין סיבה להרים ידיים ולהמשיך לסבול. שינוי קטן בהרגלי שתיית המים שלך יעשה פלאים וישפר את איכות חייך משמעותית. צפי בסרטון:

 

 

 

 

1. עצירות. עצירות, גם אם היא קלה, משפיעה על התפקוד הגופני והנפשי שלנו. מים משפרים את פעולת המעיים, ומחסור בהם גורם ליציאות שלנו להיות קשות ויבשות. 2 כוסות מים על הבוקר יכולות להקל על העיכול לאורך כל היום.

 

2. שמירה על המשקל. מים מגבירים את שריפת הקלוריות. מחקר קטן (אך מהפכני) שהתפרסם בשנת 2003, גילה כי שתיית מים יכולה להגדיל באופן מעשי את קצב שריפת הקלוריות בגוף. האפקט שנמדד היה אומנם קטן, כ-30% עלייה למשך שעה, אבל בהחלט משמעותי. ולגבי שמירה על המשקל: החוקרים העריכו כי תוספת שתייה של 1.5 ליטר מים ליום למשך שנה תגרור ירידה של כ-2.4 ק"ג במשקל - וזאת מבלי לערוך שום שינוי נוסף בתזונה ובפעילות הגופנית. בנוסף, לפעמים אנחנו פשוט מבלבלות בין תחושת צמא לתחושת רעב - ולכן, במקום לנשנש, שתי כוס מים

 

3. ריכוז: קחי הפסקה, שתי כוס מים, הריכוז יחזור וימקד אותך

יכול להיות שאת עייפה, יכול להיות שאת באמצע ישיבה משעממת, יכול להיות שיש יותר מדי הפרעות מסביב ואת לא מצליחה להתמקד. אכילה של משהו קטן וגם שתיית כוס מים  תחזיר לך גם את הרעננות וגם את המיקוד.

 

4. יום קשה בעבודה? שתי כוס מים בלגימות קטנות וחזרי לנשום.

כשאת לחוצה או עצבנית, הדופק עולה, לחץ הדם עולה, ולאורך זמן הבריאות שלך עלולה להינזק מכך. במקרים כאלה, בנוסף לנשימות מהסרעפת (מומלץ ביותר), מומלץ לשתות גם  כוס מים של לפחות 200 מ"ל שנלגמת בלגימות קטנות מאוד. המים, מלבד הקירור הפיזי, גם יאפשרו לנשימה שלך לחזור לסדרה, לדופק ולחץ הדם לרדת, וגם לאפשר לך לקבל פרספקטיבה ולהירגע.

 

אחרי שדאגתן לעצמכן, כדאי שתוודאו שגם הילדים שלכם שותים מספיק:

העתיקו קישור שתפו בפייסבוק שתפו במייל שתפו ב-Whatsapp