September Edition של קסטרו

הקולקציה הנשית של קסטרו לחגים משלבת בין המראה המחויט והמוקפד לבין קווים נשיים ונשפכים יותר. כך תמצאו סטים תואמים של חצאיות או מכנסיים עם בלייזרים, בשילוב שרוולי פפלום, או בדים רכים כמו קטיפה, סאטן ותחרה, וכן הדפסי פרחים וטקסטורות פסים. בנוסף יש דגש מיוחד על הצבע הלבן והחגיגי, שמשתלב עם גווני חורף עמוקים, שבהם בולטים החאקי, השחור, בורדו-יין וכמובן ורוד עתיק (פעם ראשונה).

בקולקציה יש שמלות תחרה מעודנות, חליפות קטיפה או בלייזרים בדוגמת קימונו שיוצרים טוטאל לוק אסייתי משהו, ז'קטים בדוגמת טוויד ושמלות מעטפת בהשראת שנות ה-20 מקטיפה מודפסת. הכל מאוד נחמד אבל לא מרגש.

ליין הגברים דווקא מעניין במיוחד, ובו שולטים הגוונים הוורודים, האפורים והלבנים. הצלליות משתנות בין כאלו שהן אובר סייז לבין סופר סקיני, עם הרבה כבוד לחולצה הלבנה המכופתרת והקלאסית, שמגיעה העונה במגוון משחקים עיצוביים כגון צווארון סיני, צווארון כפול וגימורים בצבעים מודגשים ואפליקציות.

Le Temps Retrouvé של רנואר

ברנואר לקחו קפיצה קטנה בזמן וחזרו אל הקולקציה הראשונה של דיור, שנחשפה ב-1947. אז הקולקציה סימלה את הפרידה ממדי הצבא ובגדי העבודה שכיכבו בזמן מלחמת העולם השנייה, ואת החזרה למראה המוקפד אך עם זאת הראוותני.

בקולקציה היפה שרנואר הציגו אתמול (שני), שכללה פריטים של הקו המסחרי כמו גם כאלו שהיו ייחודיים לתצוגה (וכמובן שדווקא אותם היינו שמחות לרכוש), בהחלט היה ניתן לראות את ההשראה הזו, בשמלות בגזרת שעון חול מסאטן במגוון משקלים, חליפות מכנסיים בעלות מותן גבוהה – הן אצל הגברים והן אצל הנשים – חצאיות עיפרון, ז'קטים קצרים ושמלות ארוכות עמוסות בד, בסגנון הזוהר ההוליוודי של תחילת שנות ה-50.

גם פה היה הרבה ורוד על שלל גווניו (פעם שנייה), כמו גם צבעים מטאליים והדפסים מפוספסים, וכן שימוש בתחרות ובקטיפות – חלקות או מודפסות.

Be yourself של גולף

בגולף החליטו העונה לחזור לרומנטיקה, עם פלטת צבעים שבה מככבים הוורוד העתיק (פעם שלישית וגלידה), האפור הבהיר והחומים הבהירים. כמו תמיד, הם מכוונים לטווח גילאים רחב ולכן אין פה אמירה אופנתית יוצאת דופן, אבל עם זאת כמעט כל אחת תוכל למצוא פה כמה פריטים שיכולים להיות הבסיס למלתחה של החורף הבא אלינו לטובה.

בין אלו מעיל טרנץ' שאולי סוף סוף הגיע הזמן שנקנה לנו, שמלות בוהו חורפיות רומנטיות ושמלות קטיפה יפות, סריגים וסוודרים אובר סייז שנעים להשמין בהם והרבה שימוש בתחרה ובמשחקי שכבות, בשמלות שמתאימות לאירועים חורפיים.

תחכום אורבני של H&M 

העיר ניו יורק מהווה השראה מרכזית לקולקציית הסטודיו החדשה של H&M, שתגיע לחנות בקניון גינדי בתל אביב ב-14.9. בניגוד למצופה מההשראה, דווקא לא תמצאו פה את הצבעוניות והאקלקטיות של התפוח, אלא פריטים בעלי קווים מחויטים, שלקוחים מהמלתחה הגברית הקלאסית עם טיפה טוויסטים בעלי ניחוח רומנטי, בעיקר בעיטורים ובפרטים הקטנים. פה ממש אין ורוד, אלא בעיקר שחור עם מעט נגיעות לבנות וחומות.

בין הפריטים העיקריים בקולקציה: מעיל בעל גזרת פונצ'ו אוברסייז עם כיסים; בלייזר ארוך מבד טוויל בכחול נייבי כהה עם כיסי דש קדמיים וקצוות פרומים; שמלת מיני מסאטן שחור; וחצאית מיני בגזרת A  בגוון בורגונדי. לזכותם של הפריטים יאמר שהם מאוד שימושיים, ונראה שהם יוכלו להחזיק מספר עונות.

WESHOES

ונסיים דווקא בנעליים - גם רשת WESHOES הציגה לאחרונה את קולקציית החורף שלה, לנשים, גברים, ילדים וטף. לצד מותגי הדגל שהרשת מייבאת, Crocs ו-Blundstone, ישנם ארבעה מותגי פרייבט לייבל נבחרים של הרשת: Candy- מותג אופנה ולייף סטייל לקטנטנות, Magma- נעלי בנים, Schultz- מותג נוחות חדש לגברים ו-Seventy nine-  מותג לנשים ולגברים המספק מגוון רחב של סגנונות, שמתכתבים עם הטרנדים האופנתיים העולמיים.

כמעט כל אחד יוכל למצוא ברשת את מה שהוא אוהב, החל ממגפיים מתוקים לילדים, דרך סניקרס לכל המשפחה ועד לנעלי ערב לנשים עם רפידות סופר-נוחות, שיעשו נעים גם למאותגרות העקבים שבינינו.