אחרי שסיימנו עם סיכומים של השנה החולפת, אפשר לעבור לציפיות מהשנה הקרובה. לכן זו גם הזדמנות מצוינת לחזות מי יהיו הכוכבות הבאות שישלטו בביצה. הן יככבו על מסך הטלוויזיה שלכן, יושמעו בכל תחנות הרדיו וימלאו את הפיד שלכן ברכילות. אז אולי כרגע אתם עדיין לא מכירים אותן, ורוב הסיכויים שכלל לא שמעתם את שמן, אבל בקרוב כולם ידברו עליהן.

 

תנשקו את התחת השמנמן שלה

אחרי שדוגמנית העל אשלי גרהאם כבשה את תעשיית האופנה בסערה, וכוכבת הרשת איסקרה הפכה מודל לחיקוי עבור מאות אלפי נערות ברחבי העולם, הטוענת הבאה לכתר היא דיאנה וראס. וראס פרצה לתודעה הציבורית כאשר ככבה בקמפיין #aeriereal   המציג דוגמניות במגוון מידות ללא ריטוש או הצרת היקפים. בין היתר היא דגמנה עבור המותג ""Material Girl  ובקמפיין עבור המעצב המוכר מארק ג'ייקובס. בתחילת השנה נכללה דיאנה ברשימה האקסקלוסיבית של מגזין "ווג", המכתירה את הדוגמניות העולות בעולם האופנה.

 

היא בססה את המוניטין שלה בזכות התלתלים החצופים שלה, גוון עורה האקזוטי והתליון אותו עונדת תמיד, הנושא את הכיתוב "פמיניסטית". לאחרונה וראס התמודדה עם "בודי שיימיניג" ברשת החברתית, כשפרסמה תמונות החושפות את גופה השמנמן בביקיני. לצד הפרגון והמחמאות, היא הוצפה בעלבונות וביקורות. כתגובה, היא בחרה לפרסם תמונות נוספות, תחת הכותרת "מאחר שהוא פוגע בגברים כל כך, הנה עוד קצת מהתחת השמנמן שלי בבגד ים". בשורה התחתונה, היא סקסית, היא כריזמטית והיא לא מפחדת להביע את דעתה. בדיוק מסוג הנשים שאנחנו מעוניינות בחברתן.

 

התמונה המדוברת מעמוד האינסטגרם של דיאנה

התמונה המדוברת מעמוד האינסטגרם של דיאנה

 

היורשת של בר רפאלי

אתן אולי מכירות אותה בתור הארוסה לשעבר של ליאונרדו דיקפריו, אבל בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות היא מזמן לא רק "האקסית של". קלי רורבאך היא דוגמנית ושחקנית אמריקאית, הידועה בעיקר בזכות תפקידה האחרון בעיבוד הקולנועי הכושל לסדרה המיתולוגית "משמר המפרץ". שם היא גלמה את דמותה של סי.ג'יי ולמעשה הפכה למקבילה של פמלה אנדרסון בסדרה המקורית מסוף שנות ה-90. עד לשנה הנוכחית קלי שיחקה תפקידים זניחים בסדרות ובסרטים מוכרים כמו "שני גברים וחצי", אבל מעולם לא זכתה בתפקיד ראשי. כעת פורסם שהיא הולכת להשתתף בפרויקט הבא של וודי אלן, ויכול להיות שהוא זה שיעזור לה להשיג את ה"פריצה הגדולה" שלה. בינתיים היא מנסה להוכיח שיש בה הרבה יותר עומק ממה שנשקף ממראה ה"נערה טובה אמריקה" שליאו כל כך אוהב.

 

תמונה: Shutterstock

תמונה: Shutterstock

 

 

עוד כוכבת דיסני בדרך להוליווד

בלה ת'ורן היא בחורה שהרזומה שלה לא משקף את גילה הצעיר. הג'ינג'ית המוכשרת והאמביציוזית הזו רק בת 20 וכבר זמרת, שחקנית, רקדנית וסופרת. את הבכורה הטלוויזיונית שלה עשתה בגיל 5 ומאז לא הרבתה להתרחק מאור הזרקורים. בשנות העשרה הפכה לכוכבת נוער כשהחלה לשחק בדרמת הנעורים המוזיקלית של דיסני "שייק", ובהתאם כמעט כל בת 13 תדע לזהות את בלה ת'ורן.

 

 

לא מזמן היא החלה את צעדיה במגרש של הגדולים - הוליווד. היא שחקה לצד אדם סנדלר בקומדיה "תקועים בחופשה", ככבה בסרט "מתויגת" וכעת היא מגלמת תפקיד ראשי בסדרה "מפורסמת ומאוהבת". עד לא מזמן ת'ורן נחשבה ל"ילדה טובה דיסני" של הוליווד, היא נמנעה ממעשים פרובוקטיביים וכבדה את מעמדה כדמות לחיקוי עבור ילדות ונערות. כאשר היא שתפה באומץ, בעולם המקדם שלמות, את חווית ההתמודדות עם אקנה, היא שבתה את ליבה של אמריקה. אבל נראה שעם ההתבגרות החלו השערוריות; היא פרסמה תמונה של איבר המין של האקס בטוויטר,  ניהלה רומן קצר אך מצולם עם הפלייבוי סקוט דיסיק, הצטלמה בעירום למגזין GQ ובאופן כללי אימצה סגנון לבוש חשוף במיוחד. כך או כך, הקהל בארצות הברית נשבה בקסמיה והתעשייה מנבאת עבורה הצלחה גדולה. בישראל, לעומת זאת, נראה כי ממתינים לעדכון גרסה.

 

שער המגזין GQ

שער המגזין GQ

 

הישר מהצינורות המקובלים

את הלהיטים "Here" ו-""Stay אתם קרוב לוודאי מזהים, אבל את המוזיקאית העומדת מאחוריהם כנראה שלא. אז תתחילו לשנן את השם אלסיה קארה כי זו לא תהיה הפעם האחרונה שתשמעו אותו. בדומה לכישרונות מוזיקליים נוספים בעשור האחרון, גם את קארה גילו דרך יו-טיוב. ב- 2015  היא שחררה את הסינגל הראשון שלה, שזכה לפרגון רב בתקשורת הקנדית, ומאז ממשיכה לבסס את מעמדה בהדרגתיות ובבטחה. היא הופיעה בתכנית האירוח של ג'ימי פאלון וב-Saturday Night live  המהוות סמל סטטוס בתרבות האמריקאית. קארה הייתה מועמדת לעשרות פרסים ואף זכתה בתואר פריצת השנה של פרסי ג'ונו (2016) ואמנית השנה וחביבת הקהל בפרסי המוזיקה של קנדה (2017). אז פקחו עיניים, או יותר נכון זקפו אוזניים, כי זו מוזיקאית שגם אם תרצו, לא תצליחו לפספס.

 

תמונה: Shutterstock

תמונה: Shutterstock