קולקציית סתיו-חורף של אמן

מירי רומנו וליאת מודאינו הן שתי בעלות תשובה שחיפשו להעניק למגזר רוח רעננה, ומצד שני גם להביא לנשים החילוניות את נפלאות הבגדים הצנועים. התוצאה היא קולקציה של שמלות וחולצות פרקטיות, מאוד נעימות שיושבות על הגוף בצורה מצוינת, ומצליחות להיות גם נוחות וגם מחמיאות. בנוסף, המחירים הוגנים יחסית לשמלות מייד אין איזראל ולאור השימושיות של הפריטים.

מחירים: 500-200 שקל.

 

FELLEZA

כבר לא צריך להתחנן בפני אלו שטסים או להזמין ממקומות מפוקפקים: לפני כשלושה חודשים עלה לאוויר felleza  - אתר קוסמטיקה ייחודי וחדשני לרכישת מוצרים של מותגי איפור וטיפוח בינלאומיים אותם לא ניתן להשיג בישראל. מדובר בפלטפורמה מאוד נוחה וקלה לתפעול, שגם מאפשרת גלישה נוחה, עם הסברים מפורטים בעברית על כל מוצר, וגם תנאי שילוח והחזרה מצוינים.

המותגים המוצעים באתר נבחרו בקפידה (והם עוד צפויים להתרחב), הם כבר הוכיחו את עצמם בעולם ועל ידי מושבעות האיפור בארץ והם נמכרים באתר במחירים שבהם הם נמכרים באתרים הרשמיים בחו"ל.

בין המותגים שבאתר גם THE BALM- מותג המאמין ב-"ביוטי בחמש דקות" ומציע מגוון אדיר של מוצרים בדגש על איכות ויעילות (חוץ מזה שהם הכי יפים על המדף); e.l.f- מותג איפור המאמין ב-Luxury for all ומציע מוצרי איפור איכותיים במחירים מהפכניים, לצד אג'נדה נחרצת נגד ניסויים בבעלי חיים; ARCANCIL Paris- מותג איפור צרפתי שבין השאר יש לו את אחד האודמים העמידים בשוק; OUAI- מותג מוצרי שיער יוקרתי שהוקם על ידי סטייליסטית השיער הנחשבת  ג'יין אטקין (שאחראית גם על שיער של בנות הקרדשיאן) ו- THE BROW GIRL- מותג עיצוב הגבות המוביל בעולם של מעצבת הגבות והמאפרת המקצועית טניה קרוקס, שמציע ליין שלם רק של מוצרי עיצוב גבות איכותיים.

בנוסף, אפשר למצוא ב- felleza פטנטים ואביזרים בבלעדיות, כמו ה- MAKE UP EARASER- מטלית מהפכנית שמסירה איפור רק עם מים חמים. בקיצור – ההתמכרות החדשה שלנו.

קולקציית החורף של עמנואל

רשת עמנואל הולכת ומבססת את עצמה כמקום שבו אפשר לרכוש טוטאל לוק מכף רגל ועד ראש, של מותגים מיוחדים ומעניינים מכל העולם. העונה, למשל, מככבים בקולקציה שנבחרה בקפידה פריטים של המותג האיטלקי JUCA, של המותג האנגלי RIXO (שהוקם רק לפני שנתיים על ידי שתי סטודנטיות לאופנה שזיהו את החוסר בשמלות בסגנון וינטג') ו- GANNI (חברת אופנה דנית ומשפחתית המזוהה עם פריטים לא מתאמצים). לצד כל אלו ישנן גם הנעליים, כמובן, בין השאר של אלכסנדר וונג ושל ASH. כרגיל, החנויות פונות לנשים שאוהבות להיות עם היד על הדופק מבחינת עיצובים, אך עם זאת אוהבות לבלוט בשטח, וכמובן שגם יכולות להרשות לעצמן את זה כלכלית.

 

SneakerBox Tel-Aviv

נעלי הסניקרס כבר מזמן לא שמורות רק לספורטאים או להיפסטרים הדוקים שנהנים ללכת עם דגמים ישנים של אדידס. יותר ויותר כגברים ונשים מתמכרים אליהן, בגלל השילוב האידיאלי בין נוחות ליופי. המשוגעים לדבר גם לא מסתפקים בדגמים השולטים בשוק, אלא מחפשים כאלו שהם נדירים במיוחד.

כמענה לאותה מגמה שהתפתחה בעולם בעשור האחרון, נפתחה לפני כ- 6 שנים SneakerBox  - חנות ייחודית ואקסקלוסיבית, הנותנת מענה למשוגעים לסניקרס בארץ ובעולם. החנות מאגדת בתוכה מבחר אקסקלוסיבי של נעלי סניקרס במהדורות מוגבלות של מותגים מובילים, שכל חובב סניקרס מושבע, או חובב אופנה עם טעם מדויק, יוכל להעריך. אוהד להב, הבעלים של החנות, מספר שבין לקוחותיו לא מעט משחקני הספורט הזרים שנמצאים בארץ ולדבריו לא פעם הוא מקבל שיחת טלפון מלקוח בחו"ל שיודע על דבר השקת נעל ספציפית ומבקש להשיג לו אותה דווקא מהחנות בישראל.

בן יהודה 225, תל אביב.

 

קולקציית H&M x ERDEM

שיתוף הפעולה של הרשת הפופולרית עם המעצב ארדם מורליוגלו הולידה את אחת הקולקציות הקסומות בתולדות הרשת. הקולקציה מושפעת מילדותו של ארדם, שנולד לאב טורקי ולאם בריטית וגדל בקנדה, והיא כוללת השפעות משני העולמות ששלטו בביתו, שמתבטאות בשילוב בין פריטים מחויטים וחורפיים לבין הדרמות וההדפסים הפרחוניים המזוהים עם המעצב. כמו יתר קולקציות הסטודיו המיוחדות, גם זו נמכרת רק ב-220 חנויות בעולם, בהן גם החנות אצלנו בקניון גינדי TLV.

בנוסף יש גם קולקציית אקססוריז בעיצובו ששווה להתעכב עליה, שבה, בין השאר, סניקרס בצבעוניות עזה, עגילי קריסטל ופנינים בצורת פפיון וגרביונים עם פרינטים פרחוניים. ובצד כל אלו, עיצב ארדם לראשונה גם קולקציה גברית, שגם היא יפה להפליא ועושה כבוד למעילים הגדולים והכבדים שהיו לאבא שלו, לצד הפרחוניות שמצליחה להיות גברית ועוצמתית.

טווח מחירים: 1199-129 ש"ח

 

MayaNegri

מאיה נגרי החליטה בקולקציית החורף הנוכחית שלה לחבר בין הקו הקלאסי והמינימליסטי של המותג לבין התקופה הצבעונית וחסרת הרסן של שנות ה-70. התוצאה היא קולקציה צבעונית יחסית למותג, שמעניקה פרשנות נשית, אלגנטית ובוגרת יותר לטרנדים העולמיים הבולטים. כך, למשל, אפשר למצוא בקולקציה פריטים בגזרת פדלפון, בין אם במכנסיים ובין אם בשרוולים המתנפנפים; אוברולים ושמלות ערב מנצנצים וצמודים לגוף, חליפת שני חלקים מסאטן רך ונשפך, שמלת סריג אובר סייז מעוטרת בפייטים, שמלות מידי אלגנטיות בהדפסי רטרו ומעילי טראנץ' מניילון.

טווח מחירים: החל מ-420 שקל לחולצה ועד ל-2990 שקל למעיל.

 

 

TAKEANAP

בדיוק כשהיה נדמה לי ש- TAKEANAP כבר לא יכולים להציע לי יותר כלום, משום שיש לי מהם כבר הכל, הם החליטו להרחיב את הגבולות שלהם עוד יותר. למי שעוד לא מכיר, המותג הוא אחד ממותגי המצעים האהובים, שהצליח להכניס לארץ תרבות שינה קצת יותר נעימה ורכה, עם מצעים איכותיים ויפים לתינוקות ולמבוגרים. לאחרונה הם התחילו לייצר גם מגבות, שממשיכות לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של הרשת. המגבות מתחלקות לכמה סוגים ועיצובים, שכולם באיכות מעולה, בעלי גוונים יפיפיים ובגודל מפנק של בתי מלון. כרגע המגבות הן במבצע אטרקטיבי, שמאפשר רכישה של מגבות יפות ואיכותיות במחיר שפוי לחלוטין.

בנוסף למגבות, המותג התחדש גם בסדרה של מבשמים ונרות ריחניים לבית, שמתחלקת לשני ניחוחות: יסמין המשרה ניחוח של ניקיון נעים וריח נרולי שהוא ארומטי יותר.

 

קולקציית החורף של קסטרו קידס

קסטרו ממשיכים לייצר קולקציות טרנדיות, יפות ונוחות לילדים, זאת בנוסף לקו הבייסיק שלהם, שמתאים לגנים ולבתי הספר ולליין האקטיב, שכולל בגדים ספורטיביים לחוגים ולשעות אחר הצהריים - לבנות וכעת גם לבנים.

קבוצת הרוק כוללת העונה פריטים "מחוספסים" יותר בגווני ירוק זית, ורוד מעושן, שחור ושמנת. אליהם מצטרפים אלמנטים גרפיים של חיות כגון זאבים וציפורים, לצד כוכבים וטקסטורת הקמופלאז׳; הקבוצה האתנית כוללת השנה הדפסים במראה סקנדינבי, עם שימוש באלמנטים חורפיים כגון פונפונים, רקמות, אביזרים סרוגים וכן מעילים במראה זמש ופרוות רכות. וכמובן שחייב להיות גם ליין החגיגי, עם פרטים בוורוד, סגול ופייטים עבור הבנות, וחולצות אריג בסגול ותכלת עבור הבנים.

ובמקרה שאתם מתכוונים להגיע לפסטיגל השנה, כדאי שתפנו זמן גם לחנות הפופ אפ של קסטרו שתהיה שם, שתמכור גרסאות מוקטנות לבגדים אותם ילבשו הכוכבים על הבמה. אז יש למה לחכות (במיוחד אם אתם מתחת לגיל עשר).

טווח מחירים: החל מ-40 שקל לבגד גוף ועד ל-230 שקל למעיל.