דוגמנית בת 19 טוענת מכרה את בתוליה באינטרנט תמורת 2 מיליון פאונד (קרוב לעשרה מיליון שקלים) לאיש עסקים עשיר מאבו דאבי.

הצעירה האמריקאית המכנה את עצמה ג'יזל ביצעה את העסקה השנויה במחלוקת באמצעות האתר הגרמני "סינדרלה שירותי ליווי" (Cinderella Escorts) ולדבריה היא מתכוונת להשתמש בכסף כדי לממן את שכר הלימוד באוניברסיטה, כך סיפרה לצהובון הבריטי 'הסאן'. "בחלומות הכי ורודים שלי לא שיערתי שההצעה תהיה כל כך גבוהה. זה חלום שהתגשם", אמרה.

ג'יזל הסבירה כי היא רואה בפעולת מכירת הבתולין של נשים ברשת אקט משחרר והוסיפה שהזדעזעה לגלות עד כמה אנשים מתנגדים לה. "אם אני רוצה שהפעם הראשונה שלי תהיה עם מישהו שאני לא אוהבת זו החלטה שלי", אמרה.

מכרה את בתוליה

זו החלטה שלי. גי'זל

האתר עובד במסגרת של מכירה פומבית - נשים מציעות את הבתולים שלהן והאיש שנוקב בסכום הגבוה ביותר זוכה להעניק לצעירה את החוויה הראשונית של קיום יחסי מין. במקרה הנוכחי, כאמור, מדובר באיש עסקים מאבו דאבי ולמפגש עמו תגיע ג'יזל עם מאבטח.

הפעם הקודמת שסינדרלה אסקורטס הגיעו לכותרות הייתה ב -2016, לאחר שצעירה בת 18 מרומניה בשם אלכסנדרה קפרן, מכרה את בתוליה לאיש עסקים בהונג קונג תמורת 2 מיליון פאונד. "רציתי למכור את הבתולים שלי באמצעות סינדרלה אסקורטס במקום לתת אותם לבן זוג עתידי שאולי היה עוזב אותי בכל מקרה", הסבירה אז קפרן.

"באתר שלנו תמצאו סרטוני וידאו בהם בנות מכל רחבי העולם מדברות על הסיבות למכירת הבתולים שלהן. יש לנו נשים מאוסטרליה, אירופה, אפריקה, צפון ודרום אמריקה וממדינות ערב ואסיה", אומר דובר סינדרלה אסקורטס. מה שאומר שהרצון למכור את הבתולים תמורת סכום נאה לא שייך לאזור גאוגרפי או לתרבות ספציפית. במקביל, הצעות המחיר הגבוהות של קפרן וג'יזל מוכיחות עד כמה "הביקוש לבתולים גבוה".

האתר מנוהל על ידי יאן זאקובילסקי בן ה -27 מדורטמונד, גרמניה. זאקובליסקי התראיין למגזין 'פורבס' וסיפר שהוא מרוויח 20 אחוזים מהעסקאות שנעשות באמצעות האתר שלו. הוא גם הסביר שלעולם לא יסכים להעמיד למכרז צעירה שאיננה בוגרת מספיק כדי לדעת מה היא רוצה או ש"מבחינה פסיכולוגית היא לא בסדר". זאקובילסקי לא התמחה בפסיכולוגיה בשביל לקבוע מי מתאימה להעניק שירותי זנות ומי לא ולכן הוא מחייב את כל הצעירות הללו לעבור מפגש עם פסיכולוג שייקבע מי "מספיק בוגרת כדי לדעת מה היא רוצה". כמו כן, כל הנשים עוברות בדיקת רופא טרום ההצעה כדי לוודא שהן אכן בתולות. אם הרוכש לא מאמין לאתר הוא רשאי לקחת את הצעירה לגינקולוג פרטי מטעמו.

בתולין למכירה

חלום שהתגשם. ג'יזל

אם תגידו לזאקובילסקי שהוא סרסור מודרני לאלפיון העליון הוא כמובן לא יבין על מה אתם מדברים: "סרסור הוא מישהו שמפיץ אישה. אני איש עסקים ושכל אחד יחליט בעצמו אם עדיף למכור אותם באמצעות סוכנות רשמית ומעוגנת משפטית שמקבלת תשומת לב ציבורית ומוודאת שהבנות מוגנות או לתת להן לחפש קונה לבדן ולהיתקל בדרך בפושעים שיימכרו אותן לשוק השחור. יש הרבה ארגונים פליליים שם בחוץ. בעיניי, זה יהיה נאיבי לחשוב שאם אנחנו לא ניתן לה את הפלטפורמה למכירת הבתולים היא לא תחפש דרך אחרת למכור אותם. אנחנו פשוט נותנים לנשים פלטפורמה ל רעיון שכבר נמצא להן בראש". צדיק, כבר אמרנו?