באירוע לבן, מסונוורת מנצנוצי היהלומים שבהקו מעשרות השעונים החדשים בתצוגה, מהפלאשים במצלמות, מהקייטרינג הטעים ומבריזת הים שנשאה איתה ריח מעורפל של מלח ים וחופש כחול, האזנתי לליעד אנג'ל, מנכ"לית החברה שסיפרה על הטרנדים החמים והקווים החדשים בקולקציה החדשה.

 

  GUESSהתחילה כאשר האחים היהודים פול ומוריס מרציאנו, אשר גדלו בדרום צרפת, הקימו בשנות ה-70 את החברה ועיצבו ג'ינסים בגזרה לא שגרתית. את תשומת הלב המשמעותית הם קיבלו כאשר"בלומינגדייל'ס"רכשו ב 1981 24 זוגות של מכנסי ג'ינס שנמכרו תוך כמה שעות, וכל השאר- היסטוריה.

שנתיים לאחר מכן הם החלו לייצר שעוני אופנה וכיום מדובר במותג חזק אשר נמכר בכ- 115 מדינות ברחבי העולם ובכ- 30,000 חנויות ובעל כ 1113 חנויות בוטיק ברחבי העולם.

 

מותגי GUESSו- GCחוזרים לארץ לאחר היעדרות של כשנה וחצי באמצעות חברת ,Planet Style, בשליטת איש העסקים ז'ק בר, אשר קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק מותגי השעונים GCו- GUESS בארץ.

 בנוסף,  משיקה החברה את המותג Gcשהינו מבין מותגי השעונים המובילים בישראל בעשור האחרון. מותג זה הוא בעל אחוזי הגידול הגבוהים ביותר בקרב השעונים השוויצריים ותוך מספר מועט של שנים הגיע למקום העשירי בהיקף מכירות השעונים השוויצריים בעולם. 

הרעיון שהנחה את בנייתו של המותג GC י היה , השקת שעון יוקרה אשר משלב בין כל האלמנטים של שעון יוקרה יחד עם אלמנטים של שעון אופנה. במחיר הוגן לצרכן. מותג אשר יספק ?Smart Luxury?לקונה "שמבין עניין" ומחפש איכות במחיר סביר.  המונח ?Smart Luxury?(המסר של המותג) מייצג את מחויבותה של החברה לספק שעוני יוקרה באיכות שוויצרית  לנשים ולגברים על ידי בחירה בחומרים והעיצובים הנכונים במחיר נגיש באופן מפתיע.  

 עיצוב השעונים הינו מודרני אשר שומר על מצוינות באיכות, כאשר ליבו של כל שעון הוא מנגנון שוויצרי מדויק, חומרי גלם אחרים מיוצרים מחומרים באיכות הגבוהה ביותר, החל מפלדת אלחלד, דרך קרמיקה ועד יהלומים בחיתוך איכותי ואבני חן יוקרתיות אחרות. מחיר השעונים החל מ-700 ? ועד 2000 ?.

 

 אז מה הם הטרנדים המובילים?

מסלולי תצוגות האופנה המובילים בחו"ל מלמדים על חזרתם של השעונים הקטנים ובגדול.

סדרת PETITהחדשה כוללת שעונים עדינים וקטנים המשדרים שיק וסטייל. השעונים בקולקציה זו מעוצבים במראה נקי וקלאסי בצבעוניות של כסף וזהב בשילוב קריסטלים, שעונים ללא קריסטלים וכן שעוני צמיד המשלבים את הלוגו של המותג G- שעון הצמיד של GUESSשהפך עם השנים לאייקון מסחרי. מלבד לשעונים בצבעוניות זהב וכסף, השעונים כוללים שני הדפסי חיות בשילוב רצועות עור והם מתאימים לכל אירוע ולכל גיל. השעונים בסדרה זו בעלי שיק קלאסי ועל כן הם אופנתיים גם שנים קדימה.

 

סדרת CHILLINGLY COOL- WHITE HOT, הנהסדרת שעוני כרונו לבנה המשדרת רעננות ועדכניות באותה העת. השעונים בסדרה זו מבטאים מחד טרנדיות ואופנתיות ומאידך ניתנים לענידה ברמה היומיומית ועל כן מתאימים לכל שעה ולכל אירוע ללא הגבלה. השעונים בסדרה מיוצרים מחומר הפולי קרבונט המשמש לתעשיית החלל והמטוסים ועל כן הוא קל מאוד וכמעט אינו מורגש על היד. מנגנון השעון משובץ בשתי שורות של קריסטלים נוצצים המשוועים לשעון נוכחות רבה אשר תצוד בקלות את עיני הסובבים.  שלושת השעונים במנגנוןמצביעים על יום, תאריך ו-24 שעות של זמן בינלאומי.

 

סדרת WHITE HOT, סדרה זו כוללת שעונים לבנים בשילוב אולטרה להענקת מראה רענןומתאימים לכל לבוש ולכל אירוע. הקולקציה מתאימה לנשים אשר מעוניינות לשדר מראה קלאסי עם ניצוץ של מודרניות. קולקציה זו מדגישה את נושא הנוחות ומציגה בו זמנית באמצעות שלושת השעונים בשעון הכרונו תאריך, יום ושעה בינלאומית 24 שעות ביממה. השעונים מתאימים לנשים שרוצות להרגיש ספורטיביות ותמיד להיות במקום הראשון. חלק מהדגמים בסדרה זו משובצים בקריסטלים ליצירת לוק נשי ומתוק אך יחד עם זאת מפתה.

 

סדרת ACTIVATOR, סדרת שעוני יורו ספורט גבריים- שעון אולטימטיבי עבור חובבי הספורט-השילוב המושלם בין מראה ספורטיבי ועדכני לטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות למדוד זמנים בריצות מרתון או באימון ספורטיבי שיגרתי. הצבעוניות בסדרה זו כוללת רצועות אדומות ותוף שעון כחול, רצועות כחולות ותוף שעון שחור, רצועות בצבע אוניקס כהה ותוף שעון שחור. הגבר הספורטיבי יכול ליהנות מעיצובים גבריים במיוחד המשלבים טכנולוגיות וסטייל באותו השעון.

 

סדרת IGNITE,סדרת שעונים המתאימה לגברים בעלי תשוקה  גדולה לטכנולוגיה ולפונקציונאליות גבוהה ויחד עם זאת עדיין משלבת מגמות אופנה עולמיות. סדרה זו עוצבה במיוחד על מנת לרצות כל תשוקה של בחור לתחרותיות. השעונים בסדרה זו נועזים ובעלי מראה ספורטיבי המתאימים ליום יום,או לאימון ספורט עם חברים. השעון בעל רצועות סיליקון שחורות ומחוגים בצבע ירוק. השעון מתאים לכל חובבי הספורט האתגרי ומספק פונקציונאליות גבוהה.