אני רוצה להתחיל בוידוי שהכי קשה לבחורה להוציא מהפה, ולא, זה לא "כן, התחת שלי באמת נראה גדול בג'ינס הזה", לא, הדבר הכי קשה להגיד וההבנה הכי ממרמרת היא "אני שעירה".


אני שעירה. יש לי את הגנים של אבא שלי. למרות כל הרצון הטוב, ולמרות שלרוב צוחקים עלינו שאנחנו משפחה של ויקינגים (גבוהים ומרשימים שכמונו), הוא לא באמת נורדי ואני לא באמת שוודית.

 

אני שעירה. אמנם לא ברמה של ילדת הזאב הסינית הקטנה שראיתי לפני כמה ימים באינטרנט, אבל בהחלט מאלה שאם לא עושות שפם לפחות כל שבועיים, הן מתחילות להאשים את ה"פיגמנטציה" ולהגיד שזה כתמי שמש מעל השפה. באו נגיד את זה ככה, את היטלר מכירים? את השפם שלו? אז ככה. בדיוק. טיפה פחות מסודר אבל.


מאחר שאני בחורה שמנסה ליצור רושם של "מטופחת", רוב הזמן זה מתנגש לי עם העובדה שאני עובדת שעות ארוכות, ואני לא באמת יכולה לקבוע עם הקוסמטיקאית שלי להיפגש לצהריים של קפה ומפשעה. ואני גם לא ממש מצליחה להסתדר לבד עם החוט (ניסיתי שעווה, זה עשה לי פצעים). אז מה עושים?


התשובה בדמותו של מקל הקסמים התגלתה לי יום אחד במקרה, כשנפלה לידי ערכת מכשיר הקסם של סליק, וניסיתי להשתמש בו בבית.


 

מדובר במכשיר שנראה כמו מספריים, כשלכל צד, יש חוט מתוח היטב ובתנועת מספריים (או צביטה), החוטים נפגשים במהירות ותולשים את השערות הסוררות.

 

 



תקשיבו, זה היסטרי. תקראו לי ג. יפית אם אתם רוצים, באמת, לא אכפת לי. הדבר הזה הציל אותי. אני לא יכולה לתאר לכם כמה זה יעיל. נכון, בפעם הראשונה עוד לא כ"כ ידעתי מה לעשות ובן הזוג שמע אותי צווחת מחדר השינה בזמן שצבטתי את עצמי ומשכתי שערות בברוטליות, אבל הפעם השניה כבר היתה זריזה ויעילה ובפעם השלישית ? גם ניסיתי על חברה, שהתמכרה. וקבעה תור לפעם הבאה.


המחיר: 139 שקל. במבט ראשון זה נשמע קצת גבוה ל"מכשיר" שהוא למעשה חוט מתוח, אבל כשחושבים על זה שכל ביקור אצל הקוסמטיקאית עולה לי 50 שקל, בפחות מ-3 פעמים סגרתי את ההשקעה. יותר מכך, הסליק מצויד בארגז של חוטים להחלפה, שלא נראה שיגמרו לעולם, ומרגיעים אותי שלא משנה כמה חוטים יקרעו, השפם שלי ימשיך להיות בגדר נעלם גם עוד 10 שנים.

 

בקיצור, מדובר ברעיון ענק, פשוט להפליא (איך לעזאזל זו לא הייתי אני שהוציאה על זה פטנט??), שחוסך זמן, כאב ראש ותיאומים לא נחוצים עם הקוסמטיקאית. והשפם ? מעולם לא היה חלק יותר. עכשיו רק צריך לחשוב מה עושים עם הגבות...