עם כל הכבוד לקטלוגים שופעי העסיסיות של ויקטוריה סיקרט ולכך שחס וחלילה לא נמצא שם דוגמנית עם מידת חזיה  80A, עדיין יש לא מעט נשים (וגם דוגמניות) שיש להן פרונט צנוע בהרבה.
וגם אם חזה גדול, הוא עדיין משאת נפשן של רוב הנשים, הרי שעידן הרשתות החברתיות והבלוגוספירה מביא לקדמת הבמה גם את קולן של הנשים שחיות בשלום עם נכסיהן המצומקים

 

 

באייטיז כריות הכתפיים היו השוס ההיסטרי. כל חולצה וכל ז'קט זכו לתוספת נפח ובולטות בזכות אותו מילוי ספוגי עבה, לעומת זאת לנפלאותיה של חזיית הפוש-אפ טרם התוודעתי באותה עת.

כטינג'יירית עם פרונט צנוע, החלטתי לעשות מעשה- להוציא את הכריות המאסיביות והנפחיות מאחת החולצות ולהניחן בתוך גביעי החזייה.

כ"כ הייתי גאה בסוד מרופד זה, שיכל להימשך עוד שנים רבות עד לגילוי הפוש-אפ. אבל -הסוד הנפחי המרעיש- התגלה הרבה לפני כן.
באחד הבילויים 'הסוערים' על רחבת הריקודים, נפלה אותה 'כרית פלאים' מהגביע לעיני הרוקדים... אחרי המבוכה וההלם, הגיעה התעשתות מהירה של הרמת הכרית וריצה מהירה לשירותים בניסיון לעכל את גודל הערווה ורצון להיבלע יחד עם הורדת ידית הניאגרה.
במבט לאחור, סיטואציה משעשעת זו לימדה אותי על חשיבות החוט והמחט -:) אבל גם על חוסר ההשלמה בגיל ההתבגרות עם קמצנותו של הטבע.

 

מתוך האתר של ויקטוריה סיקרט- צילום מסך

 

אז לפני שיוצרים אשליה אופטית, כמה  דברים שכדאי שתדעו על נשים עם נכסים מצומקים:

1) זה מה אין - יש לא מעט נשים שהחזה הקטן הוא עבורן מקור לגאווה. הן בוחרות במכוון לא ללבוש חזייה, ועד בחירה בגזרות עם מחשוף עמוק שמציגות לגאווה את השדיים הקטנטנים.

2) מנופפות בפוש אפ- יש את אלו שהמוטו שלהן 'גדול זה יפה' ומעוניינות כי המחשוף שלהן יעורר התפעלות למרות הפרונט הצנוע. ההלבשה התחתונה שלהן תכלול לא רק חזיית פוש -אפ, אלא גם את הקומבינציות הכי מרופדות של חזיית דאבל פוש-אפ ועד חזיית טריפל פוש-אפ.

3) קמצוץ מהטבע- בין שני הקטבים הללו, יש נשים שבכל זאת לא אוהבות להציג מצג שווא ומסרבות בתוקף ללבוש חזייה המשנה את צורת השדיים ל-D, בעוד שהן בקושי 80A . הן בוחרות בדרך הפשרה של חזייה עם ריפוד רך ורווח מינימליסטי בין הגביעים והקף צר.

עם פריחתן זה עשרות בשנים של חזיות הפוש-אפ המעניקות לשטוחות את מלוא המגוון לרפד ולמלא את המעט שיש, קמו בשנים האחרונות מספר קבוצות בפייסבוק  לצד בלוגריות המבקשות למלא את החזה השטוח ביחידת גאווה ולא בעוד חזיית פוש-אפ.

ועדיין מיעוט החברות באותן קבוצות - כמו למשל 92 חברות בקבוצה flat chested girls united
'איחוד בנות החזה הקטן'.

 

קבוצת 'איחוד בעלות החזה הקטן' צילום מסך

 

או  דף הפייסבוק:
To hell with having big boobies "I have  flat boobs and im proud          
שקיבל לא יותר מ-450 לייקים , מעידים יותר מכל במישור  'הסמוי', על הרתיעה הפומבית מלומר 'אני גאה בקטנים שלי'.

 

רק 450 לייקים צילום מסך

 

גם הבלוג 'גברת מתוקה' http://missweet.wordpress.com/- A pair of very small breasts looking for  acceptance שהיה פעיל בשנים עברו, התמקד בפרסום תמונותיהן של סלבריטאיות ודוגמניות בעלות חזה קטן או שטוח כנשים מעוררות השראה.
בבלוג מוצגות נשים המבקשות בלבושן לגנוב את הפוקוס מהחזה הקטן, כמו למשל בחירה בקפלים מסוגננים באזור החזה, או ענידת שרשראות הגורמות להסחת הדעת מהפרונט, ועד שחקניות המתלבשות במיטב השיק והסטייל בפרמיירות נוצצות מבלי להתאמץ ולהעניק אשליה אופטית לשדיים השטוחים כקרש גיהוץ.

 

 

צילום מסך מתוך הבלוג הבלוג 'גברת מתוקה'

 

וכמובן, קתרין בעלת הבלוג המוכר 'חזה קטן- לב גדול' http://smallbustbigheart.com/
המבטא אמפטיה רבה לבעיה של נשים בעלות חזה קטן ומבקש למצוא להן שילוב נכון של הלבשה תחתונה. קתרין כותבת כי לא אחת נשאלת אישה עם שדיים קטנים וגביע חזייה בגודל AA מדוע עליה ללבוש בכלל חזייה ומסבירה באותה נשימה כי נשים בעלות חזה קטן נאלצות לתת תשובה מתנצלת על שהן רוצות לתמוך בקימורים הקטנטנים שלהן, להיות אפנתיות, לחוש נשיות וגם סקסיות. אז אכן, על מה יש להתנצל???

 

מתוך הבלוג 'חזה קטן- לב גדול'

 

ובענייני בחירת פוש- אפ, כיום יש מנעד ענק של פוש-אפים.
יש כאלו שאולי נותנים אשליה אופטית נהדרת, אבל הם כה לוחצים על הסילואטה, שהם מזכירים יותר 'חוסם עורקים' ויש את אלו עם ריפוד לייט ורך יותר המעניקים גם מרחב נשימה בתוך פעולת ההרמה וההצמדה. למשל, החזיות של דלתא הן אופציה מצוינת ליום-יום, הן לא מהודקות מידי ועדיין מעניקות את האפקט הנדרש כך שאפשר לשהות איתן יום שלם במשרד, ללא הרגשת מחנק ועד חוסר יכולת להתאפק ולפתוח את סוגר קרס החזייה.

 

 

חזיות פוש אפ נוחות של דלתא

 

אפרופו נוחות ופוש -אפ, לאחרונה התוודעתי לחזיית סופר פוש- אפ של המותג MARIE MEILIE שמצליחה לעקוב אחר קווי המתאר של הגוף ולהביא למראה גדול יותר ומורם של השדיים. אבל השוס- הוא לא רק האשליה האופטית, אלא האיזון הנכון עם כל אותם 'שומנים' זעירים  שמתחילים לבצבץ ולבלוט מתחת לבית השחי עם רכיסת הפוש-האפ הלוחץ.
את הפוש -אפ הזה אני מייעדת לשמלת ערב עם מחשוף עמוק,  שכן הוא יוצר את אותו חריץ נכסף. ועוד משהו, החזייה היא  פונקציונאלית למידי ורובה חלקה עם תוספת תחרה עדינה בצדדים.
לחזיות האלו יש גם תחתונים מותאמים. מחירי החזיות, החל מ-220 ש"ח ועד 270 ש"ח. מחיר הגון בהחלט .את המותג ניתן להשיג ברשת you, רשת את, וחנויות מתמחות ללבני נשים המתמחה בהלבשה תחתונה איכותית ואופנתית.

 

מותג ההלבשה התחתונה- MARIE MEILIE צילום יחסי ציבור

 

 

 

 

 

וכך זה נראה מבחוץ- סופר פוש אפ של 'מרי מיילי'

 

 

וכך נראה גביע הסופר פוש-אפ 'מרי מיילי' מאחורי הקלעים