אז בעלי לא בבית הוא ספר של סופרת ישראלית- מירב הלפרין. ספר חמוד למדי, מספר את סיפורה של אישה שנמצאת בתהליכים עם עצמה, עם ילדיה, עם אמא ששונה ממנה שנות אור, בתהליך של פרידה מבעלה שהיה לצידה כמה שנים טובות, איך שהיא מעכלת את הכל, את היותה גרושה לפתע עם כל החופש, החששות, ההתמודדות עם גידול הילדים שנמצאים בעיצומו של גיל ההתבגרות, גיל המעבר שמתחיל לפעפע אצלה בראש וכל מה שמסביב, כן למצוא זוגיות ,או להישאר לבד .האם זה ימנע ממנה להיות חזקה כשתהיה בזוגיות.

ולמה בעצם לא מגיע לה פרק חדש וטוב. ועל כל זה מרחף הסוד לא סוד שלא נוהגים לדבר עליו- המוות של אחיה בילדותם ומה שגרם לכך... (לא אספר לכן/ם כדאי שתקראו).

ספר שכיף לקרוא ובלי הפסקות- לכו על סופשבוע ארוך ,תתפרקדו ותהנו.

 

הספר השני הוא הוא - "גן המכתבים" מאת הסופרת: אליסון ריצ'מן. סופרת מצליחה בארצות הברית והוציאה עוד כמה רבי מכר. לדעתי ספר זה גם יהיה לרב מכר , מגיע לו.

כאחת שביקרה באיזור פורטופינו באיטליה, איזור מדהים, מפרץ נאפולי עם הלימונים והנופים המדהימים, אפשר לומר שבזמן שקראתי נזכרתי בכל המקומות היפים עם הנוף הכל כך מיוחד.

הכל מתרחש בין השנים 1936 ל- 1943 לסירוגין מדלג על פני הזמן והדמויות מורונה בצפון לפורטופינו וכפרי הדייגים בדרום של איטליה,

סיפורי אהבה שזורים ונרקמים בצל שלהי מלחמת העולם הראשונה, החולצות השחורות ומוסוליני, היטלר ופלישת הנאצים.,

סיפורים מיוחדים בתקופה קשה, חושניות מתפרצת, אהבות מיוחדות.

ספר אחד הטובים שקראתי לאחרונה ממליצה מאוד.