עמנואל מקרון הוא ללא ספק האובססיה החדשה של העולם. בעצם, סליחה – יחסיו של מקרון עם אשתו, בריז'יט, הם האובססיה החדשה של העולם.

עוד באון לייף: 

מאז שנבחר, ולמעשה מרגע שהסתמן מה יהיו תוצאות הבחירות, אף אחד לא התעסק בדעותיו הפוליטיות, בניסיון הקודם שלו ואפילו לא בעובדה שהוא הולך להיות הנשיא הצעיר ביותר שהיה לצרפת מאז נפוליאון. את כולם עניין ומעניין רק דבר אחד: איך בחור כריזמטי, נאה ומצליח התחתן עם המורה שלו מגיל 15 ואיך, לכל הרוחות, הוא נשאר איתה גם כשהוא נמצא בשיא אונו ואילו היא אפילו כבר לא בגיל הפריון.

נראה שהשאלה הזו כל כך מטרידה אנשים, עד שמקרון הבין שאין לו ברירה אלא להתייחס לעניין. אבל כמובן שהוא בחר לעשות את זה בדרך שתשתיק את כל המלעיזים אחת ולתמיד.

בראיון למגזין  Le Parisien, הוא התייחס לביקורות על יחסיו עם אשתו ועל השמועות על כך שלמעשה השניים לא חיים ביחד, ושהוא מנהל "חיים מקבילים" סודיים.

מקרון אמר שאם פער הגילאים היה הפוך, אף אחד לא היה טורח להתייחס לכך: "אם הייתי מבוגר ב-20 שנה מאשתי, אף אחד לא היה חושב לרגע שזה לא יכול להיות", אמר. "אבל בגלל שהיא מבוגרת ממני ב-20 שנה, אנשים אומרים 'אין מצב שזה אמיתי, אין מצב שזה אפשרי'".

תמונה: רויטרס

להזכירכם, פער הגילאים בין דונלד טרמפ לאשתו מלניה עומד בדיוק על אותו מספר שנים, ואמנם גם במקרה שלהם אנשים מתעסקים לא מעט בטיב הקשר ביניהם, אבל מעולם זה לא היה בהקשר של הגיל. אחרי הכל, כבר הרגילו אותנו לחשוב שגברים תמיד מחפשים את הגרסה הצעירה והמתוחה ביותר.

הגישה של מקרון מצביעה על גבר שמספיק בטוח בעצמו ובאישה שלצדו, ושלא זקוק לאישורים ול'צ'פחות' מבחוץ כדי לחזק את האגו הרעוע שלו. וזה כשלעצמו כבר מבטיח שלכל הפחות יש פה מנהיג שלא מחפש שיתנו לו כבוד בכוח - וזו כבר התחלה מרעננת.