במהלך השנה האחרונה קיבלנו השראה מכמה נשים מדהימות, שהצליחו להשפיע על עולם הביוטי כפי שאנחנו מכירות אותו ולשנות אותו מבפנים, באמצעות תיעוד עצמי של המסע שלהן לאהבה עצמית ביוטיוב או באינסטגרם. בין אם אלה נשים שמתמודדות עם מחלה נדירה או שחוגגות את שיער גופן כפי שהן מוצאות לנכון, הנשים הללו לא נתנו למראה המיוחד שלהן לגרום להן להרגיש פחות יפות, או להיות פחות בטוחות בעצמן ובמראה שלהן.

 

עוד באון לייף:

 

בואו להכיר את הפנים של אלו שקראו תיגר על סטנדרט היופי הקונבנציונאלי וגורמות לעולם לחשוב מחדש על המשמעות של אהבה עצמית וביטחון עצמי.

 

נאיי קאקסמי ברוטוס

בגיל 14, נאיי קאקסמי ברוטוס (המכונה מאמא קאס) אובחנה בסרטן עצמות וריאות. הרופאים נאלצו לכרות את רגלה הימנית והאמינו כי נותרו לה שבועות ספורים לחיות, אך היא שרדה כנגד כל הסיכויים, ואפילו חיה את החלום – היא פתחה בלוג אופנה ופרופיל אינסטגרם בו היא מתעדת את מסעותיה מסביב לעולם, כמו גם את הסטייל האישי ההיסטרי שלה והכוח הפנימי שלה ללמעלה מ-120 אלף עוקבים. הוכחה מדהימה לאיך שגם עם רגל מלאכותית וקביים אפשר להיות הכי אופנתית ומהממת שיש.

עקבו אחריה באינסטגרם: @mamacaxx

 

צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של ברוטוס

צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של ברוטוס

 

סופיה הדג'יפנטלי

נדמה שכיום להיות בעלת גבות עבות ומודגשות זו כמעט דרישה בעולם הדוגמנות, אך סופיה, דוגמנית ממוצא יווני שלאחרונה כיכבה בפיד של כולנו, הצליחה להחזיר את תהילת הגבה המחוברת – פרידה קאלו סטייל.

 

סופיה, דוגמנית וסטודנטית לשיווק, הודתה שאת צבע הגבות שלה היא השיגה במקרה, לאחר שתכננה להדגיש אותן באמצעות צבע. התוצאה הייתה הגבות השחורות שהפכו להיות סממן מזהה עבורה – היא אהבה את מה שנשקף לה במראה והחליטה סופיה להמשיך לצבוע בשחור ואף למשוח את הגבות בשמן קיק כדי לעזור להן לגדול. כיום הדוגמנית הבלונדינית מצטלמת בגאווה עם הגבות המחוברות שלה, ומעלה את התמונות לאינסטגרם, שם יש לה למעלה מ-85 אלף עוקבים. לטענתה, ממש לא אכפת לה מהתגובות השליליות שהיא מקבלת באפליקציה החברתית בנוגע למראה הלא קונבנציונאלי שלה.

עקבו אחריה באינסטגרם: @sophiahadjipanteli

 

צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של הדג'יפנטלי

צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של הדג'יפנטלי

 

אמילי ג'ונס

אמילי סובלת מתסמונת תסמונת אהלרס-דנלוס, או גמישות יתר, דבר אשר מאלץ אותה בין השאר להשתמש בצינורית האכלה. למרות שבעבר המחלה שלה גרמה לה להרגיש חסרת ביטחון לגבי המראה שלה, היא מצאה את הדרך להחזיר לעצמה את הביטחון העצמי – בדומה לנשים רבות אחרות בעולם, אמילי משתמשת באיפור כדי להרגיש טוב יותר עם עצמה, וכמי ששואפת להיות מאפרת מקצועית היא מפגינה יכולות מרשימות למדי.

 

בראיון שפורסם לאחרונה במגזין היופי Allure סיפרה: "אני מנסה לשים הרבה דרמה על העיניים שלי, הצד השני של הפנים שלי או על השפתיים שלי, כדי למשוך את תשומת הלב מצינורית ההאכלה". כיום קהל המעריצות שעוקבות אחר אמילי באינסטגרם עולה על 39 אלף, והמספר הזה רק גדל עם הזמן.

עקבו אחריה באינסטגרם: @beautybyemilylou_

 

צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של ג'ונס

צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של ג'ונס

 

 

ניאקים גטווץ'

כשהדוגמנית ניאקים גטווץ' הייתה בחטיבת ביניים, היא הייתה בוכה כל לילה במחשבה שהיא מכוערת, בגלל שבני גילה הציקו לה על גוון עורה הכהה במיוחד. כיום, בגיל 24, הדוגמנית הפכה להיות השראה עבור צעירות מכל העולם, לאחר שסיפורה על היתקלות בנהג מונית גזען הפך לוויראלי באינסטגרם. ניאקים סיפרה כי נהג המונית שאל אותה האם הייתה מסכימה להלבין את עורה תמורת 10,000 דולר, והיא כתגובה צחקה ואמרה שהיא לא הייתה עושה את זה בתמורה לשום סכום שבעולם. עם למעלה מ-317 אלף עוקבים, הדוגמנית הצעירה הזו משתמשת בפרסום שלה כדי להטיף לאהבה עצמית ולשנות את מודל היופי באמריקה.

עקבו אחריה באינסטגרם: @queenkim_nyakim

 

צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של גטווץ'

צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של גטווץ'

 

מיכאלה דברט

מיכאלה נולדה עם המחלה התורשתית פרכת (או אוסטאוגנסיס אימרפקטה), המאופיינת בפריכות יתר של עצמות החולים ומתבטאת בעיקר בשברים בעצמות מכל חבלה קלה. דברט מספרת שהיה לה קשה במיוחד בגיל צעיר, כאשר ילדים אחרים לא הבינו את מצבה הגופני, מה שהקשה עליה למצוא חברים בני גילה. כיום, כשהיא מתנשאת לגובה של כ-70 ס"מ בלבד ולמרות מצבה הבריאותי, מיכאלה מתפעלת ערוץ YouTube מצליח בשם FunSizedStyle.

 

עד כה, מיכאלה יצרה עשרות סרטונים בהם היא עוסקת בנושאים כמו איפור ואופנה עבור למעלה מ-35 אלף משתמשים רשומים העוקבים אחריה באתר. האישיות התוססת והשמחה שלה עוברת היטב דרך הסרטונים, כך שהיא לא רק יוצרת מודעות בנוגע לפרכת, אלא גם נותנת תקווה עבור נשים אחרות המתמודדות עם אותה המחלה.

עקבו אחריה ביוטיוב: FunSizedStyle

 

 

יסמין טיילור

שיערה של יסמין טיילור החל לנשור ולהידלדל כשהייתה רק בת 15, בעקבות אלופציה אראטה – מצב רפואי בלתי ניתן לריפוי שמביא את המערכת האימונית של הגוף לתקוף את זקיקי השיער. התופעה הזו לא רק מביאה לנשירת השיער, אלא למרבה הצער גם מונעת מהשיער לגדול בחזרה. אחרי שנאבקה לקבל את עצמה כקירחת לאורך שמונה שנים ארוכות, בהן היא הסתובבה עם פאות, יסמין בחרה להיות גאה בקרחת שלה. כיום היא מתעדת את המסע שלה לקבלה עצמית, לצד העלאת מודעות למצב הרפואי בפרופיל האינסטגרם שלה.

עקבו אחריה באינסטגרם: @yasmintaylor5

 

צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של טיילור

צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של טיילור

 

מורגן מיקנס

בלוגרית הכושר והבריאות מורגן מיקנס טוענת שהיא ויתרה על גילוח שיער גופה פשוט כי זה גרם לה להרגיש טוב יותר עם עצמה. בבלוג שלה ובערוץ ה-YouTube שלה, סיפרה מורגן כיצד כבר בגיל צעיר היא סבלה מהצקות בגלל שיער הגוף שלה, מה שהביא אותה להתחנן לאימה שתלמד אותה כיצד להתגלח. שנים לאחר מכן, היא החליטה לוותר על המנהג הזה לחלוטין. "למען האמת, אני ממש אוהבת את השיער שלי, אני אוהבת את שיער הגוף שלי, אני אוהבת את השיער שגדל על הגוף שלי. אני פשוט אוהבת להיות האני-הטבעי-ביותר שלי", הסבירה באחד הסרטונים שעונים לשאלה 'למה אני לא מגלחת?'.

עקבו אחריה ביוטיוב: Morgan Mikenas

 

צילום מסך מתוך עמוד היוטיוב של מיקנס

צילום מסך מתוך עמוד היוטיוב של מיקנס

 

אויטה פטסי דלמונדו

אויטה בת ה-20 ממלזיה נולדה עם שומות המכסות את כל גופה, וסבלה לאורך שנות התבגרותה מהצקות לאור המראה המיוחד שלה. היא אמנם שקלה בשלב מסוים בחייה להסיר את השומות מגופה, אך לאחר התייעצות עם מספר רופאים הבינה שהדבר עלול לסכן את בריאותה ונאלצה ללמוד לאהוב את עצמה כפי שהיא. השנה אויטה התקדמה צעד נוסף ומשמעותי בדרך לאהבה וקבלה עצמית, בכך שהגישה את מועמדותה לתחרות היופי במלזיה. בראיון שפורסם השנה במגזין ELLE במלזיה, היא אמרה: "יופי זה מי שאת כבן אדם ואיך שאת אוהבת את עצמך. זה אף פעם לא קשור לשלמות".

עקבו אחריה באינסטגרם: @evita_delmundo

 

צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של דלמונדו

צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של דלמונדו

 

מריאמר קווירואה

וולוגרית הביוטי מריאמר קווירואה נולדה עם גידול מסוג בצקת עורפית (היגרומה ציסטית) על הצוואר והפה שלה. בגלל מצבה הרפואי, היא נאלצת להשתמש בשפת הסימנים כדי לתקשר עם העולם, כמו גם להשתמש בצינורית האכלה, ולהיעזר בחור בצווארה כדי לנשום כמו שצריך – אך כל אלו לא מנעו מבעדה לפתוח ערוץ YouTubeפופולארי, שמונה כיום למעלה מ-275 אלף עוקבים. בדומה לוולוגריות ביוטי אחרות, תוכלו למצוא בערוץ שלה טיפים למראות איפור פופולריים, המלצות למוצרים אהובים וגם סיפורים אישיים ותיעוד של חיי היומיום שלה.

עקבו אחריה ביוטיוב: MakeupArtistGorda66