ישראל היא כבר מזמן לא נקודה קטנה על הגלובוס. נשים ישראליות פרצו גבולות ומצליחות בכל העולם ובכל התחומים, נשים בישראל פורצות מדי יום את הגבולות הגיאוגרפיים, העסקיים, האמנותיים, הדיגיטלים - ומנצחות. בוועידת הנשים הבינלאומית של און לייף בשיתוף עיריית ראשון לציון תוכלו לפגוש לא מעט נשים כאלה - שחלמו, תכננו, והלכו על זה בגדול.

פרס "און לייף - עושות שינוי" מוענק בוועידה הזו לשתי נשים שעשו שינוי עבור נשים אחרות - כל אחת בתחום עיסוקה: חנה לסלאו - השחקנית עטורת הפרסים, הקומיקאית המוכשרת, והאישה שידע לנהל את הקריירה שלה בדיוק כמו שהיא רצתה, בלי לתת לאף אחד להגיד לה מה לעשות. איתה, תקבל את הפרס ואיילה חסון, העיתונאית ואשת התקשורת שפרצה ושברה את תקרת הזכוכית של הסיקור הפוליטי בישראל, והפכה להיות אחת מהעיתונאיות המובילות, הדעתניות והסקופיסטיות ביותר.

קמפיין metoo# הפך את שנת 2017 לאחת השנים המהפכניות ביותר בתחום שוויון הזכויות לנשים. ומה מחכה לנו בשלב הבא? איך ייראו יחסי הכוחות והיחסים בכלל בין גברים ונשים, אחרי שהנשים שינו את החוקים? הדס שטייף, דנה ספקטור ושי גולדן ינסו לברר, יחד עם הקהל.

בראיון מיוחד בוועידה - העיתונאית והפרשנית הצבאית פרנצ'סקה בורי - תספר על הבחירה באחד מתחומי הסיקור המסוכנים ביותר - דיווח מאיזורי סכסוך ומלחמה. מעיראק, מדאעש, מלוב, מסוריה.

21 בדצמבר, 8:30-15:00, ראשון לציון

הכניסה לנרשמות בלבד בלינק המצורף - ההרשמה החלה!

 

להרשמה-לחצו כאן