מצעד הלקים הכי חמים של החורף

זה כבר כלל ידוע – כשהטמפרטורות צונחות, חובבות הלק מוציאות מהבוידעם את פלטת הגוונים הכהים שלהן ומאחסנות את כל מה שניאוני, זוהר, בהיר ובקיצור קיצי. אבל בחורף הנוכחי שמחנו לגלות שהאקלקטיות חוגגת – לצד בורדו וסגולים עמוקים שמתכתבים עם המלתחה הכהה והמלנכולית משהו, מצאנו כמה אופציות מנצנצות, הרבה כסף וזהב ואפילו גוונים בהירים שנשארים עימנו מימי הקיץ ומוסיפים עדינות רכה לחורף הקודר.
עוד באון לייף: 
איך לנטרל ברק מיותר מעור הפנים
איך לשמור על עור הצוואר בריא וצעיר
מיי גרף חוזרת לרגע שהרס לה את הילדות
הראש מסתחרר נוכח שלל הגוונים שהחברות השונות מציעות לנו לעונה, ובדיוק עבור זה אנחנו כאן. מצאנו את הצבעים הכי יפים, שיהפכו לכן את כפות הידיים להרבה יותר מעניינות, יפות וטרנדיות – אחרי הכל, הן כרטיס הביקור שלכן.
בורדו עמוק
לוריאל, גוון 355, מחיר: 20 שקל
חורף ללא גוון בורדו בציפורניים אינו חורף מושלם, והוא הולך טוב בדרך כלל עם כפפות חצי מצמר וספל מהביל בין הידיים. גוון דובדבן עמוק מלא בעוצמה ולהט עובד נפלא עם המלתחה של העונה, שכולה חוגגת את הבורגונדי.
חלום כחול
אסנס, גוון 196, מחיר: 9 שקל
חד וחלק, לא "ליד" ולא "כמעט" – הגוון הזה הוא הכי כחול שיש ובגימור מבריק שקשה להתעלם ממנו. לנו זה קצת מזכיר את שנות התשעים, במובן הטוב של העשור.
ירוק זית בהיר
קרליין, גוון 380, מחיר: 45 שקל
כמו הכחול, ירוק נחשב לצבע מעט נועז בנוף הלקים, אבל בגרסת הזית יש בו משהו שמזכיר אפרפר – שהיה להיט של ממש בחורף הקודם. ירוק זית הוא האופציה הרגועה והעדינה, שמתאימה מאד לחורף.
שחור דרמטי
סופט-טאץ', מחיר: 12 שקל
הוא לא רק אפל או מסתורי, בטוטאל לוק הנכון לק שחור יכול להיראות גם מעודן ואף מפתה. הוא נועז, אבל לא מדי – ומייצר טוויסט ייחודי לכל מראה.
בין אדום לכתום
ג'יבנשי, גוון N28, מחיר: 97 שקל
האדום כפי שאנחנו מכירים הולך צעד אחד אחורה לגוון יותר מעושן שמזכיר תבלינים מארץ רחוקה. צבע שיש בו מן הווינטג', כמו של סבתא, אבל בגרסה נשית ויותר חושנית.
קרמל זוהר
לייף, מחיר: 25 שקל (וכעת במבצע -13 שקל) 
אם כבר בתבלינים עסקינן, הצבע הזה – הנע בין קרמל לקינמון – בעל נוכחות עזה. האופן בו הוא זוהר קלות הופך את הצבע הזה מ"משעמם" למסתורי וחורפי.
כסף מסנוור
מייבלין, גוון 107, מחיר מבצע: 11 שקל
יש משהו בגוון כסוף מטאלי שהוא דומיננטי, אבל עדיין מלא איפוק. הוא אטום, מדוייק, מתוחכם ומלא צ'ארם, עבור מי שמחפשת מראה נוצץ ועם זאת רגוע.
ורדרד בייבי
PUPA, גוון 130, מחיר: 21 שקל
PUPA מציע גוון לק ורדרד עדין, בגימור מבריק המייצר אפקט דמוי זכוכית. הגרסה המעט יותר ורדרדה ומתקתקה של הניוד והפודרה מימי הקיץ.
שזיף חיוור
בורז'ואה, גוון LYCHEERS, מחיר מבצע: 30 שקל
לא מתוק מדי והכי נשי שיש. גוון שזיף חיוור שמזכיר סומק וניתן למרוח אותו בכל עונות השנה, הוא חף מטרנדים אבל עדיין בעל אמירה.
פסיפס צבעוני
אורלי, מחיר: 29 שקל
אופציה נועזת למי שמחפשת את המראה הצבעוני גם כשקר. לק פסיפס רווי גוונים הוא כמו קונפטי על קצות האצבעות ומעלה חיוך בקרב כל מי שיביט בו – כי לא חייבים להיות כל כך רציניים בחורף.