12 הבשמים שמבשרים על אביב 2016

Lilac Path של Aerin

הרגע בו יודעים סופית שהאביב הגיע הוא זה שבו מבחינים בניחוח הפריחה באוויר. אם בעונה הזו של השנה כל רצונכן הוא להסתובב ברחבי העיר ולהרגיש כאילו זה עתה פסעתן מתוך שדה פורח, זה הבושם שיגשים לכן את החלום בהסנפה אחת. ארין לאודר, הנכדה של ענקית הקוסמטיקה אסתי לאודר, השיקה לאחרונה סדרת בשמים אביבית – אחד מהם הוא ה"Lilac Path" המומלץ, שנוצר בהשראת פרחי הלילך שלבלבו מול ביתה בילדותה.

מחיר: 450 שקל ל-50 מ"ל, 650 שקל ל-100 מ"ל

Me של אמריקן איגל

הבושם החדש מבית היוצר של אמריקן איגל יקסום בעיקר לצעירות (או לצעירות בליבן) שבינינו. רשת הבגדים הצטרפה לאחרונה לשוק הבשמים, והיא מציעה שורה של ניחוחות קלילים ומרעננים לבנים ולבנות במחירים קלילים לא פחות. "Me" הוא אחד מהבשמים לנשים בסדרה הזו – רומנטי, קיצי ומתקתק, אבל לא מדי, עם נגיעות נעימות של וניל ואננס. אם אתן כבר מפנטזות על סאמר רומאנס, הבושם הזה יביא אותו אליכן במהרה.

מחיר: 129 שקל ל-50 מ"ל

Fresh של דזיגואל

"Fresh" הוא אחד הבשמים הכי מרעננים שנחתו לאחרונה על המדפים – כשמו כן הוא, כמו שאומרים. רשת האופנה הכי ססגונית ויצירתית בסביבה, דזיגואל, יודעת להפתיע גם כשזה מגיע לבישום, כפי שניתן לגלות בבושם החדש המביא לידי ביטוי את הצד ההיפר-צבעוני של העונה הזו בניחוח פירותי וחושני. אפרסק, ענבים, פירות הדר ומנטה – זה לא רק מתכון לסלט פירות עסיסי, מסתבר.

מחיר: 199 שקל ל-100 מ"ל

Clean Reserve של אפריל

לפעמים, כל מה שצריך זה ניחוח נקי ופשוט כדי ליהנות מהעונה הכי רעננה בשנה. בשמי "Clean Reserve" של אפריל ישיגו לכם בדיוק את האפקט הזה – ניחוח ניטרלי ונקי, שיישמר את תחושת ה"הרגע יצאתי מהמקלחת". הניחוחות בסדרה החדשה הזו נוצרו בהשראת מדינות סקנדינביה וערכיה, וניכר שהאסתטיקה העיצובית של העמים הצפוניים באה לידי ביטוי גם כשזה מגיע לתחום הבישום. נקי – אבל לא סטרילי, אלא טבעי ופרקטי.

מחיר: 365 שקל ל-100 מ"ל

Signorina Misteriosa של סלבטור פרגמו

למחפשות ניחוח מתוק ועז, הבושם הזה יבצע את העבודה באופן מושלם. לסיניורינה מיסתריוסה יש ריח חזק שבלתי אפשרי להתעלם ממנו, אבל הוא גם לא חד גוני – כפי שיתברר בהסנפות ההולכות ונשנות שלא תוכלו להימנע מהן. פטל שחור ופאצ'ולי מקנים לו ניחוח מושך ומתוק, בעוד שנגיעות של תפוז מכניסות לתוכו ניגוד מסקרן שהופך אותו למיסתורי, ייחודי ובלתי נשכח.

מחיר: 299 שקל ל-50 מ"ל, 399 שקל ל-100 מ"ל

Sexy Sunset של מייקל קורס

ואם אתן מחפשות ניחוח מתוק אבל פחות בולט, "Sexy Sunset" הוא אופציה ששווה לכן לבחון. לבושם הזה יש נוכחות עדינה אך לא בלתי מורגשת, ומתיקות שהיא פשוטה אך ישירה. מסוג הניחוחות שיכולים להתאים לכל סיטואציה ושיילכו איתכן גם עד לסוף הקיץ.

מחיר: 250 שקל ל-50 מ"ל עד סוף אפריל ואחרי כן – 545 שקל, 349 שקל ל-100 מ"ל עד סוף אפריל ואחרי כן – 655 שקל.

Secretly של לואיס ורל

הבושם הזה כל כך עדין שהוא באמת נשמר בסוד, כפי ששמו מרמז. אם שואפים עמוק, מגלים מגוון רחב של ניחוחות שונים בתערובת – פירות הדר, ורדים, יסמין ופאצ'ולי, אולם אף אחד מהם אינו בולט מספיק כדי להשתלט על האווירה. "Secretly" הוא בושם מעודן ומרומז, אך גם מתוק ואפילו רומנטי, שיתאים מאוד לכל מי שרוצה למשוך אליה תשומת לב בלי צעקנות, אלא באלגנטיות.

מחיר: 99 שקל ל-100 מ"ל

Aromatics in Black של קליניק

               

כשרוצים לספוג אווירה אביבית חושבים לרוב על שדות פרחים שטופי שמש בצבעים עזים, אבל מה עם שעות הערב? גם הן הולכות ומתחממות, ויחד עם החום מגיעות יותר ויותר אפשרויות בילוי. הבושם החדש של קליניק יתאים בדיוק ללילות האביב החמימים הללו, כשאמנם יש בו ניחוחות עזים של פירות הדר ושזיפים, אבל הוא שומר על מיסתוריות וכבדות ששמורה לשעות המאוחרות יותר.

מחיר: 199 שקל ל-50 מ"ל, 299 שקל ל-100 מ"ל

All Over Flowers של קנזו

אם האסוציאציה המיידית שלכם לניחוחות פריחה היא הבקבוק הפרחוני המפורסם, אל דאגה – גם בעונה הנוכחית קנזו דאגו להביא בשורה למתבשמות. "All Over Flowers" מציע ניחוח קליל ומתקתק שמבוסס על וניל ועטוף בניחוחות פריחת שושנים ובנגיעות ענבים. כאילו שמישהו לקח את הפריחה האדומה בדרום ושימר אותה עד לאביב במיוחד לאספניות האדוקות של הסדרה.

מחיר: 277 שקל ל-50 מ"ל

Jardin De Vie של וולדה

חובבות מוצרי הטיפוח והשמנים הטבעיים מכירות היטב את רשת מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה הגרמנית וולדה, שכל מוצריה מבוססים על מרכיבים צמחיים ואורגניים. זה נכון גם לסדרת הבשמים החדשה "Jardin De Vie" – גן החיים, שמופקים מפרחים, פירות וזרעים אורגניים. המרקם של הבשמים מעט שמנוני מהמקובל, אך בהתאם גם שומר על העור ומאפשר את בישומו כמה פעמים ביום מבלי לפגוע בו. הפיתרון הטבעי והבריא לעור לכל מי שרוצה להקנות לעצמה את ניחוחות העונה.

מחיר:170 שקל ל-50 מ"ל

White Flowers של בודי שופ

הניחוח הבסיסי והאלמנטרי של הפריחה הלבנה הוא גם בין האביביים ביותר שיש, וזה בדיוק מה שרשת בודי שופ מציעה בפשטות בבושם הזה, יחד עם סדרה של קרמים ומוצרי טיפוח תואמים. כמו שמלה פרחונית או כפכפים, גם פה מדובר במוצר שהוא כמעט בגדר חובה לכל ארון  של נערת פרחים, וכאן הוא מוצע בגרסתו הפשוטה והישירה ביותר, שתתאים לכל אחת ולכל מצב.

מחיר: 160 שקל ל-50 מ"ל

Royal Marina Intense של מרינה דה בורבון

ואם אתן מאלה שרוצות לדלג על האביב ולהגיע הישר לקיץ, הבושם של מרינה דה בורבון יוציא אתכן כבר עכשיו להפלגה לוהטת בים הפתוח. הווניל המתוק מתנגש במליחות חריפה ובנגיעות של פאצ'ולי, וכל אלו יוצרים ניחוח יוצא דופן ושתלטן.

מחיר: 99 שקל ל-50 מ"ל