14 אודמים למראה קיצי ומנצח

Superstay 24H של מייבלין

אם היו מנצחים בכתבה הזו, נראה שזה היה הזוכה הגדול. גוון אדום כובש, מריחה נוחה שמתייבשת בשניות ועמידות גבוהה כמעט מדי בכל ארוחה או משקה ולאורך שעות ארוכות – כל אלה הפכו אותו לפייבוריט מיידי. האודם מגיע בצורה נוזלית בצד אחד ועם שפתון ללחות בצידו השני – שבאופן אישי העדפתי לא להשתמש בו כדי לקבל מראה מט (וגם אתן יכולות אם שפתיים יבשות ודביקות לכמה דקות לא מפריעות לכן). התוצאה גורפת מחמאות וממלאת בביטחון. הכי קרוב ללהרגיש כמו טיילור סוויפט שהיה לי.

                    

מחיר: 105 שקל     המראה הקלאסי והכובש של טיילור סוויפט. צילום: Shutterstock

Color Matt של קרליין

המתחרה הגדול ביותר של מייבלין היא קולקציית השפתונים החדשה של קרליין, קולור מט. שפתוני הקולקציה יושבים על אותה המשבצת של אודם נוזלי, מט ועמיד במיוחד, וגם מציעים מגוון רחב וצעיר יותר של צבעים – ביניהם גוונים נהדרים של סגול, ורוד וניוד. במקרה הזה השפתון אמנם מתייבש קצת יותר לאט (ועדיין במהרה), עמיד פחות באופן משמעותי ופחות נעים או מדויק למריחה, אך גם לא יוצר יובש או תחושת דביקות כלל. יתרון מובהק נוסף: כמו כל מוצרי החברה, השפתונים לא נוסו על בעלי חיים. גם במחיר השפתונים של מייבלין וקרליין דומים, אולם לרגל השקתם הקולקציה של קרליין זולה יותר כמעט בחצי מהמחיר.

מחיר מבצע: 59.90 שקל

Color Code של קרליין

גם בגרסה המוצקה של השפתונים,קרליין מציעים צבעים צעירים ומרעננים במחירים שתואמים לכיס הצעיר. אם חיפשתם להתחדש בקצת ייחודיות עם גוון לא שגרתי אבל גם לא מוזר מדי, מהסוג המפתיע לטובה, סביר שתמצאו בקולקציה הזו משהו בשבילכם. בונוס: אריזת פטנט מגניבה שתגרום לכם לרצות לחדש את האודם מול כולם.

מחיר מלא: 109.90 שקל, מחיר מבצע באתר: 52.50 שקל

Le Rouge ? Porter של ג'יבנשי

האודם הזה, שיצא במהדורה חגיגית לרגל יום הולדתו העשירי של המותג ג'יבנשי, קוטף בקלות את תואר האריזה הכי מרשימה, עם עטיפת עור שחור מסוגננת ויוקרתית שתגרום לכן רק לחכות לרגע בו האודם ידהה קצת. אולם התוכן שלה לא מרשים באותה מידה: האודם, שלמראית עין נראה די בוהק ומלא צבע, מעניק לשפתיים גוון חלש מאוד כמעט כמו לאבלו. עם זאת, הוא נעים לשפתיים והמריחה שלו היא קלה ומדויקת. כך שאם חיפשתן שפתון עם נגיעה קלילה של צבע ואריזה נוטפת שיק, חפשו את לה רוז' א פורטר.

מחיר: 171.75 שקל

True Color בגוון Plum noir של ג'ייד

במוצאי כל יום קיץ שמשי יש ערב לוהט ולח. עבור אלו שתבחרו להעביר במסיבות ובילויים מהסוג היוקרתי יותר, מומלץ להצטייד באודם מרשים בהתאם. סדרת טרו קולור של ג'ייד היא אופציה מעולה, שמכילה 28 גוונים סולידיים ועשירים לאודמים עם מרקם קטיפתי, גימור סאטן מבריק ועשירים בלחות. עם גוון עמוק כמו ה-Plum Noir שיצא לאחרונה בסדרת "דארק רומאנס" של החברה, תוכלו להשיג מראה גותי מרשים שהולך ותופס תאוצה בהוליווד לאחרונה (קייטי פרי, מדונה, ניקי מינאז' ואפילו טיילור סוויפט שזנחה לרגע את האדום האופייני).

 

מחיר: 101 שקל   טיילור סוויפט, קייטי פרי ומדונה במט גאלה 2016. צילום: Shutterstock

שפתוני מט של סקארה

אל תתנו למחיר החברותי של שפתוני סקארה לעורר בכם ספקות: שפתוני המט של החברה הם עמידים, נעימים ובעיקר מפתיעים. השפתונים מגיעים בשורה של צבעים נועזים וצעירים שיקטפו מחמאות, עם עמידות לא רעה ומרקם נעים וקליל. מעל הכל, הם קולעים בדיוק ובפשטות לטרנד המט המשתלט עלינו לטובה.

מחיר: 14.90 שקל

ליפסטיק בגוון Diva של מאק

לא רק האודמים הנוזליים יכולים להקנות עמידות מפתיעה בכל מה שנכנס לפה ולאורך שעות – גם למאק יש פתרון לימי הקיץ הארוכים, שירגיע אתכן בכל הצצה חטופה במראה. למרות שמדובר בליפסטיק מט, הוא לא מלווה בתחושת יובש ואף מעניק להן לחות וניחוח שקדים שמזכיר מרציפן. הגוון שזכה לשם הראוי דיווה יקנה לשפתיים שלכן תהיה נוכחות דרמטית ובלתי מתפשרת, מהסוג שכל דיווה צריכה.

      

מחיר: 92 שקל

Retro Matte של מאק

גם בגזרת הליפסטיק הנוזלי והמט, למאק יש מה להציע לדיוות שבינינו (ולא רק). הקולקציה החדשה Retro Matte היא התשובה והנועזת שלהם למראה המט הדרמטי, בגרסה עמידה שנשארת על השפתיים לאורך זמן כנגד הציפיות. בין הגוונים השונים תמצאו גוון דובדבן ממגנט שיתאים לכל גיל וכמצופה ממוצר של מאק יוכל ללוות אתכן לאורך שנים.

מחיר: 115 שקל

Perfect Chic של שיק

כלפי חוץ הוא נראה כמו אודם כבד ובוגר מאוד, אולי כמו משהו שתמצאי במגירה של אמא, אבל על השפתיים האודם של שיק דווקא מפתיע כעדין ומאוזן, מעין גרסה מעודנת למראה הגותי או לאודם לערב עם התאמה לקיץ הישראלי. המרקם שלו מעט שומני וחלקלק, אבל הוא עשיר בברק וכולל מסנני קרינה להגנה מיטבית ותחושה נעימה על השפתיים.

מחיר: 44 שקל

רוז אקלה של קלרינס

גם כאן מדובר בגרסה מעודנת למראה קלאסי, שתקל על השפתיים שלכן בלילות הקיץ החמים כשאתן בכל זאת מחפשות משהו דרמטי וכבד יותר. לשפתון מבית קלרינס יש מרקם שומני שנמרח בקלות אך לא מאוד במדויק, והוא יעניק מראה בוגר אך לא אינטנסיבי.

מחיר: 180 שקל

שפתון עמיד דו צדדי של בועז שטיין

כמו מייבלין וקרליין, גם לבית האיפור הישראלי של בועז שטיין יש גרסה לאודם העמיד לשעות ארוכות. גם כאן תוכלו לבחור בין גרסת מט אופנתית אך דביקה ויבשה לבין תוספת בצורת גלוס שתמנע יובש ותוסיף מעט ברק – ובמקרה של בועז שטיין תוספת הגלוס תורמת לתחושה ולא מוסיפה ברק מוגזם. ששת הגוונים שמוצעים בקולקציה הם דרמטיים ובולטים שיספקו היטב את תוספת הצבע הרצויה לעונה.

מחיר: 99 שקל

Stay+ של סופט טאצ' 

תוספת צבע הקיצית שאתן מחפשות לא חייבת להיות שתלטנית ולגנוב את כל תשומת הלב. התשובה של סופט טאצ' לעונה היא אודם עדין וכמעט בלתי מורגש, שיספק נגיעה מתוקה וחיננית של צבעים מיוחדים, מבלי להיות צעקניים. כפי ששמו מבטיח האודם עמיד למדי, וגם נוח, מדויק ונעים למריחה עם מרקם עדין. אופציה טובה למראה צעיר אך רומנטי וטבעי.

    

מחיר: 49.90 שקל

Ultra HD של רבלון

אודמי הקולקציה החדשה של רבלון הם כאלו שתמיד טוב שיש במגירה – הם טובים למשרד ולעבודה ויתאימו גם לערב, למראה רציני ובוגר אך לא כבד ודרמטי מדי. מדובר בשפתונים שומניים ולא מאוד מדויקים אך בעלי מרקם נעים ששומר על השפתיים, ויהווה פשרה נוחה כשתרצי להיראות מושקעת מבלי למשוך יותר מדי תשומת לב.

מחיר: 108 שקל

ליפסטיק בגימור מט של אליזבת ארדן 

הגרסה הבוגרת יותר (אבל לא מבוגרת) של טרנד המט מגיעה מבית היוצר של אליזבת ארדן, בקולקציית שפתונים בעלי גוון קלאסי ועשיר שקשה להתעלם ממנו. המריחה נוחה ומאפשרת מראה מדויק כרצוי, ויחד עם זאת האודם מעניק לשפתיים לחות נעימה ומרעננת. מהסוג שכל אחת צריכה בבית, ומי שתבחר בגרסה הזו לא תתאכזב.

מחיר: 203 שקל