מהפכה בעולם הקוסמטיקה: קמפיין יפהפה מציג גברים מדגמנים איפור

נדיר לראות גברים מככבים בעולם הקוסמטיקה, ועוד יותר נדיר למצוא אותם שלא לצד אישה מצויידים בשרירי בטן לתפארת ומבט מלא תשוקה. אם כן, ברור למה הקמפיין החדש הזה זוכה לתשואות מעבר לים, כשהדוגמנים שמציגים את שלל התמרוקים בו הם גברים.

עוד באון לייף: 

אנסטסיה בברלי הילס, חברת איפור אמריקאית, השיקה השבוע קולקצייה חדשה ונועזת של צלליות והיילייטרים לפנים ולגוף בשם "Moonchild Glow Kit". המוצרים שהיא מציעה מגיעים בצבעים בוהקים ולא שגרתיים, ונועדו להבליט את הייחוד של המשתמשים בה. בהתאם לנועזות של הפלטות בערכה, החברה עשתה בחירה נועזת גם בקמפיין לקידומה והביאה גברים כדי להציג אותה לעולם.

"רציתי שהקמפיין ישקף את מה שהפלטות האלו מייצגות, שונות ויצירתיות", אמרה נשיאת החברה קלודיה סואר, "יש המון תפיסות שגויות סביב גברים שמשתמשים באיפור, והתמונות בקמפיין מראות שגברים יכולים להיראות נשיים ועדיין להציג לראווה את הגבריות שלהם".

מעבר לכך שמדובר באוסף תמונות מרשים, אסתטי ומרענן בצורה בלתי רגילה, מה שהופך את הקמפיין הזה לרגע של נחת במחוזות היופי הוא שלא מדובר בעוד גימיק יחצני שעושה ניצול ציני של המאבק התורן – דבר שנעשה לא מעט לאחרונה ומרגיז כל פעם מחדש. נראה שבאמת ובתמים, הצעד הזה של אנסטסיה בברלי הילס מביא איתו אמירה חדשנית ואותנטית על האופן שבו אנו תופסים גברים ואיפור. "זה יוצר נורמליזציה של גברים שמתאפרים במקום לומר 'תראו כמה מתקדמים אנחנו'", כתב אחד המגיבים בשבח הדבר. הדוגמנים משתלבים בקמפיין הזה כל כך בטבעיות ובחן, שבמבט ראשון קל לשכוח שבעצם מדובר פה במהלך מהפכני. מא' ועד ת' תענוג לראות דברים כאלה:

צילום: עמוד האינסטגרם של אנסטסיה בברלי הילס