10 מוצרי הקוסמטיקה הכי הזויים ומיותרים שנוצרו

בימים האחרונים מסתובב סרטון שמציג מוצר חדש: "נקסי" מבטיח לגרום לנשים להיראות צעירות יותר בקלות ואף 'לגרום למנתחים פלסטיים להפסיק לעבוד'. מה זה בעצם? מדובר ברצועות דביקות שמניחים על העורף באופן שמותח את עור הצוואר וגורם לך להיראות 'רזה וצעירה יותר'.

צפייה בסרטון ההדגמה גרמה לנו ולעוד נשים שהגיבו אליו לחשוב לאן העולם הזה הידרדר, עד כמה רחוק ונמוך נלך כדי לעמוד באידאל היופי הצר, מה ההבדל בין זה לבין סתם סלוטייפ, ובעיקר – למה לעזאזל צריך את זה?

אבל הרצועות של "נקסי" הן רק טיפה בים של מוצרי קוסמטיקה וטיפוח שמוכרים לנשים עם הבטחות שווא, כשלמעשה אין לנו באמת מושג מי משתמש בהם ולאיזה צורך. הנה עוד 8 כאלו, כדי שהחברים בנקסי לא ירגישו לבד:

1. גלולות נגד שיער לבן

יש נשים מבוגרות שמתהדרות בשיער נהדר בגוון צחור או בשיערות אפרפרות המבצבצות מקרקפתן, ויש כאלו שמעדיפות לצבוע כדי להסתיר אותן. ובכן, אם לצבוע את השיער בדרך הישנה והטובה משום מה לא מתאים לכן, הגלולות האלו מתיימרות להעלים את שיער הזקנה ועל הדרך להכניס כמה כימיקלים מיותרים לגופכן, רק ב-50 שקל לקופסה. תאמינו לנו, עדיף כבר להישאר עם שיערות זקנה – זה הרבה יותר יפה ממה שאתן חושבות.

2. ממתקי בושם

ועוד בקטגוריית הכימיקלים המיותרים: למה לטרוח להשפריץ בושם על צווארכן כשאתן יכולות ליהנות מסוכריות שיבשמו את עורכן בריח ורדים? לא ברור איזה 'קסם' כימי הן מפעילות ומה הן מכניסות לגופכן – אבל אל דאגה, זה בלי סוכר.

3. צבע לשיער ערווה

נכון שתמיד רציתן לצבוע את שיערות הערווה שלכן? אז זה המוצר בשבילכן, בעבור 15 דולר בלבד. ברצינות, מי הקהל של מוצרים כאלה?

4. סומק לפטמות

ואם צבע לשיער הערווה זה לא מספיק, הנה עוד תוספת צבעונית לאיזורים האינטימיים שלכן: הפטמות של כל אישה חייבות להיות ורודות, כמובן, זה חלק קריטי מאוד של אידאל היופי, אבל אל חשש! אם הפטמות שלכן אינן ורדרדות וענוגות, המשחה היפנית הזו תשווה להן צבע בהיר וסמוק יותר. כן, זה למעשה סומק לפטמות. נו, כבר קניתן?

5. מנטרל ריחות נפיחות לישבן

טוב, נודה שיש הרבה אנשים שלא יזיק להם להשתמש במוצר כזה, אבל קשה לנו לחשוב על מישהו שגם היה מניח דבר כזה בתחתוניו כדי להימנע מריחות של גזים לא נעימים, וגם היה משתמש במוצר הזה באופן רב פעמי – כפי שהיוצרים ממליצים. אבל אם אתם כאלו לא נשפוט אתכם – וזה עולה רק 60 שקל.

6. צלליות להדבקה

למה להתאמץ ולהשקיע בצביעת העפעפיים שלך במגוון צבעים וצורות כשאת יכולה פשוט להדביק מעל עינייך הדפס חברבורות נמר או פסי זברה? כבודה של אמנות הצלליות במקומה, אבל משהו בלהדביק עיצוב ממש מעל העין מרגיש לנו די עקום.

7. משחת שיניים בטעם בייקון

חולים על בייקון? אל תסתפקו רק בלאכול אותו, אפשר גם לצחצח שיניים איתו. וכבונוס תקבלו חבילת סוכריות מנטה – כן, גם בטעם בייקון.

8. מכשיר למתיחת פנים ביתית

מתיחת פנים היא מסוג הדברים שבאמת משדרגים את המראה ברגע ומשווים לפנים מראה צעיר יותר, ואם אפשר לוותר על ביקור יקר אצל מנתח פלסטי מה טוב. לפי הדיווחים המכשיר בעל המראה המשונה אכן מביא לתוצאות ניכרות, אבל במחיר הזוי במיוחד – בעת השימוש את נדרשת לשלוח שוקים חשמליים קלים על פנייך. מטריד מדי אפילו בשביל טיפול יופי, לא?

9. קונטור לחזה

כמו כל דבר שקים קרדשיאן עושה, יש אנשים שלוקחים את טרנד הקונטורינג רחוק מדי. בדיוק בשביל נשים כאלו נוצר המוצר מרחיק הלכת הבא: קרם שמאפשר לשוות לחזה שלכן את המראה הרצוי באמצעות קונטור. לא שלאפר את החזה כדי להגדיל אותו זה טריק חדש (תשאלו כל מאפר כלות), אבל הקרם הזה בהחלט לקח את כל הרעיון כמה צעדים קדימה.