הקרם שהפך את המקלחת שלי לספא

אני מודה, הרגעים לפני יציאה לחופשה סופר-מלחיצים אותי. לא פעם עוברת לי המחשבה "בשביל מה הייתי צריכה את זה?". פתאום החופים הזהובים, המסעדות מעוררות החושים, השופינג ואתרי התרבות כבר לא מדברים אליי ואני מעדיפה ללכת לעבודה במקום. ברור שאני מתחרטת על זה בשנייה שרגלי פוגשות אדמה זרה. יותר מזה. עם השנים, למדתי שזה רק הקושי שלי לצאת מאזור הנוחות אז במקום להילחץ אני מדמיינת את ההגעה לדיוטי פרי, את המפגש המחודש עם כל הבשמים והקרמים והשוטטות בין חנויות הספרים והבגדים. אפילו לקפה יש טעם של חופש.

 

ואם החופשה עצמה היא לא סיבה מספיק טובה כדי לבקר בנתב"ג, ג'יימס ריצ'רדסון הקימו למשך חודש ימים ספא "פופ-אפ" של מותג הטיפוח המתקדם מבית אייזנברג פריז. גם חופשה וגם טיפול יופי במתנה – למה מגיע לי כל הטוב הזה?

אייזנברג הוא מותג טיפוח, איפור ובישום שמוכר באירופה ובארצות הברית. לאחרונה, אף נבחר כמותג הבית של "הרודס", ספא היופי היוקרתי בעולם. בארץ הוא משווק כרגע בבלעדיות בג'יימס ריצ'רדסון ולפני הטיסה הבאה שלכם תוכלו ליהנות מטיפול פנים או ידיים קצר ובחינם בהתאם לבחירתם.

אני בחרתי בטיפול פנים שניתן לי על ידי קוסמטיקאית עם ניסיון של שנים בתחום, שאבחנה במקצועיות את סוג העור שלי והמליצה לי על מוצרים נבחרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומית שלי.

 

רגע לפני שאתם נלחצים, לא מדובר פה בטיפול ארוך ומורכב, אלא בהתנסות קצרה ונעימה במגוון התכשירים של המותג היוקרתי. מה שכן, המחירים אינם זולים, כיאה למותג פרמיום, אבל מי שרגילה להשקיע בטיפוח העור, תדע להעריך את האיכות וההשקעה בכל קרם וקרם.

מוצרי אייזנברג פריז ידועים בזכות טכנולוגיית ה-TRIO-MOLECULAR, תוצאה של 15 שנות מחקר ופיתוח. מדובר בשלוש מולקולות הפועלות בסינרגיה כדי לחדש, להמריץ, ולהחדיר חמצן לעור. נוסחה זו משלימה באופן מוחלט את היתרונות של מרכיבים טבעיים ייעודיים שנבחרו בתשומת לב רבה בכל מוצר. טכנולוגיית ה-TRIO-MOLECULAR הינה בלעדית לאייזנברג ורשומה כפטנט בכל העולם.

 

כאמור, המוצרים הותאמו לסוג העור שלי (מעורב עם מעט פיגמנטציה) ובחרתי בארבעה שישתלבו נהדר בשגרת הטיפוח שלי: Youth Elixir – בוסטר אמיתי למראה זוהר, המספק אפקט הרמה בזכות תערובת של גינקו ותמציות תה ירוקות. בסיס מצוין לאיפור מושלם לטווח ארוך. מתאים לפנים ולעיניים.

Soft Creamy Exfoliator   – קרם פילינג עדין החושף עור בהיר בזכות תמצית פרחים וויטמין C

First Wrinkles Tender – אמולסיה רכה לקמטים ראשונים, בעלת מרקם לא שמנוני המשקמת ומעשירה בלחות ומיועדת לכל סוגי העור. מעניקה רעננות עם גימור לא שמנוני לעור, מפחיתה את הקמטים ומשפרת את רמת הלחות, כך שהעור נראה חלק ואלסטי יותר

All-over Nourishing Cream – קרם אנטי אייגינג עשיר ומרגיע, המחדש עור עייף בזמן שהעור שלך ואת נחים. אידיאלי כטיפול משלים וכטיפול לכתמים כהים. ויטמין E מספק לחות ואנטי חימצון, בעוד תמצית הפרחים וויטמין C מעניקים עור אחיד וזוהר

 

מתחם הספא היוקרתי יפעל לאורך כל ימות השבוע 24 שעות ביממה עד ליום 12 בנובמבר 2017.

מוצרי אייזנברג משתתפים בהטבה 3+1. ובנוסף, לכל הרוכשים במתחם בסכום של 120$ ומעלה – תוענק מתנה מבית אייזנברג.