פתרון חדש לתלתלים מושלמים ועוד מוצרים חדשים

DERMALIGHT של HL

הבעיה שהכי מטרידה את מנוחתי – טוב, לפחות ככל שזה נוגע לעור הפנים – זה כתם פיגמנטציה עקשן במיוחד. ניסיתי כבר אינספור תכשירים, וכבר כמעט ואמרתי נואש. אלא שאז גיליתי שחברת הקוסמטיקה האהובה עלי, HL, השיקה את DERMALIGHT – סדרה מיוחדת לטיפול בכתמים והיפר-פיגמנטציה.

מוצרי הסדרה משלבים בתוכם חומרים המעכבים ומאטים את סינתזת המלנין ובכך מפחיתים את היווצרות כתמים חדשים, ובד בבד גם כאלו הפועלים לפיזור המלנין המצוי בשכבת האפידרמיס ועל ידי כך מטשטשים כתמים קיימים.

תכשירי הסדרה כוללים את הקלינזר (152 שקל) לניקוי יומיומי של העור; קרם הבהרה פעיל במיוחד ליום (351 שקל); סרום הבהרה אינטנסיבי (386 שקל); קרם עיניים מטשטש כהויות (222 שקל) וקרם עיניים בשילוב מייק אפ (246 שקל). בנוסף ישנם גם מוצרים המיועדים לשימוש קוסמטיקאיות מורשות, בזמן טיפולי פנים.

אני התנסתי בסרום בלבד, ואחרי קרוב לחודש (הזמן המומלץ על ידי החברה על מנת לראות תוצאות) ראיתי הבדל ניכר בעוצמת הכתם, לראשונה מזה הרבה זמן. התוצאות הותירו בי חשק לעוד, ואני בהחלט אמשיך להשתמש בתכשיר, ואולי אף לצרף אליו את שאר החברים לסדרה.

ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL. פרטים נוספים באתר

Fresh Wash

קרליין הוסיפו שני מוצרים לסדרת Clear Skin. הראשון הוא בג'ל לניקוי הפנים (35 שקל), שמתאים לשימוש יומיומי גם עבור עור רגיש. הג'ל מכיל תמציות הדרים המסייעות להמסת לכלוך ושומן ויוצרות תחושה של רעננות, וכן ויטמין C  המנטרל רדיקלים חופשיים. בנוסף יש בו תמציות צמחים המרגיעות שגם מונעות תחושת יובש מעצבנת.

המוצר השני הוא סבון פילינג (30 שקל) שמאפשר ניקוי עמוק יותר של עור הפנים. ה- Double Scrub מורכב מגרגרים עדינים שעוזרים להסרה של תאי עור מתים, לכלוך ושומן, ובנוסף גם אנזים פאפאיה, שגם הוא עוזר להסיר את תאי העור המתים משכבת העור העליונה ועל ידי כך לחדש את מראה העור. שני התכשירים בעל ריח רענן, והם מותירים את העור עם תחושת ניקיון נעימה.

 

 

Clinique Fresh Pressed™ System

קליניק התחדשו לאחרונה בשני מוצרים גאוניים, שמעניקים לעור זריקת ויטמין C בריכוז הגבוה ביותר הקיים בתכשירים. האריזה המיוחדת של שני המוצרים מאפשרת שמירה מרבית של טריות הוויטמין, ובכך מגבירה את העצמה שלו, ומאפשרת לו לפעול בצורה האפקטיבית ביותר כדי להעניק לעור גוון אחיד והפחתה מוחשית במספר הקמטוטים והקמטים.

המוצר הראשון הוא פודרה שמגיעה בשקיות לשימוש חד פעמי. ברגע שפותחים כל שקית, מערבבים את הפודרה עם קצת מים ועם הקצף הרך שמתקבל שוטפים את הפנים. מלבד לוויטמין C, יש בתכשיר גם חמר לבן שעוזר בספיחת שומנים ולכלוך, וכן חומצה סליצילית הפועלת כחומר מקלף שמפריד תאי עור מתים. התוצאה היא מראה פנים רענן ואחיד יותר, כבר מהשימוש הראשון (מניסיון!).

התכשיר השני הוא בוסטר לחות, שאותו שמים פעמיים ביום יחד עם קרם הלחות או לפניו. הוא מגיע באריזה מיוחדת, שעוזרת בכל פעם לשחרר את הכמות הדרושה, שוב – כדי לשמור על הוויטמין הכי טרי שאפשר. החברה מבטיחה תוצאות ניכרות לעין תוך שבוע, אבל אני יכולה לספר לכם שכבר אחרי ארבעה ימים שאלו אותי מה עשיתי לעור הפנים.

שני המוצרים יכולים להגיע בנפרד, בעלות של 129 שקל לתכשיר הניקוי ו-329 שקל לבוסטר, או בערכה של שניהם בגודל מיוחד שמפסיק לשימוש במשך שבעה ימים, במחיר של 119 שקל.

Lancaster Total age Lancaster Total Age Correction Anti-Aging light cream spf15

בדרך כלל כשאני נתקלת בקרמים שמבטיחים להילחם בכמה מסימני הגיל בו זמנית, כמו כתמים וקימטוטים, אני נאלצת לקחת כמה צעדים אחורה. זאת בגלל שלרוב הם נוטים להיות בעלי מרקם כבד ושומני, שלא מתאים לסוג העור שלי וגם לא לאקלים הישראלי (כן, גם בנובמבר). לכן מאוד שמחתי לגלות את הקרם החדש של לנקסטר, שמשלב את הטכנולוגיה של לנקסטר לשיקום התאים יחד עם רטינול, וכל זאת בקרם בעל מרקם סופר קליל שנעים לעור מעורב-שמן. החברה גם טוענת שהקרם מכיל הגנה מקרני השמש, אבל לטעמי spf15 מספיק אולי בנורבגיה אבל לא בישראל, ולכן זה החיסרון היחידי של הקרם.

מחיר: 445 שקל.

Curl Re-Energizing Spray של MOROCCANOIL

כל מתולתלת יודעת שאיך שהיא נראית כשהיא יוצאת בבוקר מהבית זה לאו דווקא איך שהיא נראית כמה שעות אחרי. לתלתלים יש חיים משלהם, וזה גם כל היופי. עם זאת, לפעמים לא תזיק להם זריקת ריענון, שתעניק להם מראה "חי" יותר. הספריי החדש הוא עוד מוצר מוצלח של MOROCCANOIL, שמכיל שמן ארגן, תה ירוק ותמצית מעלי אלוורה. אלו עוזרים להגדיר מחדש את התלתלים, מבלי להקשות אותם או לשמן אותם יתר על המידה. מסוג המוצרים שתמיד כיף שיהיו בתיק.

מחיר: 110 שקל.

דאודורנט רול מינרלי לאשה ולגבר של AHAVA

היום כבר כולנו מחפשים דאודורנט שהוא ללא אלכוהול, אלומניום או פרבנים. הדאודורנט החדש של AHAVA עומד בכל הדרישות האלו, ובנוסף הוא מועשר במינרלים מים המלח, בוויטמין E באלוורה ובקמומיל, שמרגיעים את העור ולא מייבשים אותו. הנוסחה שלו מתייבשת במהירות והיא אינה מכתימה, ובנוסף יש לו ריח נעים נעים, שנשאר לאורך שעות.

מחיר: 69 שקל.

PHOTO FINISH FOUNDATION PRIMER RADIANCE  של SMASHBOX COSMETICS

על הפריימרים של סמאשבוקס כבר השתפכתי לא פעם. בעיני הם הטובים בשוק, משום שהם באמת עושים עבודה מצוינת הן בהכנה של העור לקראת האיפור והן בשמירה על העור תוך כדי. גם הפריימר החדש עומד בסטנדרטים, ומעניק זוהר ייחודי הודות לפניני ענבר וברנוזה, שמעניקים לעור זוהר חום-זהוב.

בנוסף, הנוסחה של הפריימר מכילה גם חומצה היאלורונית וחמאת שיאה עשירה במיוחד, שמעניקות לחות נעימה. מי שהזוהר הזה הוא קצת יותר מדי עבורה, יכולה להשתמש בתכשיר גם כהיילייטר בנקודות אסטרטגיות.

מחיר: 195 שקל.

RECOVERAGE של BIO ACTIVE של BIO ACTIVE CARE

המותג הוותיק השיק לאחרונה סדרת טיפוח חדשה לתיקון פגעי הזמן והגנה מפני נזקי השמש. מוצרי הסדרה מכילים הרכב של מולקולת מן הטבע שהוכחו כיעילות בשיפור גמישות העור והעצמת האנרגיה התאית. אלו כוללים מינרליים מים המלח וויטמינים, שפועלים לסיוע בהפחתת קווי הבעה וקמטים.

הסדרה כולל סרום לחות (119 שקל) בעל מרקם קליל שנספג היטב ומעניק לעור רכות נעימה; תחליב לחות מאזן ונטול שומן (109 שקל), במרקם קליל שאינו מכביד על העור; קרם יום (135 שקל) עם מקדם הגנה SPF20 שמתאים למי שזקוקה ללחות אינטנסיבית יותר, שנשארת לאורך כל שעות היום; קרם עיניים (125 שקל) עשיר בחומצות שומן שמלחח אך עם זאת נספג במהירות; וקרם הזנה ללילה (135 שקל) שמנצל את שעות המנוחה כדי לרכך את העור ולהזין אותו בלחות וויטמינים.

ICON של IL MAKIAGE

המסקרה החדשה של איל מקיאג' לא רק מעניקה נפח לריסים (וזאת מבלי להדביק אותם או להכביד עליהם. הידד!), אלא היא גם עוזרת להרים ולעגל אותם קצת, מה שיוצר אשליה של אייליינר קליל וטבעי. יש לה מברשת סיליקון שגם מאוד עוזרת על השימוש וגם מאפשרת את אפקט ההרמה הזה, והיא מגיעה בשלושה צבעים: שחור, חום וכחול עמוק. בנוסף היא לא נוסתה על בעלי חיים, שזה גם בונוס עצום.

מחיר: 139 שקל.

עפרונות לעיניים ולשפתיים של SACARA

אם פעם המוטו היה "אין כזה דבר עשירה מדי או רזה מדי", נראה שהיום המוטו הוא "אין כזה דבר מפורסמת מדי או עם שפתיים נפוחות מדי". הודות לטרנד השפתיים האימתניות ששולט בנו ביד רמה, עפרונות השפתיים זכו לקאמבק שלו הם חיכו מאז פנינה רוזנבלום.

כדי לענות לדרישות השוק, השיקו ב SACARA -קולקציה חדשה של עפרונות לעיניים ולשפתיים, המורכבת מקשת רחבה של גוונים (12 לעיניים ו-11 לשפתיים) ובעלת פיגמנט עשיר. העפרונות מאוד נוחים לשימוש, ונמרחים בצורה טובה כדי ליצור אפקטים שונים, בין אם מעוניינים ליצור את המראה המטושטש ובין אם רוצים קווים ברורים ומוגדרים.

מחיר: 9 שקל.

 

 Wear Nude Water Fresh Makeup SPF 30 של אסתי לאודר

לפני כמה שבועות, המייקאפ האהוב של אסתי לאודר DOUBLE WEAR התחדש בגרסה נוספת, שהיא אפילו קלילה יותר מזו של המייקאפ הרגיל ועם זאת עמידה למשך כל היום, ובנוסף מכילה גם SPF30 ונוגדי חמצון מעניקים לעור הגנה מפני נזקי הסביבה.

אפשר עוד לכתוב הרבה מילים, אבל בסופו של דבר אני ממליצה לכן לבחור את אחד מ-18 הגוונים של המייקאפ ולנסות בעצמכן, כדי להרגיש עד כמה הוא לא מורגש על העור, ללא מעטפת שומן מעצבנת וכבדה, ועם זאת מספק כיסוי טוב ומראה אחיד ובריא של העור.

מחיר: 200.

HyperFocal: 0

טיפוחקמטיםקרם פנים