הקרם שטוב לפנים של מייגן מרקל טוב גם לנו?

סדרת BC Brazilnut Oil של שוורצקופף פרופשיונל

שוורצקופף פרופשיונל הרחיקו עד לאמזונס כדי למצוא את המרכיב שמככב בסדרה החדשה שלהם – אגוז ברזילאי. מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש במספרה וכהמשך טיפול בבית, והם מיועדים כמעט לכל סוג שיער, כשלכל סוג מותאם אופן שימוש אחר.

האגוז המפורסם לא רק נשמע טוב, הוא גם באמת טוב: הוא מעניק הגנה לצבע השיער, ברק ושמירה מפני שבירת שיער. הסדרה כוללת שמפו שמזין את השיער ומנקה את הקרקפת ביסודיות, מסכת הזנה שמתאימה גם לשיער לאחר צבע וטיפולים ובוסטר קור אויל מיריקל לשימוש במספרה שמשקם את השיער באופן אינטנסיבי. לסיום שגרת הטיפוח עם הסדרה, יש גם את אחד ממוצרי טיפוח השיער הכי טובים בהם נתקלתי: חלב שיער והמוצר הכי רב התכליתי שנוצר אי פעם על ידי "שוורצקופף פרופשיונל". התכשיר מציע 10 תכונות מועילות, בהן  שיפור הברק, הגנה מפני השמש, הגנה מפני שבירה, הוספת לחות, התרת קשרים ועיצוב השיער. אך מעבר לזה יש לו ריח פשוט חלומי, בגלל מרכיבים כמו יסמין, ילנג ילנג, וניל וברגמוט.

כמי שיש לה שיער דקיק, השתמשתי על פי ההוראות ומיד השיער הרגיש רך, נעים ורווי לחות. התוספת של הריח הנהדר, שנשאר לאורך כל היום, הפך אותי למכורה.

טווח מחירי המוצרים: 200-86 שקל.

קרם יום Q10 PLUS C של ניוואה

על פי כלי התקשורת בחו"ל, מבין כל החברות והמותגים המפונפנים, ניוואה הוא מותג הטיפוח האהוב על מייגן מרקל. אם כך, הנסיכה העתידית בוודאי תשמח לשמוע על הקרם החדש שלהם, שמיועד לסמני גיל ראשונים. קרם יום Q10 PLUS C מכיל שני נוגדי חימצון עיקריים: ויטמין C וQ10. יחד הם מסייעים למיצוק העור, נלחמים בסימני הבעה ומגנים מפני קמטים ופגמים שנגרמים כתוצאה מחשיפה לשמש ונזקי הסביבה.

מלבד כל אלו, המרקם שלו מאוד נעים, נספג היטב ובעל ריח קליל. הבעיה היחידה: מקדם ההגנה שלו, SPF15, זניח בעיני ומחייב מריחה של מקדם הגנה מעל.

מחיר: 90 שקל.

Hydrating Crème של ORLY

המותג האמריקאיORLY , שבדרך כלל ידוע בזכות מוצרי הציפורניים האהובים שלו, התחדש לאחרונה דווקא בסדרה של תחליבים רב תכליתיים, לידיים, לרגליים ולגוף. התחליבים מכילים חמאת שיאה, חמאת קקאו, אלוורה, וויטמינים A  ו-E, כשצידם תמציות צמחים ושמני פירות נוגדי חמצון. כל אלו נועדו לשמור מפני נזקי עור וגירויים, שמקורם בגורמי אקלים כמו יובש קיצוני, קור ושינויים חדים בהבדלי טמפרטורה – או בקיצור, כל מה שעובר על העור שלנו בשבועות האחרונים. הקרמים מגיעים בארבעה ניחוחות פירותיים ורעננים במיוחד: פאפיה ואשכולית, ליצ'י ורימון, ונילה ותה לבן וזרעי נים ופיג'ויה.

מחיר: 62 שקל.

גוונים חדשים בסדרת שפתוני VIBE של המאפר בועז שטיין

בועז שטיין החליט לרענן את מגוון שפתוני המאט שלו עם שלושה גוונים דרמטיים, חורפיים ושיקים במיוחד: חום שדומה לפרלין שוקולד, הבורדו יין וורוד נוסטלגי. כל השלושה כהים ואפלוליים משהו. אלינו הגיע צבע בורדו עמוק ומהמם, מט לגמרי, מעט יבש אך מדויק למריחה ובעיקר עמיד מאוד. קטפנו בזכותו לא מעט מחמאות ובעיקר עפנו על עצמנו.

מחיר: 89 שקל.

 

 NEW ADVANCED NIGHT REPAIR EYE CONCENTRATE MATRIX של אסתי לאודר

מכיוון שעוד אין איפה לקנות עוד שעות שינה ביום, הדבר הכי טוב שאפשר לעשות זה לרכוש לעצמנו קרם עיניים טוב. למרבה המזל, התחום הזה כל הזמן צומח ומתפתח, ומביא לנו פטנטים חדשים, כמו למשל זה שנמצא בתכשיר החדש של אסתי לאודר.

על פי החברה, מדי יום מבצעות העיניים יותר מ-10,000 תנועות טבעיות זעירות. לאודר חקרו את ההשפעה של תנועות האלו על העור סביב העיניים, וגילו שהן גורמות לסטרס, לגירויים ולהזדקנות העור. אבל אל דאגה: Night Repair Eye Concentrate Matrix החדש מכיל טכנולוגיה חדשנית המרפדת ותומכת בעור שסביב העיניים, כך שהאזור ישמור על עמידותו.

בנוסף, יש בתכשיר שני סוגים של חומצה היאלורונית שמספקות לחות וטכנולוגיה חדשנית נוספת שמעודדת את תהליך התיקון הטבעי של העור (שמתרחש בשעות הלילה) ועל ידי כך עוזרת לתקן את סימני ההזדקנות שכבר נוצרו וכן גוון לא אחיד של העור. כל זה מתווסף לאפליקטור נוח במיוחד לשימוש, שמאפשר מריחה יעילה יותר של התכשיר. התכשיר עצמו מאוד נעים על העור, והוא אכן מעניק תחושת של "פקיחות" עיניים, שזה לא מעט בימינו.

מחיר: 300 שקל.

מוצרים לניקוי הפנים מסדרת הדיווין של L'OCCITANE

בדרך כלל המוצרים של לאוקסטין מספקים חוויה הוליסטית – הם לא רק עושים טוב לעור הפנים, אלא גם מגיעים בניחוחות טבעיים וחלומיים ובמרקמים נעימים. גם שני מוצרי הניקוי החדשים שומרים על הסטנדרט הזה: התכשירים הם מהסדרה שמכילה שמן אתרי המופק מהאימורטל – פרח שלעולם לא נובל, המגיע מהאי קוריסקה. לפרח יכולות אנטי אייג'יות אותן הצליח המותג הצרפתי לזקק בפטנט, וכעת הן נמצאות גם בבלאם לניקוי פנים וגם בקצף. כך שמלבד לניקוי יסודי, התכשירים מסייעים נגד הזדקנות העור. מי שמעוניינת בתוצאות המידיות, תגלה שכבר מהשימוש הראשון העור מרגיש נקי אך לא מיובש, רענן ומהודק יותר.

מחיר: 149 שקל.

SKIN WRINKLE TREATMENT NO.25 של בובי בראון 

כל מוצר חדש של בובי בראון גורם לי לאהוב אותה יותר. המותג של המאפרת האמריקאית כבר מזמן לא מתעסק רק באיפור. לפני כמה חודשים הוא השיק קולקציה של תכשירים טיפוליים שנועדו כדי להתמודד עם בעיות ספציפיות בעור. האחרון שבהם הוא SKIN WRINKLE TREATMENT NO.25 שפועל גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך להחלקת קמטוטים בעור.

התכשיר מגדיל את נפח הליפידים והשומנים החיוניים בתאי העור, מה שבצם "דוחף" את הקמט החוצה. בנוסף הוא מכיל פודרות מינראליות שעוזרות לטשטש פגמים בעור והוא פועל להגברת ייצור הקולגן, ולכן גם מסייע במניעת קמטים עתידיים.

אני אהבתי אותו בגלל הספיגה המהירה והתחושה הקלילה שאחריה, מראה מאט מבורך שניכר מיד אחרי וכן תחושת המיצוק.

מחיר: 210 שקל.

פילינג עדין לפנים של ד"ר עור

בחורף יש לי נטייה לאמץ תחליבי רחצה עדינים יותר, שמטיבים עם עור שמגורה, יבש וסדוק. עם זאת, בעיקר באזור הפנים, לפעמים חסר לי ניקוי אינטנסיבי. לכן הפילינג העדין של ד"ר עור הגיע בדיוק בזמן. הפילינג מועשר בשמן האינקה אינצ'י, צמח הגדל באמזונס ומכיל חומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6, החשובות לשמירה על מבנה העור. בנוסף יש בו גם קמומיל, המרגיע את העור, ופרו ויטמין B5. כל אלו אמנם מנקים את העור ומסירים תאים מתים, אבל בנוסף מעניקים לעור לחות שמחזיקה לאורך זמן.

מחיר: 25 שקל.

המותג של ALINE COHEN נכנס לג'יימס ריצ'רדסון

אם אתם לא מכירים את אלין כהן, כנראה שעברתן את גיל 20. מדובר באחת מתופעות הרשת כי גדולות בישראל, שהפכה לאימפריה עוד לפני גיל 16 בזכות סרטוני היוטיוב שלה. בקיץ היא השיקה קולקציית שפתונים, שעד כה נמכרה באמצעות האינטרנט בלבד ובחנויות הפופ אפ ברחבי הארץ. כעת אפשר להשיג אותה גם בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, ולרגל האירוע גם יושקו גלוסים חדשים שיצטרפו לליין השפתונים הקיים – שבעה גוונים של שפתונים בגימור מאט וכן מארז חג מיוחד בעל שלושה גוונים מרהיבים נוספים.

הגלוסים החדשים, חמישה במספר, מאוד נעימים על השפתיים, וכמו שאר השפתונים של אלין, הם לא נוסו על בעלי חיים. בהתאם לגיל הנערה, הגוונים מאוד אופנתיים, ומתכתבים עם הטרנדים החמים בעולם.

מחיר: 21 דולר לשפתון/גלוס בודד ו-57 דולר למארז של שלישיה.

High Impact™ Lash Elevating Mascara של קליניק

למען האמת, בזמן האחרון היה שטף של מסקרות מצוינות, שמטיבות גם עם מאותגרות האיפור. החדשה של קליניק מצטרפת אל אלו, ומתמקמת במקום טוב באזור ראש הטבלה. המותג מבטיח שהיא לא תתקלף ולא תתפורר, והיא אכן עמדה בגבורה בימים חורפיים במיוחד, של רוחות שמעלות דמעות בעיניים וגשמים.

אבל עוד יותר מכך, אהבתי את המרקם שלה – נמרח ממש בקלות, ושכבה אחת כבר סיפקה צבע נוכח אבל לא מלאכותי. בנוסף, היא מרגישה קלה על הריסים ולא מכבידה עליהם בצורה מעיקה, ותוך כדי כל זה גם מעניקה להם סיומת מעוגלת וטבעית.

את כל אלו היא עושה, בין השאר, הודות לשמן המופק מזרעי פרי המאמיי ספוטה שגדל במקסיקו, מרכז אמריקה והקריבים. השמן הוא מקור מצוין לוויטמין 6B ו-C ונמצא כמועיל במיוחד כמרכך שיער, עור וקרקפת. הוא גם זה שמאפשר למסקרה החדשה לשמור על ריסים בריאים וגמישים. שורה תחתונה: מסקרה מצוינת.

מחיר: 109 שקל.

אלין לוימייגן מרקלקרם גוףקרם פנים