סקר: מה הוא קרם הלחות שהכי אהוב על הישראליות?

אם יש משהו שאנחנו, הנשים, חזקות בו מאוד זה הרשתות החברתיות. לא משנה איזו תשובה נרצה לקבל: איפה אוכלים את ארוחת הבוקר השווה ביותר בתל-אביב, או איזו תרופה יש לפטרייה ווגינלית, תמיד נקבל את התשובות המומלצות ביותר מהחברות הווירטואליות שלנו. ובכן, לחוכמת המוניות יש כוח. ועם כוח גדול, כידוע, באה אחריות גדולה ופיתוי גדול עוד יותר להיעזר בו.

אז לקחתי את הכוח הגדול הזה כדי לעשות סקר כל-נשי ברשתות החברתיות, כדי לקבל תשובה ברורה בסוגיה בוערת: שאלתי אתכן מה קרם הפנים האידיאלי שלכן, איך אתן בוחרות אותו ומה היתרונות והחסרונות שלו. כמובן שעל הדרך הייתי חייבת לברר גם מהו קרם הפנים האהוב ביותר על הישראליות. מעל ל-1000 נשים ענו על הסקר, ולהלן התוצאות:

נתחיל מהסוף – מהם חמשת הקרמים המומלצים ביותר לעור הפנים שלך?

לאחר ניתוח אלפי התשובות, אפשר לקבוע חד משמעית שקרם הפנים הפופולרי והאהוב ביותר הוא DAYWEAR של אסתי לאודר (יותר מ-18% מהעונות משתמשות בו). הדירוג המלא:

  1. DAYWEAR של אסתי לאודר עם 18%
  2. REVITALIFT של לוריאל עם 11%
  3. RENERGY של לנקום עם 10%
  4. Dramatically Different Moisturizing Lotion של קליניק עם 9%
  5. GOLD RESTORING של ג'ייד עם 8%

ובמקום הראשון: הוא DAYWEAR של אסתי לאודר

מה הגורם המכריע לבחירה שלנו בקרם לחות מסוים?

על פי התשובות, יש לנו דרישות גבוהות מאד מקרם הלחות שלנו. 36% מכלל העונות העידו שהן מצפות מקרם הפנים שלהן לשפר את מצב העור. הגיוני בסך הכל.

19% ציינו שהגורם החשוב ביותר מבחינתן הוא הספיגה המהירה של התכשיר (כי למי יש זמן לשבת ולחכות עד שזה יקרה?), ועוד 18% סיפרו שהן בוחרות את הקרם לפי קריטריון החדרת הלחות לעור. והנה מגיע ההסבר מדוע DAYWEAR של אסתי לאודר נבחר לקרם הפנים האהוב ביותר: מעל 88% מהמשתמשות בו טוענות שהוא גם משפר את מראה העור, ספיגתו כמעט מידית והוא מעניק לנו את הלחות הכה חשובה באקלים המשוגע שלנו.

Dramatically Different Moisturizing Lotion של קליניק

ומה לגבי כמה זה עולה לנו?

מסתבר שעניין המחיר עומד מבחינת הנשים שענו על הסקר רק במקום הרביעי. כן, רק 16% ציינו שבוחרות את קרם הפנים שלהן לפי המחיר. מצד שני, למרות הטיעונים המשכנעים לטובת הקרם של אסתי לאודר, 97% מהנשאלות היו שמחות לו היה עולה פחות. אגב, זה נכון גם לגבי 60% מכלל העונות על הסקר, אבל הן לא נרתעות מהמחיר. מה שכן מרתיח ומקומם (וחשוב שהיצרנים של הקרמים ייקחו זאת לתשומת ליבם כמה שיותר מהר) – זה עניין האריזה: קטנה מדי (עבור 23% מהמשתתפות בסקר) ולא נוחה ולא חסכונית (עבור 10% נוספות).

 

נציגות ישראלית: GOLD RESTORING של ג'ייד

הדילמה של קארי בראדשו

באחת העונות של "סקס והעיר הגדולה" קארי בראדשו נזכרת בשנים הראשונות שלה בניו-יורק, כאשר העדיפה לוותר על ארוחת הערב כדי לקנות גיליון חדש של "ווג". אז נכון, זו לא בדיוק "בחירתה של סופי" הרת הגורל, אבל אני, בתור אחת שהחלה להשתמש בקרם לחות ושלל מוצרי טיפוח אחרים רק בשנים אחרונות (לא יודעת אם לזקוף זאת לזכותה של גנטיקה או פשוט עניין של מזל), חייבת להגיד שלבחור קרם לחות טוב זו חתיכת החלטה. כולנו רוצות להיראות במיטבנו ולקבל מחמאות שאנחנו נראות צעירות ממה שאנחנו באמת. אבל חשוב מכל, בעיני, זו תחושת הביטחון העצמי, שלמרות כל ההישגים שלנו, עדיין מושפעת מאד ממה שאנחנו רואות במראה כל בוקר. ועל זה אני אישית לא מוכנה להתפשר.

אסתי לאודרדיוטי פריקליניקקרם פנים