האיפור הכי נכון לפורים

PARTY TIME של SACARA

כמו בכל שנה, מותג האיפור SACARA יוצא בקולקציה כיפית לכל מי שרוצה להשתולל בפורים. הסדרה השנה מכילה 5 מוצרים: 2 ערכות איפור מקצועיות הכוללות 6 גוונים של צבעים לאיפור אומנותי של הפנים והגוף (40 שקל), קרם מייק אפ בגוון לבן אטום (15 שקל), סט מברשות לגוף ולפנים שעוזרות להשתמש בצורה מדויקת עם הצבעים (40 שקל), ופלטת צבעי איפור מקצועית עם 15 צבעים (40 שקל)

כל מוצרי המותג בטיחותיים לשימוש ועומדים בתקנים בינלאומיים ומקומיים מחמירים, מה שהופך אותם להרבה יותר נעימים לשימוש מאשר מוצרי האיפור שאין לנו מושג מאיפה הם מגיעים. וכמו שאתם רואים – המחיר מאוד נוח.

שלושה מוצרים חדשים של סמאשבוקס

כל מוצר חדש של מותג האיפור האמריקאי הוא מבחינתי סיבה למסיבה, ומכיוון שהפעם סמאשבוקס השיקו שלושה מוצרים – אתם יכולים רק לתאר עד כמה אני מאושרת.

הראשון הוא Primerizer, שדי עונה על החלום הרטוב שלי: תכשיר שהוא גם פריימר וגם קרם לחות בו זמנית (199 שקל). הפורמולה שלו מעניקה לחות למשך כל היום ומשקמת את העור, נספגת בקלות ואז עוד מעניקה לעור מראה חלק יותר, תוך הפחתת קימטוטים וצמצום נקבוביות, מה שמאפשר מריחה טובה יותר של האיפור ועמידות.

חוץ מזה שמדובר בחיסכון של זמן (וכסף), המוצר באמת עושה עבודה מצוינת גם בהענקת לחות וגם בהכנה של העור לאיפור. באופן כללי אני מאוהבת בפריימרים של סמאשבוקס ועד היום לא חשבתי שאפשר לבקש משהו יותר טוב מהם – אבל הנה, מסתבר שאפשר.

STUDIO SKIN SHAPING FOUNDATION STICK הוא מוצר נהדר לא פחות (189 שקל). זהו מייקאפ שמגיע כסטיק. צד אחד שלו אמור להיות מותאם לגוון הפנים, והצד השני שלו כהה יותר, ומשמש להצללות. לפני הכל, מדובר במוצר שנוח לסחוב לכל מקום, נוח למרוח ומושלם לכאלו שלא רוצות להתאמץ יותר מדי אבל עדיין מעוניינות להראות מתוקתקות. בנוסף, הנוסחה של המייקאפ היא טובה כשלעצמה: קלילה, נספגת במהירות, לא מכבידה, אך עם זאת מספקת כיסוי הולם, בין אם מחפשים כיסוי עדין ובין אם כיסוי רציני יותר. הגימור שלה הוא חצי-מאט, כך שהוא לא מבריק נורא ולא מאט מייבש נורא, אלא טבעי ומדויק. תענוג.

Primer Stick Photo Finish הוא סוג של יצור כלאיים של שני המוצרים הקודמים: מצד אחד הוא פריימר, מצד שני הוא מגיע בסטיק (185 שקל). שוב, הרעיון הוא להיות נוח לשימוש על הדרך, אבל הוא גם מעולה לשימוש לאזורים שזקוקים לאקסטרה טשטוש, כמו הקמטים מצדי הפה. בנוסף, אפשר להשתמש גם מעל מייקאפ, כדי לספוג מיד את השמן שבעור.

TOMMY GIRL WEEKEND GETAWAY

בושם חדש לאישה (יש גם לגבר, אל דאגה) מבית טומי הילפיגר. כמו תמיד בבשמי המותג, זה בושם קליל ורענן, שמבשר את האביב שמתקרב. הבסיס של הגרסה הנשית הוא פרי הפסיפלורה הרענן, ובנוסף יש גם פריחת גרדניה, תפוז, יסמין ותמצית וניל. כאמור, הניחוח הוא מאוד פרשי, לא "נדחף" ולא אגרסיבי. רק חבל שהוא לא קצת יותר עמיד, אבל אחרי הכל מדובר באו דה טואלט.

מחיר: 199 שקל ל-100 מ"ל.

 

Les Orientaux Latins של EISENBERG PARIS

בשונה מהאמריקאיות הקלילה והזורמת של הילפיגר, מותג הטיפוח והבישום הפריזאי EISENBERG PARIS לוקח את עצמו הרבה יותר ברצינות, ומשיק קולקציית בשמי היוקרה. Les Orientaux Latins, שאותה ניתן למצוא באופן בלעדי בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, כוללת לא פחות מ-12 בשמים, שכולם משלבים בדרך זו או אחרת בין המסורת הצרפתית הפרחונית לבין התרבות האוריינטלית העוצמתית והמתובלנת.

כל בושם ממוספר בספרות הרומיות  ומיצג סוד או מסתורין. מבין כולם, אני קיבלתי לרחרח את SECRET I, שגם נקרא ROSE TALISMAN. הניחוח שלו פרחוני ואוריינטלי, עם תווים עליונים של דומדמניות ופטל, שבהמשך מפנים את המקום לתווים של פרשיים יותר כמו יסמין וארז, בשילוב האוריינטליים כמו הפולי טונקה והענבר.

כמו תמיד, הניחוח של אייזנברג מצליח להיות ייחודי ושונה לגמרי מהניחוחות הקבועים והמוכרים. עם זאת, ובניגוד למה שאפשר אולי היה לחשוב, הוא מאוד נעים ולא מהניחוחות שמפריעים לרגישים. בנוסף, נרשמה עמידות מרשימה של כמה שעות טובות.

קולקציית משקפי השמש של PRINCE

כמו בכל עונה, המותג PRINCE מציע קולקציה נכבדה של משקפיים לגברים ולנשים, אשר מתכתבים עם הטרנדים העונתיים. כך, למשל, במסגרת משקפי השמש לקיץ המתקרב, תוכלו לראות מסגרות עם עדשות עגולות במחווה לשנות ה-70, כאלו עם גשר מתכת כפול (כן, הטרנד הזה מסרב לגווע), הדפסים וצבעים, כמו הדפסים מנומרים, מסגרות המשלבות שני צבעים ומסגרות פלסטיק דומיננטיות וצבעוניות. אבל גם אם אתם מהצד הסולדי של הסקאלה אין לכם מה לדאוג: בפרינס יודעים איך לתרגם את הטרנדים גם לגרסאות עדינות יותר, עבור אלו שרוצים נגיעה של אופנתיות מבלי להיות קורבנות.

כמו תמיד, ההקפדה היא לא רק על הצד האסטטי, אלא גם על האיכות הגבוהה, שמגיעה בשל החומרים הטובים והייצור בעבודת יד.

טווח מחירים: 720-500 שקל.

מנדינג אינפיוז'ן של MOROCCANOIL

למען האמת, עד היום עוד לא היה מוצר של MOROCCANOIL שאני (או נסיינית מטעמי) ניסיתי ולא אהבתי. בניגוד למה שאפשר אולי לחשוב משם המותג, כל המוצרים שלו מאוד קלילים, לא שומניים, לא מכבידים על השיער ומטיבים עמו.

המוצר החדש הוא מהסדרה המיועדת לשיער חלש ופגוע ולמעשה הוא קרם שמיועד לאטום קצוות מפוצלים, להחליק אותם ולהעניק לשיער מראה בריא. בנוסף לכך הוא מזין את השיער, מרכך ומחזק אותו, ומסייע במניעת נזק עתידי.

כמו יתר המוצרים, הפורמולה שלו מאוד נעימה, נספגת אל תוך השיער ומותירה אותו לא רק נעים וגמיש למגע, אלא גם בריא למראה – ממש מרגע המריחה.

כמתבקש יש בו שמן ארגן ובנוסף גם ויטמין ויטמין B5 ללחות וחלבון קינואה שעוזרת לתיקון פגמים.

מחיר: 110 שקל.

 

Knackered Cow Relaxing Body Lotion של Cowshed

אפילו חורף-לא-חורף כמו שלנו מצליח לייבש את העור, ולהביא אותו למצב שבו הוא צמא ללחות נעימה ומפנקת. לכן קרם הגוף של Cowshed הגיע לי בדיוק בזמן. מדובר בחברה די מוכרת מבריטניה, עם מגוון מוצרים על בסיס מרכיבים טבעיים ואורגניים, שעכשיו ניתן להשיג את מוצריה בקלות ובמחיר שפוי דרך האתר FELLEZA.

התחליב עצמו מתבסס על שמנים אתריים מרגיעים, כגון לבנדר ואקליפטוס, וכן בחמאות שיאה וקקאו אורגניות. כל אלו גורמים לתחליב להרוות עור יבש בצורה מאוד נעימה, להזין את העור, להקל על שרירים עייפים ולהעניק ניחוח עדין ונעים.

מחיר: $29 ל-300 מ"ל.

ניתן להשיג באתר FELLEZA 

 

ועוד משהו לא פחות חשוב מטיפוח:

בקבוקי האכלה בריאים מזכוכית לתינוקות של Bfree

אמנם כבר יש יותר מודעות לחומרים שמהם עשויים כלי הפלסטיק שלנו, במיוחד אלו המיועדים לתינוקות, אבל תמיד יש עוד מה לשפר. לכן הפכו בקבוקי הזכוכית למצרך מאוד פופולרי בקרב הורים שוחרי בריאות.

הבקבוקים עשויים מזכוכית עמידה במיוחד לשינויי טמפרטורה קיצוניים והם ללא חומרים מסוכנים לתינוקות בחודשיהם הראשונים. הזכוכית הבריאה שומרת על טמפרטורת המזון לאורך זמן, קלה לניקוי, אינה סופחת ריחות או טעמים ואינה נשרטת.

בנוסף, הם מגיעים עם היתרונות של בקבוקי Bfree קלאסיק – שבאופן אישי ואחרי מחקר ארוך ומתיש היו המועדפים עלי – מה שאומר שהם בעלי מנגנון אוורור למניעת ואקום שעשוי לגרום לדלקות אוזניים, ובועות אוויר שגורמות לגזים ולקוליק.

מחיר: 50 שקל. הבקבוקים מגיעים בשני גדלים: 160 מ"ל ו-260 מ"ל.

 

 

בושםדיוטי פרימייקאפקרם פנים