איך יודעים שבא אביב? המוצרים שירעננו לכם את החיים ואת הבית

טיפול במסכת קיווי-תפוח של סיאל קוסמטיקס

האביב הוא זמן טוב לניקיון יסודי והתחדשות לא רק של הבית, אלא גם של עור הפנים שלנו. אחרי שהוא סבל מקור, יובש, רוחות – ולמרבה הצער גם חמסינים – העור שלנו זקוק ל"בוסט" משמעותי שיסיר ממנו לכלוכים ותאים מתים ויאפשר לו לפרוח. לכן החלטתי שכעת זה זמן מצוין לנסות את המסכות מסדרת My little lab, ובכלל את חברת סיאל קוסמטיקס שעליה שמעתי רק לאחרונה.

סיאל קוסמטיקס הינה חברה ישראלית אותה הקימה ענת שובל – כימאית, מומחית לקוסמטיקה, מרצה לניהול ולהעצמה נשית, מעצבת ויוצרת. המסכות המדוברות של החברה עשויות חומרים טבעיים המופקים מפירות וירקות, בשילוב צמחי מרפא. המסכות מיועדות לשימוש קוסמטיקאיות, ואני בחרתי להתנסות בהן ברייצ'ל קליניק – מכון יופי מאוד מושקע ומפנק, שממוקם בנווה צדק.

לאחר ניקוי יסודי בסבון, עורי עבר התפחה ולאחר מכן פילינג המשיל תאי עור מתים וכן פועל לצמצום קמטים ואחידות של גוון העור. בשלב הזה עורי היה מוכן להחדרה של חומרים מזינים, ויכולנו לעבור למסכה.

רייצ'ל המדהימה והמקצועית בחרה עבורי את מסיכת הקווי-תפוח, שמלאה בויטמין c תמציות תפוח ירוק, קיווי, לימונית ושמן לואיזה, ומיועדת להבהרת כתמי עור (פיגמנטציה), וליצירת גוון אחיד ומבריק יותר.

כמו כל מסכות הסדרה, גם זו מגיעה באבקה שעוזרת לשמור על החומרים הפעילים, ורייצ'ל היא זו שהכינה אותה במקום. אחר כך היא שפכה אותה על פניי בשיטה מיוחדת, ולאחר כעשרים דקות (שבהן עברתי עיסויים בידיים ובגב), היא קילפה אותה בשלמותה.

המסכה עצמה אמנם "סוגרת" את כל הפנים, אבל המרקם שלה נעים וכך גם ריח הפירות שלה, ולכן לפחות לי זה לא הרגיש קלסטרופובי.

השלב הבא היה עיסוי לעור הפנים עם סרום לרקטו לילה, המכיל שבבי זהב למתיחה ולאחדות בגוון העור, ולסיום רייצ'ל מרחה על פני קרם יום נעים מאוד, בעל פורמולה שחודרת עמוק לעור הפנים ושתורמת לאלסטיות שלו.

מעבר לכך שהטיפול אצל רייצ'ל הוא מאוד מפנק וחווייתי, הוא גם היה בדיוק מה שהעור שלי היה זקוק לו: טיפול שיקלף מעליו את כל שכבות הלכלוך שהצטברו בחורף ויעניק לו אור וחיוניות מחודשים. את האפקטיביות של הטיפול המשכתי לראות גם ימים לאחר הטיפול, עם מראה עור בריא וחלק יותר, לחות נעימה וגמישות.

 

OneBlade  של פיליפס

ובזמן שאני התחדשתי בטיפול פנים, לבן זוגי התחשק להתחדש דווקא בתספורת – של שיער הפנים. כבר כמה חודשים שהוא מטפח זקן, וכעת (סוף סוף!) הוא החליט לקצץ אותו כמעה. לשם כך הוא נעזר ב-OneBlade המכשיר החדש מבית פיליפס שנועד לקצר, לעצב או לגלח כל אורך של זיפים. למעשה OneBlade מאפשר הרבה יותר פעולות במכשיר אחד: עיצוב מדויק גם באזורים צרים, כמו קו השפם והפאות; קיצור זיפים במספר דרגות אורך; גילוח בצורה מהירה וגם זהירה – לא קרוב מדי לפני העור, כדי למנוע גירויים ואדמומיות.

עם מכשיר הOneBlade אפשר להשתמש על שיער רטוב או יבש, גם בזמן המקלחת, עם ג'ל או קצף גילוח או בלעדיהם. הוא כולל סוללה נטענת שמספיקה לשימוש אלחוטי של 45 דקות לפחות (תלוי בדגם) והוא קומפקטי ונוח להחזקה. ראש הסכינים שלו מספיק ל-4 חודשי שימוש (בתדירות דו שבועית) ולאחר מכן ניתן לרכוש ראש גילוח חדש לשימוש עם הידית הקיימת.

בן הזוג, שלא תמיד מסתדר עם מכשירים מהסוג, הופתע מנוחות השימוש ומהתוצאות המדויקות. די מהר הוא השתלט על העניינים והפונקציות, והצליח לייצר לעצמו זיפים מדוגמים. ובעיקר – הוא היה מרוצה מעצמו, שזה כבר הצדיק את המכשיר.

קולקציית התכשיטים חדשה לאביב קיץ 2018 של המעצבת שלומית אופיר

הקולקציה החדשה של המעצבת עומדת בסימן Gypsy Soul ועם השראות של נערות בוהו פזורות שיער עם נוצות שזורות בשערן. בהתאם, תמצאו בה אלמנטים שבטיים והרבה סגנון בוהמייני, עם צבעוניות נעימה ושילובי חומרים מעניינים שאופייניים לאופיר. כך, למשל, תמצאו חרוזי סיליקון ופרנזים בשילוב עם מתכות. הכל, כמובן, נעשה בצורה מאוד הרמונית ולא מאולצת, עם הרבה עדינות ונשיות.

בין הפריטים בקולקציה גם שרשראות בעלות נוכחות, לצד סדרת תליוני עין (נגד עין רעה) עדינים, עגילים ייחודים וצמידים יפיפיים. בנוסף לכל אלו יש גם קולקציית שעונים מוצלחת, כי מסתבר שהם עושים קאמבק, וכן נעליים שילכו נהדר עם השמלות הקלילות שאוטוטו יגיעו אלינו לטובה.

טווח מחירים: 280-88 שקל.

להשיג ברשת חנויות שלומית אופיר:
שנקין 35 ת"א, שבזי 21, נווה צדק, ת"א, דיזינגוף 175 ת"א.
קניון רחובות רחוב: ביל"ו 2
ובחנות האינטרנטית.

מתוך צילומי הקטלוג לקולק אביב קיץ שלומית אופיר. צילום: אמיר יהל

VIOLET AMBER של Laline

רשת הטיפוח השיקה לכבוד החג ניחוח חדש, פרחוני ועדין. הניחוח מורכב מאיריס, אמבר וויולט בנגיעה עדינה של פצ'ולי ותפוז. הניחוח החדש ישולב בסדרת המוצרים המוכרים של הרשת, בהם קצף אמבט וגוף, קרם חמאה, פילינג גוף, קרם גוף, שמן גוף, סבון פילינג, קרם ידיים, סבון גוף קצפת, דיפיוזר ונר אווירה.

בנוסף, לרגל השקת הניחוח החדש, יושקו מספר מוצרים באריזות חגיגות ובמהדורה מוגבלת. בין אלו למשל קצף אמבט וגוף, מי גוף ושיער ונר בעל ארבעה פתילים. כמובן שאלו יצטרפו לשלל המארזים החגיגיים שיוצעו לחג במחירים נוחים.

 

קולקציית אביב- קיץ של KIWI

בינינו, חידוש המלתחה של הילדים זו אחת ההנאות הכי גדולות שיש. הקולקציה החדשה של KIWI בכלל תורמת לשמחה, עם הרבה צבעים של קיץ ואדפטציות ילדותיות לטרנדים המובילים בעולם האופנה. ועוד חדשות טובות: העונה טווח המידות גדל עוד יותר, וכעת ניתן למצוא בחנויות הרשת בגדים החל ממידה NB ועד למידה 16 – ילדים מתבגרים.

הקולקציה מחולקת לארבע קטגוריות:  SLOW השואבת השראה מעולם החלל, עם נגיעות של ניאון ירוק, בדים דמויי עור, נצנצים, תחרה, טול ושיפון; TONIC – הכולל אלמנטים מאופנת הרחוב הצבעונית והקלילה; ו-TROPICANA – קולקציה קיצית במיוחד, בהשראת הוואנה –קובה.

בנוסף לכל אלו, קטגורית הנעליים של המותג התרחבה, ובנוסף לנעלי בלרינה וסניקרס ישנן מגוון סנדלים צבעוניות שמתאימות באופי שלהן לליינים שבקולקציה.

כמו תמיד טווח המחירים הוא נוח להפליא, ונע בין 20 שקל לטי שירט ועד ל-130 שקל לשמלות החגיגיות.

 

GEORG JENSEN

מותג הצורפים התחיל לאחרונה למכור באופן בלעדי את פריטיו של המוצג הדני GEORG JENSEN. כצפוי ממותג דני, העיצוב הוא מאוד נקי, פשוט לכאורה, אך כשמסתכלים מקרוב מגלים את התחכום.

בשלב הראשון, ובדיוק לקראת חג האירוחים והמתנות, תגיע לארץ קולקציית הכלים לעיצוב השולחן והבית. בהמשך צפויים להיכנס גם קולקציות התכשיטים והשעונים.

גם קולקציית הכלים מתחלקת לשלושה: עולם היין שכולל בין השאר חולצי פקקים, קראפים, שמפניירות ומשפך יין. עיצוב השולחן כולל מגוון כלים, כמו קערות, סכו"ם, קומקומים ועוד. ועיצוב הבית – שמורכב ממגוון כלי אירוח, פמוטים ואגרטלים.

כל הפריטים עשויים מחומרים איכותיים, כמו זכוכית, עץ וציפוי זהב, והם גם פונקציונליים וגם מעוצבים בצורה מוקפדת ומרשימה, כך שהם גם יכולים לשמש אתכם כמארחים שרוצים להרשים, וגם כמתארחים שמעוניינים להביא מתנות שאין סיכוי שלא יעריכו.

טווח מחירים: 2,500-99 שקל.

 

חדשות חמות מבובי בראון

מותג האיפור והטיפוח היוקרתי התחדש האביב בשני דברים מאוד מרגשים: אתר אינטרנט שבו יהיה ניתן לרכוש את כל מוצריו, ומייקאפ חדש ופורץ דרך.

על האתר אין יותר מדי להרחיב. כמו כל אתר מהסוג הזה, הוא מציע שלל הטבות ומתנות אטרקטיביים (כמו 15 אחוז הנחה בקנייה הראשונה, או דוגמיות בכל קניה), ובנוסף תמצאו בו גם סרטונים שמסבירים כיצד להשתמש במוצרים בצורה הכי טובה.

המייקאפ, המכונה בשם ה(לא)קצר ו(לא)הקולע SKIN LONG-WEAR WEIGHTLESS FOUNDATION SPF15, נועד להעניק כיסוי מושלם מכל הבחינות: הוא מגיע ב-30 גוונים שמאפשרים התאמה מירבית; בגלל תהליך הייצור המיוחד שלו, הוא נטמע בתוך העור כך שהוא לא מרגיש כמו מסכה וגם לא נראה כמו מסכה, אלא כחלק מהעור; הוא מתאים את עצמו לכל סוגי העור (בין אם יבש, מעורב או שמן) והוא מחזיק מעמד לעד 15 שעות. בנוסף הוא עמיד במים ובזעה. הנוסחה הקלילה שלו מתאימה בול למי שאוהבת למרוח את המייקאפ בעזרת האצבעות (כמוני) והוא מעניק כיסוי מאט, אך לא כזה עם מראה "מיובש". בקיצור, הוא מיד הפך לאחד המייקאפים האהובים עלי. לא שציפיתי מבובי בראון לפחות.

ועוד בונוס קטן לסיום: בנוסף לכל אלו, המותג הולך להיכנס לכ-15 סניפי סופר פארם באזורים שבהם אין חניות של המותג. הגיע הזמן.

מחיר: 245 שקל.

טיפול פניםמכונת גילוחמסכת פניםקרם פנים