זה הזמן להחליף את הבושם האהוב עליכן

במשך שנים הייתי מכורה לריח הפרחים של Chloe. הניחוח שלו היה הולך אחרי לכל מקום כמו חתימה אישית, אבל בשלב מסוים גיליתי שהוא כבר לא נכון עבורי. רובנו לא שמים לב לזה שאחרי כמה שנים של חברות אמיצה עם הבושם האהוב עלינו, הריח אליו התרגלנו קצת משתנה. הסיבה לכך היא שבמהלך השנים גורמים כמו הריון, דיאטה או מחלה, משפיעים על גם הרכב העור – וריח הגוף משתנה בהתאם.

למשל, אם העור שלך יבש, בשמים (שמבוססים רובם על שמנים כאלה ואחרים) מתאדים מהר יותר מאשר נשים עם עור שמן. ואל תשכחו שבתקופות החורף העור של כולנו יבש יותר מבדרך כלל (כתוצאה מיובש באוויר וחימום הבתים).

תזונה היא משמעותית לא פחות לאופן שבו הבושם מריח עלינו. בחורף ובקיץ אנחנו צורכים, לרוב, מזונות קצת שונים. הריח של המזון והמרכיבים שלו, מתנדף, בין השאר, דרך העור שלנו, ומשפיע על התרכבות הבושם עם ריח הגוף העונתי שלנו. פירות הקיץ שונים מפירות החורף, גם הירקות לעתים שונים, יש כאלה שבחורף צורכות יותר פחמימות (למה תמיד אנחנו משמינות בחורף?), וכל זה משפיע על הריח.

כמובן שגם בהריון הניחוחות יכולים להשתנות, בגלל השינויים בתזונה ובהורמונים, ואפילו במרקם העור.

הטריק הסודי שלי

בחיפוש אחרי בושם חדש, כמו בחיפוש אחרי ספר טוב, העטיפה תמיד קורצת לי ראשונה – העיצובים היפים של הבקבוקים מושכים את תשומת ליבי. אך למרות שאני אוהבת להיות מעודכנת בבשמים החדשים והטרנדיים, ולקשט את המדף בבית עם בקבוקים יפים, כמובן שחשוב לי קודם כל לנסות את הבושם לפני הרכישה, כדי לוודא את התאמת הניחוח שלו לריח הגוף הטבעי.

איך עושים את זה נכון? התיזו התזה קטנה של הבושם על העור הנקי בשורש כף היד, התאפקו ואל תריחו מיד- מומלץ לחכות כמה דקות עד שהניחוח יתמזג עם ריח הגוף הטבעי ורק אז להריח. עוד טיפ קטן ואחרון לפני שנגיע לעיקר: כשאני קונה בושם חדש אני תמיד בודקת אם קיים גם קרם גוף תואם מאותה הסדרה. במידה ויש, אני מוסיפה גם קרם גוף באותו הניחוח, לאפקט מוגבר של ניחוח הבושם.

אחרי סיור משכר שכולל הסנפת מגוון רחב של ריחות, צמצמתי את שפע הבשמים לרשימה אחת אקסקלוסיבית, של הבשמים שהם "הכי הכי" בעיני:

  1. LALIQUEReve_dInfini

תווים כמו ברגמוט, ליצ'י, ורד, ארז, אפרסק, וניל ומאסק מעניקים לו ניחוח של זר פרחים רענן ורומנטי.

2. Carolina Herrera212 Sexy

אחד הבשמים הקלאסיים בקטגוריית הניחוחות ה"מסתוריים" – מתיקות עדינה אבל בתווים דומיננטים ותבליניים.

3. CHLOENOMADE

הבושם Nomade מסמל את האישה הבטוחה והחופשייה בנפשה, שבכל העולם, ניסיונה והתנסויותיה מהווים עבורה השראה להצהיר על זהותה. מרכיבים טבעיים הודגשו על ידי הבשם קווינטין ביש.

4. Narciso RodriguezFor Her

זהו הבושם האהוב עלי לתקופה הקרובה – הניחוח נהדר שלו משלב מאסק, פריחת עץ תפוז אפריקאי, אמבר, ברגמוט ווניל.

5. Tom Ford  – Black Orchid

בעל ניחוח אוריינטלי חזק, חם ועשיר, בזכות השילוב בין סחלב, פאצ'ולי, ברגמוט, שוקולד מריר, וניל וכנראה שגם עוד כמה סודות ריחניים.

 

6. BONBON – Viktor & Rolf Bonbon

בושם מתקתק בניחוח פרחוני עם נגיעות של פירות. בין תוו גם קרמל, תפוז, אפרסק ויסמין, שמתאימים בדיוק לבואו של הקיץ.

בושםבשמיםדיוטי פריטיפוח