הסקר הגדול: מה היא המסקרה האהובה בישראל

אם העיניים הן החלון לנשמה, אז הריסים הם המסגרת. כולנו חולמות על ריסים מושלמים, ארוכים ודרמטיים, השאלה כמה רחוק אנחנו מוכנות ללכת בכדי להשיג אותם.

גם הפעם נעזרתי בחוכמת ההמוניות וערכתי סקר מקיף על מנת לקבוע מה חשוב לנו במסקרה, על מה לא נתפשר, ומה יגרום לנו דווקא לוותר. וכמובן שהכי בער בי לבדוק מהי המסקרה הטובה ביותר בעיני הישראליות.

88% מהנשים שענו על הסקר מתאפרות באופן קבוע. ומסתבר שגם אם לא מדובר באיפור מושקע הכולל מייק אפ, סומק, פודרה, שימר, קונטורינג ושאר הפרוטוקול, על המסקרה אנחנו לרוב לא מוותרות. אחרי הכל, אם המסקרה טובה, מספיק להדגיש את העיניים – וזהו, אנחנו מסודרות.

זו המסקרה הטובה ביותר

רוצות לדעת איזו מסקרה הגיעה למקום הראשון? קבלו את HYPNOSE של לנקום, קלאסיקה במיטבה – בחרו בה 16% מהעונות.

 

למקום השני הגיעה High Impact של קליניק, אותה העדיפו 15% מהעונות.

את המקום השלישי חלקו ביניהן אסתי לאודר ולוריאל עם 13% על Sumptuous Infinite Daring Length ו-Volume Million Lashes בהתאמה.

 

 

מקום רביעי – Smokey Eye של בובי בראון עם 12%.

סוגרת את החמישייה Intence של ג'ייד עם 8% מהקולות שלכן.

ומה עושה אותה הכי טובה?

מסבר שיש לכך שלוש סיבות: 40% מאלה שבחרו ב-HYPNOSE של לנקום מסבירות את בחירתן בכך שהן אוהבות את הדרך בה המסקרה מדגישה את הריסים שלהן. בצדק, לא? לצד זה כמובן שהיה חשוב להן שהיא תישאר עמידה לאורך זמן, ושהיא לא תמרח (מה שקריטי במדינה שהקיץ בה נמשך 8 חודשים). אגב, שני הקריטריונים האחרונים היו חשובים ל-35% מהעונות, לאו דווקא אלו שבחרו במסקרה הספציפית הזו.

ומה דווקא יגרום לנו לוותר על הרכישה?

למרבה הפלא לא מדובר במחיר. רק 5% מהנשאלות העידו כי המחיר הוא זה שמונע מהן לקנות את המסקרה שהן אוהבות. אנחנו לא מוכנות להתפשר וזה נהדר, כי ברור שבשביל הטיפוח יש צורך במוצרי איכות.

מצד שני, 15% מהעונות לא מרוצות מהמסקרה שלהן, כי היא לא מדגישה מספיק את הריסים. לכך, אגב, יש פתרון פשוט – החליפו מסקרה! יש לי גם עצה עבור אותן 12% שלא אוהבות שהמסקרה שלהן נמרחת יותר מדי ולא נוחה לשימוש: לפני הרכישה, בדקו על הטסטר האם האחיזה נוחה והמברשת איכותית והאם הפורמולה מתקבעת בקלות, וכך בחרו את המסקרה המתאימה ביותר.

ואם אתן נמנות בתוך 14% שמתלוננות על מסקרה שמתייבשת מהר מדי, נסו לסגור את השפופרת בצורה הרמטית אחרי כל שימוש, כדי להאריך את חיי המוצר.

המסקנה הברורה שלי מהסקר היא שאנחנו אוהבות את הריסים שלנו מודגשים, ומוכנות לשלם על זה סכומים לא מבוטלים, אבל עם זאת מתפשרות מהר מדי דווקא על חווית השימוש. בעיני, לאור ההיצע המרשים שיש בשוק, אין שום צורך להתפשר, אלא פשוט לנסות עד שתגיעו למסקרה שגם תסתדר לכן ריסים מושלמים וגם תהיה נוחה לשימוש. כי כבר באמת שאין סיבה לסבול כדי להיות יפה.

 

איפורדיוטי פריטיפוחמסקרה