המסר מאחורי הקולקציה החדשה של H&M

קולקציית Conscious Exclusive של H&M

כמדי אביב, H&M משיקים קולקציה המורכבת מחומרים המתחשבים יותר בסביבה, בהם כסף ממוחזר ו-ECONYL® – סיב ניילון עשוי מ-100% רשתות דיג ופסולת ניילון ממוחזרים. אבל אל דאגה: כל אלו לא מונעים מהקולקציה להיות יפיפה בכל קנה מידה אופנתי.

הקולקציה הפעם מעוצבת בהשראת ביתם היצירתי של האמנים השוודים קרין וקארל לרסון, ובמיוחד בהשראת עבודות הרקמה והשטיחים שיצרה קרין בעבודת יד ואהבתה לגינה שלהם. צוות העיצוב של המותג תרגם את כל אלו לז'קארד פרחוני יפהפה, רקמות אבסטרקטיות והדפסים המבוססים על אובייקטים ספציפיים בבית.

בין הפריטים הבולטים הקולקציה גם שמלה ארוכה עם רקמת כותנה אורגנית, ושמלה ארוכה מז'קארד פרחוני, חליפת מכנסיים מז'קארד שחור ופרחוני הכוללת שסע פתוח בגב ושמלת כלה יפיפייה שכולה עשויה ECONYL®. לצד אלו יש גם קולקציית אקססוריז הכוללת תכשיטים במוטיבים של פרח הטוליפ העשויים מכסף ממוחזר וצעיפים קלילים וחלומיים.

עוד נקודת טריוויה מעניינת: בקמפיין מככבת דוגמנית העל היפה מכולן והפעילה ההומניטרית כריסטי טרלינגטון.

טווח מחירי הקולקציה: 1,199-50 שקל.

ניתן להשיג החל מה-23.4 בחנות שבקניון גינדי תל אביב.

 

סדרת BC Scalp Genesis של "שוורצקופף פרופשיונל"

כולם מדברים על שיער יפה, אף אחד לא מדבר על קרקפת בריאה, למרות שברור לכולם מה קודם למה. כמי שסובלת מקרקפת מגורה, שמחתי מאוד לשמוע על הסדרה החדשה של "שוורצקופף פרופשיונל", המסייעת להשבת האיזון לקרקפת באופן מיידי, ובה בעת מסייעת גם לשמור על איכות השיער לעתיד.

מוצרי הסדרה עובדים מבפנים ומבחוץ, כדי למנוע מצבים של חוסר איזון בקרקפת, המתבטאים בין השאר בקרקפת שומנית, קשקשים, שיער דליל וגירויים. הם עושים זאת בעזרת קומפלקס StemCode המגן על תאי הגזע ועל השורש. בנוסף, יש בנוסחה ויטמינים שמזינים את השיער והקרקפת, ובכך עוזרים לטפל בגירויים ולחזק את השיער.

בין המוצרים גם שמפו לניקוי הקרקפת ושמפו להרגעת הקרקפת (99 שקל ל-200 מ"ל ו-160 שקל לליטר), סרום להרגעת הקרקפת (130 שקל), שמפו להחייאת שיער דליל (99 שקל ל-200 מ"ל) וקצף מרוכז להחייאת שיער דליל (190 שקל).

 

קולקציית השפתונים של טום פורד

מעצב העל משיק לראשונה בישראל קולקציית שפתונים מהממת. בשלב הראשון יושקו 6 סדרות שונות של שפתונים הכוללות לא פחות מ- 108 שפתונים בגוונים ומרקמים שונים, כך שבאמת כל אחת יכולה למצוא לפחות שפתון אחד שהיה בדיוק בגוון ובמרקם שהיא אוהבת.

בין הסדרות גם TOM FORD LIP COLOR CREAM – שפתונים במרקם קרם ובעלי פיגמנטים עזים, עם מרכיבים אקזוטיים, כמו תמצית זרעי סויה, חמאת מורומורו ברזילאית ושמן פרחי בבונג.

TOM FORD LIP COLOR MATTE – כפי שאפשר להבין משמה, הסדרה הזו כוללת שפתונים בגימור מאט, מאוד נעימים על השפתיים ובשלל גוונים – החל מהניוד הניטרלי ועד לניאונים בוהקים.

TOM FORD PATENT FINISH LIP COLOR – שפתון נוזלי, שמגיע בצורה של עט ועם גימור גלוסי וזוהר, אך עם זאת גם עמיד.

ו- TOM FORD LIP CONTOUR DUO – מוצר חדשני שבצד אחד שלו מכיל עפרון דקיק אשר מפסל ומגדיר את השפתיים, ובצד השני עפרון Lip Color דק לכיסוי צבע מלא.

כל השפתונים עולים 206 שקל וניתן להשיגם ברשת אפריל/

מגבונים להסרת לק של CHIC

אחד הדברים השנואים שלי זה להוריד לק. תמיד זה נמרח לי, משאיר לי כתמים מעצבנים, ואני מוצאת את עצמי מלאה בלק הרבה יותר מכפי שהייתי לפני שהתחלתי את מלאכת ההסרה.

כדי להתמודד עם כל הבעיות שמגיעות עם הסרת הלק, השיקו CHIC מגבונים אישיים, שארוזים באריזה אטומה והרמטית, המונעת התייבשות. כל מגבון מכיל ויטמין E ופרו-ויטמין B5, שמזינים את העור, מרככים אותו וגם פועלים למניעת דלקות. בנוסף הם מסייעים בהזנת העור מסביב לציפורן, כדי למנוע סדקים וחתכים כתוצאה מיובש בקטיקולה.

על פי החברה, כל מגבון מספיק להסרת לק בכל 10 האצבעות. אני בכל זאת השתמשתי בשניים, אבל ביחד הם עשו עבודה טובה והעלימו את הלק בנוחות וביעילות. וכמובן המעלה הכי גדולה שלהם היא שהם ניתנים לנשיאה בתיק, כך שבכל פעם שהלק מתחיל להתקלף, אפשר פשוט לשלוף אותם. שימו לב שהמגבונים הם ללא אציטון ומתאימים לשימוש על ציפורניים טבעיות ומלאכותיות.

מחיר: 10 שקל לאריזה של 10 מגבונים. להשיג בסניפי המשביר לצרכן ובפרפומריות ברחבי הארץ.

מוס עדין לניקוי הפנים של ד"ר אודי בר

לפני כמה חודשים קיבלתי לבדיקה קרם אנטי אייג'ינג של ד"ר אודי בר. עד אז לא יצא לי להכיר אותו או את פועלו, ומודה שניגשתי לקרם בסקפטיות. להפתעתי הרבה, גיליתי את אחד הקרמים הטובים בהם נתקלתי ומאז הפכתי למכורה. למרות זאת, גם אל מוס הפנים שקיבלתי עכשיו ניגשתי בחשש – האם אני הולכת לגלות שהקרם היה רק בגדר מזל של מתחילים?

לשמחתי, גם הקצף מעולה. אמנם יש לו גוון קצת כתמתם ולא הכי אסתטי, אבל הוא נעים על העור ולא מותיר תחושת יובש, כפי שלא מעט תכשירים מהסוג משאירים. לדברי החברה, מוס הניקוי מתאים לכל סוגי העור, גם ליבש וגם לשמן ואפילו לאקנתי, משום שהוא לא מפר את האיזון הטבעי של העור.

מחיר: 180 שקל, ועכשיו במחיר השקה של 153 שקל.

ניתן להשיג במרפאתו של ד"ר אודי בר, החשמונאים 68, תל אביב יפו. ובאתר המרפאה.

crazy mascara sale בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

בדיוטי פרי הבינו כנראה איזה תכשיר איפור הוא חובה מבחינתנו, ולכן הם החליטו לערוך מבצע מיוחד על המסקרות הכי אהובות עלינו. החל מה- 16/4 ועד ה- 14/5 יהיה אפשר לרכוש מסקרות שחורות מהמותגים המובילים, בשלוש קטגוריות מחיר: מגוון מסקרות ב- 9.90$ – מותגים כגון לוריאל, רבלון וג'ייד; מסקרות ב-9.90$ – של מותגים כגון ג'יבנשי, קליניק ומאק ומסקרות ב- 29.90$ – מותגים כגון בובי בראון, YSL, לנקום ועוד. בנוסף, תושק גם המסקרה SEACRET NON SMUDGE MASCARA.

אחרי שכבשה את ליבן של בלוגריות בכל העולם ומאפרות מובילות, Seacret משיקה בישראל בפעם הראשונה את המסקרה הייחודית שלה, בעלת טכנולוגיה חדשנית שלא נמרחת ואם זאת יורדת בקלות, על די מים חמים בלבד. זאת ועוד, המסקרה מותאמת לעיניים רגישות במיוחד, והיא מעניקה מראה עדין וטבעי, לכל אלו שלא אוהבות את מראה הריסים הגושיים והכבדים.

המסקרה נכנסת לקטגוריה של ה-29.90 דולר, וכאמור ניתן להשיג אותה בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

קרדיט: צילום מלנית

טופ-קוטים חדשים של ORLY
המותג האמריקאי לטיפוח הידיים והציפורניים השיק לאחרונה שני טופ-קוטים ייחודיים לשמירה על גוון הלק ולהארכת חייו: הראשון, טופ-קוט "מגניפיק", מיועד לשמור על רעננות גוון הלק וכמו כן למנוע את התופעה המעצבנת (בעיקר בשימוש בלקים בהירים) שבגללה תוך יום-יומיים ממריחת הלק, הגוון מאבד את את עצמתו ומקבל צהבהבות עייפה.

הטופ-קוט השני, "וונט ציפ", מיועד להארכת אורך חיי הלק ולהגנה מפני התקלפות. פולימרים אקריליים ותוספת של שרף ייחודי יוצרים שכבה צמודה על שטח הלק, שמהדקת את הפיגמנט אל הציפורן ובכך מונעת התרופפותה בשל חשיפה למים או לשריטות ופגיעות.

שני הטופים עולים 55 שקל לאחד וניתן להשיגם אצל מניקוריות, מכוני הציפורנים ובאתר.

אודםטיפוחלקמסקרהקרם פנים