5 השפתונים הכי עמידים בשוק

מה כבר ביקשנו – שפתון שהיה בגוון המדויק ויחמיא לצבע העור, במרקם נעים ולא כבד והחשוב מכל: יישאר על השפתיים שלנו לפחות לכמה שעות. כמאפרת מקצועית לכלות ולאירועים, אני יודעת כמה חשובה עמידות השפתון במהלך הערב, ואני משתדלת להימנע ככל שניתן מרגע הזה בו השפתון משאיר את חותמו על כוס היין ונעלם מהשפתיים כלא היה.

בניגוד לדעה הרווחת, מה שמשפיע על כושר העמידות של השפתון הם לא האוכל והשתייה, אלא  כמות הפיגמנט המצויה בשפתון. עם זאת, זו לא משימה פשוטה למצוא שפתונים שהם גם בעלי כמות פיגמנט גבוהה, אבל גם נעימים ומלחחים את השפתיים. לכן במיוחד עבורכן אספתי את חמשת השפתונים הכי עמידים ומוצלחים.

שני טיפים ממני לפני המריחה: השפתיים צריכות להיות עשירות בלחות במהלך היום, ובעיקר לפני מריחת השפתון. ועוד סוד כמוס: לפני מריחת השפתון אני מערבבת תוחם שפתיים עם מסיר האיפור Take It Easy של אסתי לאודר (כן, מסיר איפור, מה שקראתן). הטריק הזה שומר על כושר העמידות של כל שפתון שתניחו מעליו.

  1. L'Oreal Paris – Infallible Liquid Lipstick

שפתון סופר עמיד, מגיע במגוון רחב של צבעים. לשפתון שני צדדים: באחד צבע ובשני לחות נעימה שמונעת סדקים.

  1. Revlon – Colorstay overtime

אחד השפתונים הקלאסיים כבר הרבה שנים. שפתון בעל גוון עמיד מאוד בצד אחד וליפ גלוס מבריק בצד השני, שמועשר בתמציות קמומיל שמזינות את השפתיים.

  1. MAYBELLINE – Superstay 24H Lipstick

מקיים את הבטחתו – הכי עמיד שיש. השפתון מגיע באריזה דו-צדדית, בצד אחד השפתון במרקם נוזלי ובצד השני באלם המעניק שכבת לחות. ניתן לחדש את גוון השפתון על ידי מריחת שכבת באלם.

 

 

  1. TOM FORD – LIPS AND BOYS

שפתון לא כבד שמשאיר את השפתיים לחות, חיוניות וקלילות. מעניק מראה מאט קלאסי ואופנתי, בשילוב לחות נעימה.

  1. Clinique – Chubby Baby Lip Color

קליניק יצרו סדרה של ליפגלוסים עמידים למשך 8 שעות. אני אוהבת להניח אותם מעל השפתון הנוזלי וכך השפתיים נראות חושניות, מבריקות ומושלמות לכל הערב.

 

אודםבובי בראוןלוריאלקליניקרבלוןשפתון עמיד