5 מוצרי האיפור הקלאסיים שהכי כדאי להשקיע בהם

בדרך כלל בעולם הביוטי הקשוח, תכשירי היופי לא מחזיקים מעמד למעלה מחמש שנים – וגם זה נחשב לכמעט חיי נצח. כמעט כל שבוע אנחנו עדים להשקות גדולות של מוצרים, שמדווחים על פריצות דרך בתחומם ובכך דוחקים את מקומם של הקודמים להם לתחתית הסולם.

עם זאת, ישנם גם לא מעט מוצרים שעושים את העבודה שלהם בצורה כל כך מדויקת וטובה, עד שהם מצליחים לשמור על מעמדם היציב ועל אהדת הקהל מספר לא מבוטל של שנים. הקונצנזוס לגביהם מעיד על כך שכנראה אין להם תחליף, ולכן הם גם לא הולכים להיעלם בקרוב.

מתוך הרשימה המכובדת הזו, ליקטתי עבורכן חמישה מוצרי מאסט שכל אחת צריכה בתיק האיפור שלה.

  1. מסקרה "היפנוז" – לנקום – LANCOME Hypnose Mascara

פז"ם: 13 שנה.

המסקרה הקלאסית של לנקום עושה את מה שהיא מבטיחה: היא נשארת כל היום אבל גם יורדת בקלות באמצעות מסיר איפור, ללא מאבקים מיותרים או מראות "דב פנדה" קשים לצפייה.

  1. שפתון "ראשן רד" – מאק – MAC RUSSIAN RED

פז"ם: 31 שנה.

השפתון האדום האלמותי של מאק הפך ללהיט בתחילת הניינטיז. מדונה השתמשה בו בסיבוב ההופעות שלה, כמו שאר כוכבות מפורסמות של התקופה. אז מהו אותו קסם חמקמק שהופך את הגוון הספציפי הזה לאחד השפתונים הנמכרים והמוכרים בעולם מזה שנים? אם תשאלו אותי, מדובר בשילוב בין הגוון האדום המושלם – לא זעקני ומאוד נשי ומפתה, לבין לגימור מאט המייצר מראה אטום ומדויק.

  1. מייקאפ "דאבל וור" – אסתי לאודר – Estee Lauder Double Wear Makeup

פז"ם: 20 שנה.

הגביע הקדוש של עולם המייקאפ. מדובר בתכשיר שמעניק כיסוי מלא לפנים, עמיד במיוחד ומייצר מראה הומוגני ומואר. עם זאת יש לציין שהוא לא מתאים לכל אחת – נשים שמחפשות כיסוי קליל, הן מבחינת המראה והן בתחושה, כנראה פחות יתחברו אליו.

  1. קונסילר "טוש אקלה" – איב סאן לורן – Yves saint laurent Touche eclat Liquid Concealer

פז"ם: 25 שנה.

האגדה – או מערכת יחסי הציבור של המותג – מספרת כי כל 10 שניות נמכר טוש אקלה איפשהו בעולם. עבור נשים רבות, מדובר במוצר מאסט שמתפקד הרבה מעבר לקונסילר בסיסי – מאז כניסתו לעולם הקוסמטיקה הפך המוצר לקאלט של ממש, "עט קסמים" בעל פיגמנטים המייצרים אפקט של החזרת אור, שמתקן, מטשטש ומאיר אזורים כהים.

  1. מייקאפ "קולורסטיי" – רבלון REVLON Colorstay Liquid Foundation Makeup 

פז"ם: למעלה מ-20 שנה.

"קולורסטיי" כל כך עמיד, שהוא נשאר אתנו כבר למעלה משני עשורים. הוא הפך ברבות השנים לחברן הטוב של נשים רבות ולא בכדי: אפשר לסמוך עליו שיכסה את העור היטב למשך כל היום ועם זאת שלא ירגיש לנו כמו טיח או מסיכה.

 

אסתי לאודרדיורטיפוחמייקאפמסקרהקוסמטיקה