פסק זמן מפנק

החיים המודרניים הם אינטנסיביים, תובעניים, מלאי סטרס וג'גלינג אינסופי בין שלל משימות בית-עבודה-חברים-שאר ירקות. כדי להצליח ולשרוד אותם מומלץ לעשות פסקי זמן מתוכננים ומאורגנים, ואין מקום מעולה יותר להירגע ולהתפנק מאשר מול הכחול הגדול. מלון ריץ-קרלטון במרינה בהרצליה הוא אחד המקומות היפים והמרגיעים במרכז הארץ. כבר כשעולים מהחניון לקומת הלובי נפרש ים מלוא העין מנוקד בסירות וביאכטות שגודשות את המרינה. אווירת החופש נישאת באוויר.

ארוחות הבוקר מוגשות אף הן מול הנוף הזה באותה קומה. האוכל הטרי והמגוון נושא מוטיב ים תיכוני, שמתחבר יופי לקונספט הכללי של יום מפנק מול הים התיכון במטרה לטעון מצברים ולהמשיך לתפקד בגבורה.

בין הראשונים לתת אותותיו לסטרס, זיהום, תזונה לקויה, מחסור בשעות שינה וכך הלאה הוא העור שלנו. החיים המודרניים היום מאתגרים יותר בהשוואה לכמה עשורים אחורה, ואת זה לא אני אומרת אלא לירז הקוסמטיקאית הבכירה של חברת הטיפוח Christina, שמוצריה משמשים מעתה לכל הטיפולים – גוף ופנים – בספא המחודש והמושקע של המלון.

עם יד על הלב, מי לא חטפה איזה אוכל-ג'אנקי על הדרך במקום לשבת ולאכול ארוחה בריאה ומזינה, רצה כל הזמן ממקום למקום ללא הרף ובאופן כללי מסתובבת סביב הזנב של עצמה? תוסיפו לזה את כל מה שלא בריא באוכל שלנו, השמש הישראלית הקשוחה, הלחץ שטמון בחיים בלבנט, זיהום האוויר ואפשר להמשיך לפרט עוד ועוד. כל זה מתבטא בעור שלנו, שנוטה להיפגע ולהזדקן, בייחוד באזור הפנים, הצוואר והמחשוף – שם העור חשוף. מה עושים? הקוסמטיקאיות המקצועיות ממליצות על הכנסת טיפולי פנים כחלק מאורח החיים, פעם בחודש וחצי-שלושה חודשים, כדי לתחזק את החזית והחזות.

כדי להתחיל ברגל ימין את העשור החמישי לחיי, בחרתי מתוך תפריט הטיפולים החדש והעשיר של הספא טיפול פנים מבטיח בשם Château de Beauté. מדובר בטיפול וינותרפיה ייחודי המצעיר, מזין ומחייה את העור, עשיר בנוגדני חמצון המופקים מתמציות ענבים ויין ועתיר בפפטידים חדשניים. מה עשו לי? שכבתי במיטה מחוממת, רכה ונעימה בחדר חשוך, האזנתי למוזיקה הרמונית ונהניתי משורה של פעולות חיזוק והצלה – עיסוי עדין המותאם לסוג העור שלי, החדרת סרום מחדש המחליק וממצק, פילינג עדין, הוספת לחות לעור הצמא ועוד. למדתי כי מרכיבי היין שבתכשיר הם בעלי השפעה חיובית ותורמים לצמצום תהליך האנטי-אייג'ינג בזכותם הוויטמינים C ו-E שיש בהם ובזכות ריכוז גדול של חומצות שומן חיוניות. בגדול, מבלי להיכנס לפרטים כימיים וביולוגיים מורכבים, הם עוזרים בשיקום כללי של סיבי הקולגן שהופכים את העור למוצק יותר וחלק למגע. מה אומר? תוצאות הטיפול ניכרות לעין מיד, יצאתי מתוחה ולא בגלל סטרס, זוהרת ומבסוטה (60 דקות, 520 שקלים).

בספא המפנק של מלון ריץ-קרלטון השייך למלונות היוקרה של רשת Marriot העולמית יש בריכה, מתחם שיוזף ובר על הגג, חמאם טורקי מפואר, סאונות, חדר הירגעות עם חלונות לרצועת החוף של הרצליה, ג'קוזי, חדר כושר שפעיל 24/7 וכמובן חדרי טיפולים לשלל עיסויי גוף וטיפולים קוסמטיים. בפעם הבאה אלך על טיפול Forever Young כדי לשמר את המומנטום.

אפשר להגיע לבילוי כולל לינה וארוחת שף במסעדת הרברט סמואל הכשרה הפועלת במלון, אפשר להגיע רק לבילוי של יום ללא לינה, להגיע רק לספא או לשלב גם ארוחת בוקר וכל שילוב מפנק שתראו לנכון.

ריץ-קרלטון, הרצליה  השונית 4, הרצליה פיתוח,

www.ritzcarlton.com/en/hotels/middle-east/herzliya

 

חברת הטיפוח Christinaטיפול פניםספא