3 טריקים לטיפוח העור עם 2 תכשירים בלבד

שחיסכון במוצרים הוא לאו דווקא רלוונטי רק בטיסות, אם כי גם על המדף שלנו בבית שכבר טובע בכל מיני דברים שאנחנו פותחות ולא מסיימות להשתמש, ובכלל הוא קליל יותר בקיץ כשאין כח להתברבר יותר מידי אחרי כל מקלחת, ואנחנו נכנסות בממוצע 2-3 פעמים למקלחת בחודשים יולי – ספטמבר. זה לא סקר של הלשכה הישראלית לסטטיסטיקה אבל אני בטוחה שאתן זורמות איתי. אני באופן אישי מעדיפה כמה שפחות מוצרים על העור עם אפקט מקסימלי, וסבורה כי בשני מוצרים בלבד (לכל תחום טיפוח כלשהו) אפשר לא רק לאמץ תיק נסיעות / או כזה שנכנס לתיק שאת לוקחת לעבודה או לבן הזוג, אלא בכלל כשגרת טיפוח בבית כשאת מרוטה ועייפה, שלא גוזלת זמן רב וגם לא דופקת לך את עור הפנים כשתהיי בת חמישים.

מה חסכנו? שילוב של קרם cc בשילוב בוסטר חוסך לנו 4! מוצרים מיותרים בתיק או על המדף.

היתרונות? למי שלא יודעת קרם cc הוא אחיו הגדול והמשודרג של ה BB  קרם שמשלב בתוכו קרם לחות ומייק אפ. הCC   (במקרה שלנו, גרסת האנטי אייג'ינג של אסתי לאודר) לוקח את דאבל אפקטיביות הטיפוח צעד אחד קדימה והוא מכיל בתוכו גם קרם לחות, גם גוון קליל אחיד שמשמש תחליף למייק אפ, וגם מסנן קרינה. הבוסטר – בשנתיים האחרונות הפך להיות שם נרדף לבוטוקס רגעי, רק שהוא מיועד לכל מי שמפחדת ממזרקים ומעדיפה את מכת הרענון שלה במריחת קרם ג'ל קריר ורענן. מדובר בתכשיר שמעניק הזנה, לחות ורעננות לפנים שהוא בעצם חוסך לנו את הסרום ואת קרם ההזנה.

מה מורחים קודם? בוסטר ואז CC  קרם ויוצאים לדרך. היתרון בשילוב שבין השניים הוא להעצים את אפקטיביות ה CC  על העור. לא רק שהעור נראה בעזרת הבוסטר רענן יותר ובריא יותר, כך גם ספיגת הקרם אחריו תהיה אחידה.

השילוב המנצח: קרם הגנה ומיסט לפנים

מה חסכנו? קרם לחות, סרום, מייק אפ, ובוסטר

היתרונות?

השקיעי בקניית קרם הגנה משובח לפנים. אל תחסכי כסף וחפשי חברה יוקרתית שמספקת מוצר נעים למגע, קל למריחה והיפואלרגני- כך תוכלי לחסוך בחודשי הקיץ את השימוש בקרם יום או בסרום שמוסיף בבוקר על תחושת הכבדות בחום מהביל של הקיץ. המיסט ( ולמתקשות: ספריי התזה של "מים מרעננים" שהם בעצם לא מים אלא נוגד חמצון רב עוצמה). ואגב, אני באופן אישי אוהבת במיוחד את המיסט של סדרת האנג'ליקה של לאוקסיטן. הוא מרענן ומלחך את העור, מכווץ נקבוביות כשצריך, ומטפל בבעיות הברקה כשצועדים בשמש הרבה ולא רוצים להרוס את אפקט קרם ההגנה על ידי ניגוב הפנים במגבון, ואלוהים יודע כמה מתחשק לעשות את זה.

אפשר להשתמש בו במהלך היום (או השהייה בים) ללא חשש, או לחילופין, מתאים לשימוש לאחר ניקוי הפנים ולפני המריחה. מדובר במוצר שמעניק לעור לחות מראה רענן וגימור מט.

מחיר: 59 שקל, להשיג בחנויות הרשת

קרם הגנה – מיאמי ביץ'

 

פרמייר של קלארינס

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

השילוב המנצח:  מסיר איפור דו פאזי / סבון פילינג

מה חסכנו? חלב פנים, מי פנים, מסיר איפור לעיניים, מסיר איפור לשפתיים בוסטר

היתרונות: כדי לחסוך מאמץ אני מעדיפה להשתמש במסירי איפור דו פאזיים (לי בתיק האישי יש את לנקום אבל לכל חברה יש כזה). מה זה אומר דו פאזי? מסיר איפור שהוא גם שומני וגם מימי, הוא מתאים בעיקר לאזורי העיניים והשפתיים ומצוין לעיניים רגישות ולמי שמשתמשת בעדשות מגע. אני בדרך כלל מסירה את האיפור עם פדיות, ועם מה שנשאר עוברת על הפנים. אחר כך מסתפקת בסבון פנים שהוא גם פילינג עדין איתו אני מעסה את הפנים והצוואר ועל הדרך מסירה איפור (גם כאן, עניין של טעם אישי, ולכל חברה שמכבדת את עצמה יש מוצר כזה), והנה הרגתן שתי ציפורים במכה.   אגב, שני המוצרים הללו מצוינים גם לנסיעות. הייתי ממליצה כמובן על בקבוקים לחיצים ואריזות קטנות. במקרה של מסירי האיפור הדו פאזיים (ואריזה) אם אין מוצר מוקטן, חפשו מגבונים להסרת איפור עיניים במקום.

 

אסתי לאודרטיפוחקליניקקרם גוףקרם הגנהקרם פנים