5 פתרונות טיפוח לאימא הממהרת מדי

מזל טוב, את אמא וכל הקלישאות מסביב מתחילות לנגן. גם אם את בטוחה שתצליחי לחמוק מזה, ושאצלך זה בכלל אחרת, עם הזמן את נוכחת לדעת שכנראה החיים עצמם נראים בדיוק אותו הדבר אצל כולן. אז אם את אמא לילדים שכבר הולכים לבד לבי"ס אבל עדיין צריכים סנדוויצ'ים ותזכורת לקחת את חולצת ההתעמלות, ובין לבין גם צריכה לסגור את הפרויקט החשוב שעבדת עליו כל כך קשה בעבודה וכמובן לא להזניח את הפילאטיס כי אוטוטו נגמרת לך הכרטיסיה וחבל על הכסף – זו הכתבה בשבילך. כי הרי אין לך זמן לזוטות. הסרת שיער ואולי קוסמטיקאית אחת לחודש, זה עוד עובר. אבל למי יש זמן לבזבז על איפור בשעות הבוקר או טיפוח מעבר לשגרה הבסיסית?

ברחבי העולם כבר הפנימו שלנשים אין זמן, ועד כמה שאנחנו מולטי-טסקריות, אנחנו עדיין זקוקות לטיפ טיפה עזרה בבחירת מוצרים מתאימים כדי שנוכל להיראות נפלא בלי לבזבז זמן והתעסקות מיותרת. ייתכן ושמעתן על מוצרי היסוד הנ"ל, אך לא הבנתן או הפנמתן עד כמה זמן יקר (וגם כסף) הם מסוגלים לחסוך לכן.

התיק המושלם לאמא הממהרת:
1. קרם BB של גארלן

המוצר הראשון שאת זקוקה לו הוא גם קרם לחות גם מקדם הגנה וגם מייק אפ בשפופרת אחת, כזה שאפשר למרוח ללא ספוגית מריחה (של מייק אפ), כזה שאת לא חייבת מראה כדי לא לצאת מהקווים. וכולנו מכירות את תאונות המייק אפ כשהמריחה לא אחידה.

אפשר למרוח בעזרת האצבעות ולהיות רגועות שגם ללא תאורה מספקת העור יקבל לחות, הגנה מהשמש ומרקם אחיד וחלק שמסתיר אדמומיות ופה ושם פצעונים.

 

 

 

 

 

 

 

 

הקרם הזה מחזיק כמעט יום עבודה שלם כך שאת יכולה להיות רגועה שהפנים שלך זוהרות גם אם לא ממש ישנת בלילה.

 

2. ברונזר מבית אסתי לאודר

המצאת המאה מאז שנכנס השיזוף לאופנה. וגם כשהוא יצא ממנה, עדיין מתפקד הברונזר כמוצר האולטימטיבי שמחליף צלליות, סומק ופודרה. כל מה שאת צריכה זה ברונזר בגוון המתאים, שלא יהיה דומיננטי מידי אך כזה שתוכלי בהינף מברשתו הקטנה המצורפת לעשות מספר פעולות:

 

 

גם להדגיש את עצמות הלחיים שלך, גם להעניק בטפיחה או שתיים תחושת "מרחתי צללית" מבלי להתאמץ, וגם לתת הצללות טובות לפנים, או גוון שזוף למי שאוהבת אך מוצאת את עצמה רוב היום מתחת לניאון. ובמקרה וממש אין לך זמן, כל מה שאת זקוקה לו הוא רק: חיוך ומברשת. לחייך ולמרוח.

 

3. קונסילר של קליניק

אפשר לא לאהוב איפור כבד אבל אי אפשר להתעלם מהקונסילר גם אם את מעוניינת במראה טבעי ואין לך זמן או סבלנות. כאמא, את בוודאי מטפחת בגאון את סימני העייפות מתחת לעיניים וזה לא מראה מלבב.

קונסילר מעניק לך טיפול נקודתי בסימנים הללו וכן בפצעים סוררים שיוצאים פה ושם, מבלי להתעסק במריחות מייק אפ מסובכות. הוא שימושי גם כאופציה שמחכה לך בתיק כדי לבצע תיקונים נדרשים, גם אם אין ממש מראה במקום (אפשר תמיד להשתמש במצלמת הטלפון).

 

4. מסקרה של ארמאני

איילינר זה לנערות שיש להן זמן, עיפרון עיניים זה לנשים שעדיין אין להן ילדים. מסקרה טובה מאריכה ומעבה (כדאי לבחור כזו שעושה את שי הפעולות), תחסוך לך ניסיונות לעצב את העין בצורה הרצויה: וויש קטן בריסים העליונים, ומי שבאמת רוצה מראה דרמטי יכולה גם על הריסים התחתונים ואת מאופרת למשעי.

 

5. גלוס לחות מבית בובי בראון

אי אפשר לצפות מליפ גלוס להשאר עמיד, וגם אלה שמתיימרים להיות עמידים די מציקים כשנדבק אליהן שיער. בנוסף, הם נוטים לייבש קצת את השפתיים. ואם כבר מצאת עוד דקה ומרחת לעצמך אודם, ייתכן ותישארי עם סימני תוחם אחרי הקפה הראשון, ולמי יש זמן או כח לחדש.

גלוס ברק עם גוון בהיר שנותן לחות אולי ישאיר את השפתיים שלך מבריקות לחצי שעה, אבל יעניק להן מראה "פאפי" (מלא ומשורבב) גם כשהוא יתייבש או ישאיר לחות. הגוון הבהיר, יעזור לך למרוח אותו מידי פעם ללא צורך לקום במיוחד.

BB CREAMאמהותברונזרדיוטי פריטיפוחמסקרהקונסילר