מייק אפ טוב ב-50 שקלים? יש דבר כזה

B BEAUTY LOUNGE

כל אמא טרייה מתל אביב מכירה היטב את המסדרונות של גן העיר. ריבוי החנויות המיועדות למוצרי תינוקות ופעוטות, כמו גם מתחם ג'ימבורי חביב ובמחיר מסובסד, הפכו אותו לאהוד במיוחד על נשים ברגעים האלו של האמהות – בהם אנחנו מחפשת איפה להסתובב כדי לא להרגיש לבד. לכן זה כנראה היה מתבקש שגם מכון היופי היחסית חדש שהוקם בקניון יהיה ידידותי לאמהות, מה גם שמי שהקימה אותו, עדי סיון, עשתה זאת בין שני הריונות צפופים יחסית.

אז כצפוי, המקום מכיל כמה עמדות מניקור-פדיקור וגבות וגם לול מתקפל למי שצריכה, אך להפתעתי גיליתי לאחרונה שהוא מציע גם טיפולי פנים וגוף מקצועיים, עבור ברות המזל שיש להן יותר מכמה דקות פנויות.

הטיפולים נעשים עם מוצרי הקוסמטיקה של GIGI, לאחר אבחון שמתאים עבורך בדיוק את סוג הטיפול שמתאים לצרכים של העור שלך על ידי אביטל, קוסמטיקאית שהביאה את הידע והניסיון שלה הישר ממכוני היופי היוקרתיים של פריז. מגוון אפשרויות הטיפולים הוא באמת רחב, כך שיש אפשרות לעשות טיפולים ממש לבעיות או רצונות ספציפיים. בין הטיפולים למשל B LUXURY, טיפול בן 70 דקות שבמרכזו מסכת זהב 24 קראט. הטיפול מיועד להתחדשות של עור הפנים ולהפחתת סימני הזדקנות מוקדמת של העור. טיפול נוסף הוא B FOREVER YOUNG, שאורכו 90 דקות, והוא כולל שימוש בשלל עזרים טכנולוגיים, כמו גלי רדיו, אולטרסאונד וקריו- קור. בנוסף יש טיפולים שעוזרים לטפל בבעיות פיגמנטציה, איזון עור שמן ועוד ועוד.

במשך הטיפולים הקוסמטיקאית אביטל עושה גם עיסויים מיוחדים בגוף ובפנים, שעוזרים להמריץ את הדם ולגרום לחומרים להשפיע בצורה יעילה יותר. מהר מאוד אפשר לשכוח שנמצאים בתוך גן העיר ולא בספא מנותק.

בקיצור, החוויה הכי אורבנית-אסקפיסטית שיכולה להיות.

טווח המחירים לטיפולים: 699-299 שקל.

מתחם קן העיר, קומת הכניסה. טל': 03-6705572

 

The Wink

קליניק לא מפסיקה להתחדש, אבל הפעם היא עושה את זה דווקא לא בתחום הקוסמטי. ממש לאחרונה חברת הקוסמטיקה השיקה אתר חדש, שכולו על טהרת הביוטי והלייף סטייל. האתר כולל תכנים שקשורים למוצרים של קליניק, כמו טיפים לאיפור ולטיפול בבעיות שקשורות לעור ומדרכים שונים, אך לא רק. תמצאו בו כתבות אופנה, טיולים וראיונות עם "אנשי חזון". בסופו של דבר, האתר הוא עוד חזית שמשתמשת חיבור עם המוצרים של המותג, אך לזכותם יאמר שזה נעשה בחינניות ובמקצועיות והוא מספק שיטוט מהנה לכל חובבת טיפוח.

 

 

Neal's Yard

מותג הטיפוח האורגני העולמי והמוביל Neal's Yard נמצא בארץ כבר די הרבה זמן, אבל עדיין לא קיבל את ההכרה הראויה לו – וחבל. כעת הוא ינסה להוכיח לישראלים המיוזעים שעוד יש לנו כמה דברים ללמוד מהבריטים, עם חנות פופ אפ בבית האופנה של Comme-il-faut בהאנגר 26 בנמל תל אביב. בחנות ניתן יהיה לרכוש מגוון מוצרים של המותג, לקבל עזרה והדרכה מדיילות.

בין המוצרים, למשל, גם סבון הוורדים המעולה, שמיועד לעור רגיל. הסבון מכיל נוזל חמצון עשיר בתמצית גדילן, אלוורה ואבקת זרעי פרח ורד הבר. הוא מאוד עדין אך עם זאת מעניק ניקיון יסודי לעור ומסייע בהסרת זיהומים ותאי עור מתים.

מחיר: 115 שקל.

גבריני קוסמטיקס

תגידו שלום וברוך הבא למותג החדש שעשה עלייה. מדובר ב"גבריני קוסמטיקס", שנמכר בכ-85 מדינות ברחבי העולם. היתרונות הברורים של מוצריו הם שהם היפואלרגנים (!) לא נוסו על בעלי חיים (!!) וכולם עולים עד 50 שקלים (!!!). כך שמדובר בחדשות ממש טובות לחובבות האיפור.

בין המוצרים גם מייקאפ קאבר Derma (שעולה 50 שקל), מייק אפ עמיד בגימור מאט שמעניק כיסוי מלא ולכן מתאים לכיסוי של כתמים, פיגמנטציה ובשימוש נכון אפילו קעקועים. למרות הכיסוי המלא שלו, הוא לא כבד על העור ולא שומני, ובנוסף מעניק הגנה של 15 SPF.

 לרשימה של נקודות מכירה ברחבי הארץ

 

SPORTSDEO של חלאבין

המותג הוותיק והידוע מרחיב את סדרת ה"ספורט" ומצרף שני דאודורנטים חדשים עם השפעה מתמשכת: דאודורנט ה"ספורט רול-און" שאמור להיות יעיל עד 48 שעות ואילו דאודורנט ה"ספורט סטיק" שמתהדר בהבטחה להיות יעיל עד 72 שעות. הם אמורים להיות מותאמים לכאלו שעוסקים בפעילות ספורטיבית או לבעלי סגנון חיים אקטיבי במיוחד – אבל מי לא נחשב כזה בחום של אוגוסט?

היתרונות הבריאותיים שלהם הם שהם אינם מכילים אלומיניום, אלכוהול או פרבנים והם מנטרלים את פעילות החיידקים מבלי להפריע ולפגוע בתהליך הזיעה הטבעי של הגוף או לגרום לסתימת הנקבוביות באזור. הגבר שניסה את הרול און דיווח שמדובר בדאודורנט מצוין, ששורד היטב בארבעים מעלות חום ובשמונים אחוזי לחות, ואפילו מפזר ריח נעים למשך שעות. ושימו לב שסדרת הספורט של חלאבין הינה יוניסקסית ומיועדת לגברים ולנשים.

מחירים: קרם חלאבלין ספורט, 50 שקלים; סטיק ספורט, 25 שקלים, רול און, 22 שקלים.