בדיקת און לייף: מהי מסכת הפנים המושלמת?

במשך מאות שנים, בתרבויות שונות, היו המסכות אמצעי להסוות, להסתיר ולהסתתר מאחוריהן. כאשר מדובר במסכת טיפוח המטרה היא אחרת לגמרי – להבליט, להדגיש, לנקות ולהראות את הדברים הטובים במראה שלנו – העור הנקי, המתוח, הבריא והזוהר, שלא ניתן להבחין עליו בסימני הגיל. שימוש במסכות הפנים כשגרת הטיפוח שלנו גורם לנו להרגיש בטוחות יותר בעצמנו ולהשקיע בעצמנו במינימום מאמץ.

פניתי לחוכמת ההמונות, כדי להבין – מי מסכת הטיפוח המושלמת מבחינתך עבור הפנים שלך? האם היא חייבת להיות יקרה וממותגת? או שאת פשוט מורחת על עצמך יוגורט, שמן זית או אבוקדו מעוך? בין אם את שייכת למקרי הקיצון או מתלבטת ואוהבת להתנסות בדברים שונים – זו כתבה בשבילך.

אז איזו מסכת טיפוח היא הטובה והאהובה ביותר על הגולשות? מה התכונות שלה? האם יש לה חסרונות? אלו 4 המסכות האהובות ביותר:

1. Advanced Night Repair Recovery Mask

הראשונה והפותחת היא Advanced Night Repair Recovery Mask המושלמת של אסתי לאודר, כי היא פשוט עושה את העבודה – מחליקה את העור וגורמת לו להיות זוהר, ומה עוד צריך, בעצם? שום דבר.

2. HYDRA ZEN MASQUE של לנקום. בחירה קלאסית ובטוחה, אם תשאלו אותי.

3. גלאם גלואו, כוכבת נוצצת בשמי טיפוח הפנים עם המסכה Thirstymud Mask.

4. דרמגלאם, שעם המסכה Premium Collagen Repair anti aging mask סוגרת את רשימת האהובות ביותר

מה הדבר שהופך את המסכה שלך למושלמת?

בואו נראה מה עומד מאחורי הבחירות שלנו ואיזה דרישות יש לנו ממסכות? ל-61% מהעונות חשוב שיקום עור הפנים, המסכה חייבת להפוך אותו לחלק יותר ולהזין אותו בלחות. 26% יודעות שחשוב להן הריח הנעים (ובצדק, כי מי ירצה לשבת רבע שעה עם מסכה בניחוח ביאושים?). 11% מצפות מהמסכה שתיתן להן אפקט מידי של עור מתוח ורענן, ועוד 2% דואגות ללחות מתמשכת של העור שלהן.

ומה בכל זאת החיסרון של המסכה שלך?

אין מה לעשות – המחיר הוא בעיה. 70% מנשים טענו שזה אחד הגורמים המכריעים בעיניהן מבחינת הרכישה. מצד שני, זו דווקא סיבה לכך שהן רוכשות אותם דווקא במהלך נסיעות לחו"ל, ובכך נהנות ממבצעים ומחיר נגיש. 15% מרוצות מהמסכה שלהן, אך היו רוצות שתשפיע עליהן לטווח ארוך יותר, לפחות לעוד כמה ימים. זה יהיה אפשרי ככל הנראה, אם המסכה תענה על צורך נוסף שעלה במחקר והוא הרצון שהמסכה תשפיע גם על השכבות העמוקות יותר של העור (עניין שחשוב ל-11%). הבעיה האחרונה, שמצד אחד מפתיעה ומצד שני מראה כמה חשוב לנו הטיפוח שלנו. 4% מהנשאלות טוענות שהאריזה של המסכה האהובה שלהן לא נוחה. אולי כדאי לחשוב על אריזות עם דיספנסר?

בשורה התחתונה – אנחנו אוהבות טיפוח, ומסכה היא חלק חשוב מהשגרה שלנו. בין אם אנחנו משתמשות בה פעם בשבוע, פעם בחודש או אפילו פעם בשנה, לכל אחת מאתנו יש לפחות אריזה אחת כזאת בחדר האמבטיה. אגב, אם אתן טסות בקרוב, אל תשכחו לקחת מסכה לטיסה, היא תמנע את התייבשות העור שלכן במהלכה.

דיוטי פריטיפוחמסיכת פניםמסכה