האם נמצא הפתרון לפיגמנטציה?

בשמי הבוטיק של CARNER BARCELONA

חנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי התחדשה לאחרונה בקולקציית בשמי היוקרה CARNER BARCELONA, שמצטרפים למבחר ההולך וגדל של בשמי נישה – בשמים בעלי ניחוחות ייחודיים ומיוחדים, המבוססים על מרכיבי יוקרה ובריכוז של או דה פרפיום, ומיועדים לכל מי שלא אוהבת את הרגע הזה שבו שואלים אותך "נכון שאת משתמשת בבושם X? גם חמותי".

קולקציית הבישום המדוברת נוצרה בהשראת העיר ברצלונה, וכל המרכיבים בה הם ים תיכונים קלאסים. היא מתחלקת לארבע סדרות: ליין עצי הכולל שבעה בשמים אלגנטיים, ליין פרחוני עם שלושה בשמים רומנטיים, ליין אוריינטלי עם שלושה בשמים עמוקים והבלאק קולקשיין – הליין היוקרתי הכולל שלושה בשמים כהים שהופכים מחווה לתרבויות השונות שעיצבו את העיר.

מבין כל המבחר הזה, אני זכיתי לרחרח את TARDES, שעל פי החברה ניחוחו העצי הוא "מחווה לשלום ולהרמוניה של אחר צהריים מאוחרת בקיץ". בין מרכיביו גרניום מצרי, ורד בולגרי, שקד, ארז, סלרי, שזיף, פולי טונקה מוונצואלה, מושק ופרח עוקץ העקרב. כל אלו הופכים אותו לרענן מצד אחד, אך עם זאת מאוד עמוק, יוקרתי ונשי. אחד הבשמים הטובים והמיוחדים שהרחתי מזה הרבה זמן.  

 מחיר: 180 דולר ל-100 מ"ל.

 

CALI CONTOUR PALETTE של SMASHBOX

קונטור זו כבר מזמן לא מילה ששמורה רק למאפרים של משפחת קרדשיאן, אלא לכל חובבת איפור ביתית. אלא שלא לכולנו יש זמן להתעסק בזה כל בוקר, ובטח שאין לנו את הכסף לקנות את כל המוצרים שקונטורינג (או "פיסול" בעברית) דורש. לכן לקח לי בדיוק דקה וחצי להתאהב בפלטת הקונטור החדשה של סמאשבוקס. הפלטה כוללת שיש גוונים נייטרליים: שלוש אבקות בגימור מאט ושתיים בגימור פנינה וכן סומק בגימור מאט. יחד הם עוזרים ליצור מראה זוהר ושזוף, או כפי שבחברה מכנים זאת "זוהר קליפורני מושלם".

אני לא יודעת לגבי הזוהר הקליפורני, אבל הפלטה מאפשרת לכל אחת ליצור את סגנון האיפור שהיא אוהבת, החל מהטבעי ועד לשזוף סטייל ג'יי לו, ללא מאמץ ומבלי לעבור קורס פיסול, ציור או איפור מזורז.

מחיר: 199 שקל.

שמן עיסוי של נילס יארד

חברת הטיפוח הטבעית והבריטית מרחיבה את מגוון מוצריה בארץ. הפעם מדובר בשמן עיסוי מרגיע המכיל שילוב של שמנים אתרים שעוזרים גם להזין ולחדש את העור ותוך כדי גם לעבוד על המצב הנפשי, להרגיע ולהרפות. הבסיס המרכך של השמן כולל שמני שקדים, אבוקדו וחוחובה, ועם תוספת גרניום, פלמרוזה וברוש, וכן לוונדר וברגמוט המרגיעים.

מחיר:100 שקל.

 

 

 

קולקציית החורף של ZOHARA

בתור חולת גרביונים, המותג ZOHARA הוא אחד האהובים עלי. בכל עונה אני מוצאת את עצמי עומדת מול המבחר ומתקשה להחליט אלו דגמים יצטרפו לארון שלי הפעם. מיותר לציין שכך קרה גם בהצגת קולקציית סתיו-חורף 2018/2019. 

הקולקציה מתחלקת לארבעה ליינים: 
DECADANCE – גרביונים בהשראת טרנד המקסימליזם המתבטא בצבעוניות עמוקה ועזה – בורדו, ירוק בקבוק ועיטורים מוזהבים דמויי תכשיטים.

ROCK FEST – אייקונים מעולם הרוק – ברקים, כתובות קעקע, מילים משירים וביטויים שונים. 

PUBLIC SCHOOL – ליין שכולו מכותנה ובהשראת הקולג'ים האמריקאים, עם משבצות ופסים בצבעים חזקים כבורדו, ירוק וחרדל. 

NEW POP – קולקציה בהשראת הפופ ארט – גרביונים בצבעוניות חזקה עם איורים מתקתקים וסמלים מחיי היום-יום שלנו. הליין הזה כולל גם מוצר חדש שנכנס למותג: גרביונים מכותנה לילדות ללא רגלית.  

כמעט כל אחת יכולה למצוא דגמים שיתאימו לה בול בארון ושישדרגו את האאוטפיטים שלה במהלך העונה הקרה, בין אם היא מעדיפה את המראה השמרני-קלאסי ובין אם היא אוהבת להשתעשע ולהתפרע באופנה. אך מעבר לעובדה שמדובר בפריטים יפים, כדאי לדעת שכל הגרביונים הם וואן סייז, ושלא כמו אלו שקונים מסין ומתאימים מילולית רק לוואן סייז (כלומר למידה אחת בלבד – 0), אלו של זוהרה מתאימים למידות 34-42 וחלק אפילו עד למידה 48. בנוסף לכך, הם ממש נעימים על הגוף ונוחים – וכאחת שנוהגת להתהלך עם גרביונים לאורך כל היום, זה לא מובן מאליו. 

טווח מחירים: 100-50 שקל. 

להשיג בחנויות של זוהרה: דיזנגוף 255 ת"א, TLV Fashion Mall ובאתר. 

 

קולקציית האיפור של יוסי ביטון 

על מעצמת האיפור של יוסי ביטון שמעתי כבר לא מעט, אבל למרבה הבושה עוד לא יצא לי לנסות את מוצריו באופן אישי. לביטון מספר בתי ספר לאיפור בכל רחבי הארץ, ולצד פתיחת עוד ועוד סניפים, הוא גם הרחיב בשנים האחרונות את ליין מוצרי האיפור שלו, כך שהיום בעצם תוכלו למצוא בנקודות המכירה של המותג את כל המוצרים שאתן רוצות או מעוניינות למצוא. אני מאוד שמחתי לבקר בסניף המותג בתל אביב, שם המאפרת המקצועית רותם המקסימה עשתה לי סיור מקיף ומעניין בין מגוון המוצרים הרחב. כל המוצרים, יש לציין, פותחו בשיתוף כימאים ויצרני איפור מובילים, והם מכילים פורמולות ייחודיות שגם תורמות לטיפוח העור. כמו כן, בפיתוח הושם דגש מיוחד על שילוב תמציות צמחים ושמנים ארומותרפיים, הם מותאמים לאקלים הישראלי ולא נוסו על בעלי חיים. חשוב מאוד. 

הקולקציה כוללת, בין השאר, מייק אפ עשיר בלחות בגימור מט אשר אינו חוסם נקבוביות ומתאים לכל סוגי העור; קונסילרים מוצקים או נוזליים שמכסים היטב אך עם זאת לא מכבידים על העור; איילנייר ג'ל מאוד נוח לשימוש גם אצל המתקשות; אבקות פיגמנטים בעלות צבעים מהפנטים עם נצנוץ עדין יותר או פחות; ליפסטיקים עם שמן קיק ששומרים על השפתיים ועם זאת שומרים על עמידות מרשימה ואפילו מגוון רחב של מברשות מקצועיות לכל שימוש ומטרה. כדאי לשים לב במיוחד לפלטות השימושיות והיפות, במיוחד אלו של הצלליות משי.  

 

מיני סדרת פגמנטציה של המותג iconix

החורף, כידוע, הוא זמן טוב לטפל בכתמי פיגמנטציה, שכן בדרך כלל החומרים שפועלים כדי לטשטש פיגמנטציה הופכים את העור לרגיש לחשיפה לשמש. מכיוון שאני סובלת מהתופעה, אני תמיד שמחה לגלות תכשירים וחברות שפועלים למגר אותה, עד כמה שניתן. לכן גם מאוד שמחתי להכיר את הסדרה הזו, של מותג ישראלי שעד כה לא הכרתי – iconix. 

הסדרה כוללת שלושה מוצרים עם ריכוז של פורמולות מבהירות, אשר פועלות בעדינות אך בנחישות לאחד את גוון העור ולחדש את עור הפנים. בנוסף, כל אחד מהמוצרים פועל בכמה מישורים נוספים, ולא רק על הפיגמנטציה, כך שלא צריך לבחור אם בא לך לטפל רק בתופעה הזו, או בבעיות נוספות בעור, כמו מיצוק, קמטים וגמישות. 

המוצרים הם: 

סרום שעושה 7 פעולות: מרים, ממצק, ממלא, מחליק, מעדן, מרגיע ומעניק זוהר. יש בו מספר חומרים מאוד פעילים שעוזרים לשכפול מהיר של התא (שעוזר להרמת העור ולאיחוד הגוון), לבנייה מחודשת של שכבת ההגנה של העור ולמילוי קמטים וקימטוטים. הוא נספג במהירות בעור ומעניק תחושה נעימה. 

מסכה להבהרה ומיצוק, שפועלת גם לחידוש ומיצוק העור, עם מינרל שסופח מלנין ולכן עוזר בהברה של עור הפנים וחמש חומצות בוטניות טבעיות (אוכמניות, קנה סוכר, מייפל, תפוזים ולימון) שמחדשות את טקסטורת העור, וכן פולימר טבעי שמעצים את רמת הלחות הטבעית של העור ומשפר את גמישותו. בנוסף יש בו מרכיב מיוחד שעוזר להחדיר את החומרים הפעילים אל עומק העור, על מנת שהתוצאות יהיו אפקטיביות יותר. אני מוכרחה להודות שהריח של התכשיר לא טוב בעיני בלשון המעטה, אבל כבר אחרי שימוש ראשון (בלילה, לפני השינה), הרגשתי שיפור ניכר בגוון העור. 

המצר השלישי הוא קרם לחות שמעורר, מזין, ממלא, ממריץ, מגן ומאיר את העור. הרכיבים שבו מחקים תהליכי שיקום טבעיים של העור ומפחיתים משמעותית את עומק הקמטים הקיימים, וממריצים את סינתזת הקולגן בתאים, מה שעוזר לחזק את האפידרמיס ולצמצם קמטים. כמו כן יש בו תמצית צמח מרפא אסייתי שמגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים וכן תמצית שורש צמח מדברי שמחדירה ונועלת לחות ל-24 שעות. לסיום כל זה, הקרם מכיל גם גרגירים מיקרוספריים מחזירי אור, שעוזרים ליצירת מראה אחיד, חלק וזוהר. הקרם נעים למגע ונספג מהר והיטב. 

מחיר הערכה: 1,440 שקל. 

 

מוצרי טיפוחפיגמנטציהקים קרדשיאןקרם לחות