בעלת חברת הקוסמטיקה שהחליטה לשנות את חוקי המשחק

זה תמיד מרגש לראות נשים שהלכו בעקבות הלב שלהן, בדרך שהיא לא צפויה ומלאה בסכנות, במטרה להגשים את החלום שלהן, או כפי שהן מרבות לכנות אותו – יעוד. כזו היא גם יפית אלימלך. במשך שנים היתה יפית אלימלך ידועה כקוסמטיקאית של הסלביות, אך היא בחרה שלא לנוח על זרי הדפנה ולהשקיע את הונה ואת מרצה כדי להעמיק בידע שלה ולהעניק אותו הלאה, לנשים נוספות. 

בתור קוסמטיקאית היא הרגישה שיש פגם אחד שחוזר בכל החברות, גם הטובות והידועות שבהן – אף אחת מהן לא מתאימה לעור הישראלי ולמזג האוויר המטורף שלנו. לכן היא החליטה שאם אף חברה לא עושה את זה טוב מספיק עבורה, אין ברירה אלא להרים את הכפפה ולהתחיל לייצר מוצרים שיתאימו בצורה מדויקת לא רק עבור הפנים של הלקוחות שלה, אלא גם לטיפול הפנים האידיאלי בעיניה, ולתוצאות שהיא מעוניינת לראות. 
 
עם הזמן, הצורך והדרישה, מגוון המוצרים של יפית אלימלך הלך וגדל וכיום הוא כולל עשרות מוצרים שפותחו על ידיה ובשיתוף מדענים ממכון וייצמן במעבדות בישראל, שוויץ וגרמניה. כל המוצרים נוסו על בני אדם בלבד, והמרכיבים שלהם הוכחו כיעילים. הם מוגדרים כפרא רפואיים ייחודיים ויש בהם את נוסחת Pro – difussion המאפשרת ספיגה מוגברת של המוצרים בשכבות העור העמוקות. את המוצרים ניתן למצוא אצל קוסמטיקאיות שעברו הכשרה מיוחדת באחד מהקורסים המקצועיים שיפית אלימלך מציעה. 
 
 
כמובן שלאור כל המיידע הזה, הייתי חייבת להתנסות בכמה ממוצרי הדגל של החברה:
 
DEEP CLEANING FOAM – קצף ניקוי שמנקה את העור בעדינות אך עם זאת ביסודיות. הוא משלב בין תמציות צמחים שעוזרות להרגעת העור ולמניעת גירויים לבין רכיבים להסרת שכבות של תאים מתים המסייעים בחידוש העור. כבר מהשטיפה הראשונה העור הרגיש רענן יותר, אך עם זאת לא מיובש. 
 
HYDARMAX FIRMING MASK – מסכה שיש בה גם רכיבי אנטי אייג'ינג שפעילים לטווח הארוך ועוזרים בחידוש העור, אבל גם כאלו שמעניקים לעור אפקט מתיחה מיידי, וכל זאת תוך הענקת לחות נעימה לעור. 
 
DEEP HYDRAMOIST CREAM – קרם הזנה המכיל חוחובה, חמאת שיאה, תמציות סויה ואבוקדו, שמן שקדים, זיתים וחיטה. כל אלו עוזרים לו לחזק ולהגמיש את העור. בגלל הנוסחה הייחודית הוא נספג בשניות ומשאיר את העור מלוחח היטב לאורך כל היום וללא תחושת הדביקות המוכרת. 
 
ANTI-PIGMENTATION SERUM – סרום פעיל במיוחד המיועד להבהרת כתמי פיגמנטציה הנובעים מחשיפה לשמש או מהגיל. הוא כולל חומצות הידרוקסיות, נגזרת של ויטמין A, ויטמינים וארבוטין שפותח במיוחד כדי לסייע בהפחתת שינויים בגוון העור ממש מבפנים. התכשיר מקלף את העור ומזרז את תהליך ההתחדשות שלו. 
 
בנוסף כדאי לדעת שבליין יש מוצרים יעילים במיוחד לטיפול באקנה, בהם תרחיף טיפולי לפגמי עור וקרם משקם ללילה, שמסייע לשיקום העור מפצעי אקנה, מבהיר כתמי אקנה ומעודד התחדשות העור.
 
טווח מחירים של המוצרים: 110-400 שקל. 
לבירור על קוסמטיקאיות מורשות: 03-6413214. 
אנטי אייג'ינגפיגמנטציהקוסמטיקהקרם פנים