ד"ש מהשמש: המוצרים שיעזרו לכן להראות כאילו אצלכן השמש תמיד זורחת

WOKE UP LIKE THIS של L’ORÈAL PARIS

קולקציית איפור זוהרת במיוחד של לוריאל הכוללת מייקאפ בכיסוי קליל, סומק בגוון אפרסק ועם ריח מתקתק, ברונזר בגימור מאט וגולת הכותרת – טיפות הארה נוזליות. הטיפות הן למעשה היילייטר במרקם נוזלי, שאותן מורחים על עצמות הלחיים. כמו כן אפשר למרוח אותן כצללית על העפעפיים, כברק על השפתיים וגם על אזור המחשוף  – כשיגיעו הימים החמים. למרות המראה הבוהק, במריחה מתקבל נצנוץ עדין ויפה, שמשתלב היטב עם העור.  

מחיר: 75 שקל.

MINERAL BAKED של IL MAKIAGE

כחלקת מקולקציה שנולדה לחגיגות השנה החדשה, השיקו ב- IL MAKIAGE פלטות חדשות שנועדו לפיסול תווי הפנים וליצירת הארות. הסדרה כוללת 3 פלטות לפיסול הפנים ו-2 פלטות שימרים, שכל אחת מהן מכילה שלושה גוונים נבחרים עשויים מינרלים אפויים. כל מוצרי הסדרה גם מכילים שמן חוחובה המעניק לחות ותחושת רכות וויטמין E לאפקט אנטי-אייג'ינג והגנה מנזקי הסביבה.

הפלטות לפיסול מורכבות מגוון קונטור מט להצללה וחיטוב, גוון ברונזר לחימום הפנים וגוון שימר ליצירת הברקות והדגשת הנקודות הגבוהות בפנים. פלטות השימרים מורכבות מ-3 גווני שימר שונים ליצירת הארות והדגשות, שאפשר להשתמש בהם בנפרד או לערבב ביניהם בכדי ליצור אינסוף מראות איפור מגוונים ולדייק לגוון הזוהר שאותו רוצים לקבל.

פלטת השימרים אותה ניסינו היתה מאוד נוחה לשימוש, אפשרה לשחק עם עוצמת הברק שאותה רצינו לקבל וגם אפשרה תיאום מקסימלי של גוון הברק שהכי מתאים לגוון העור.

מחיר פלטות: 465 שקל (ובמבצע 229 שקל).

 

 

 

TERRACOTTA AFTER SUMMER SAHARA JEWL של גרלן

אין ספק שהפודרה הזו זוכה לכל הפחות בפרס המוצר היפה ביותר. היא רכש חדש במהדורה מוגבלת בסדרה "טרקוטה", שכל מוצריה נועדו להענקת מראה שזוף וזוהר. הפודרה מגיעה בגוון ברונזה עם חלקיקי פנינה זעירים שמעניקים זוהר עדין, כשבפנים יש לב ורוד-אלמוגי יפהפייה, עם עיטור "קרני שמש", שמאפשר משחק של גוונים. הגודל של הפודרה מאוד נוח לשימוש ושילוב הגוונים מעניק מראה בריא, מלא חיות וברק.

מחיר: 306 שקל.

 

SPF15 GLOW SENSE של HL

גם חברת הקוסמטיקה המקצועית HL מציעה אופציה עבור מי שרוצה לזהור מבחוץ אבל במקביל גם לטפח את העור מבפנים. התכשיר מעניק גם לחות, גם ברק בעל אפקט שימר זוהר וגם הגנה SPF15 – שמספיקה בימים אפרוריים במיוחד. התכשיר משלב תמציות צמחים, כמו תה ירוק, מרווה וקלנדולה, הפועלות לנטרול רדיקלים חופשיים ועל ידי כך הוא מסייע בהאטת תהליך הזדקנות העור.

אם מורחים רק אותו, מתקבל אפקט זוהר מדי לטעמנו, אבל כשמורחים אותו בבסיס לפני מייקאפ, השילוב יוצר מראה רענן ובריא. כמו כן ניתן להשתמש בו רק ליצירת הברקות על עצמות הלחיים.

מחיר: 159 שקל. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL. פרטים נוספים באתר. 

 

 

COVER SHOT של סמאשבוקס

הפעם דווקא בצלליות עסקינן. מותג האיפור האהוב התחדש לאחרונה בסדרת פלטות של צלליות עשירות בפיגמנט. כל פלטה מכילה שש צלליות ושני גווני בסיס בגודל כפול. ביחד הם מכילים תערובת של מרקמים קרמיים וגימורים עזים.

כדאי לשים לב במיוחדת לפלטות Pinks + Palms (שנמכרת רק באתר) הכוללת גוונים ורודים וגוונים מוזהבים עם זוהר של שמש ורמז למנטה ירקרק בהשראת לוס אנג'לס, ולפלטה Sunlit Yellow עם גוונים מטאליים צהבהבים ושמשיים ועד לכחלחלים ירקרקים. שתי הפלטות מכניסות הרבה עור, צבעוניות וברק לעיניים, ועל פי הטיפ של החברה אפשר להשתמש בצלליות המבריקות גם כהיילייטר.

מחיר פלטה: 129 שקל.

 

 

Pupa luminys baked all over powder של פופה

עוד מוצר יפהפייה זה היילייטר של פופה, המגיע כפודרה דחוסה בארבע גרסאות. כל אחת מהגרסאות משלבת בתוכה 4 גלים-פסים של גוונים שונים אך משלימים, שמאפשרים משחק של גוונים והארות. כמובן שניתן להשתמש בכל גוון בנפרד (ולשחק בהם גם כצלליות), או לשלב ביניהם יחד, ליצירת גוונים מעניינים ומדויקים.

בגלל המגוון שבה, אפשר להשתמש במוצר כפודרה לכל הפנים לאחר המייק אפ, לסומק בתפוחי הלחיים, או להדגשת איפור נקודתית. הטקסטורה היא משיית וקלילה, ומתמזגת בצורה טבעית ויפה עם העור.

מחיר: 99 שקל.

 

Ideal foundation Pure Light Roll-on של וישי

קרם הארה שמגיע בצורה של רול-און ומיועד למריחה באזורים הגבוהים של הפנים, בהם גשר האף, פינה החיצונית של העיניים ומעל לעצם הגבה. הוא מאוד נוח לשימוש עבור מי שמפחדת מאבקות ומברשות, מתמזג היטב עם העור ומעניק זוהר עדין מאוד וטבעי (אולי קצת מדי עבור מי שמחפשת הארות מודגשות, אך מושלם למי שמחפשת רק נגיעה של ברק), בעזרת אפקט של החזרת אור.  

מחיר: 75 שקל.

STARDUST של SACARA

בדיוק בצל עונת הטקסים ההוליוודית, רשת האיפור והטיפוח SACARA עושה מחווה לסרט הגדול של השנה “A Star Is Born” בכיכובה של ליידי גאגא ומשיקה קולקציית שימרים חדשה בשם STARDUST, כלומר אבק כוכבים. השימרים הינם נוזליים, קלים למריחה ולשימוש (אם כי צריך להיזהר, כי הם קצת "נשפכים") ומגיעים ב-9 גוונים שונים, להתאמת הברק והגוון הרצוי. כמובן שכרגיל המחיר הוא סופר משתלם. 

מחיר: 20 שקל. 

 

Bronzing Powder Duo של איב רושה 

מי שמחפשת מוצר שגם יעניק לה מראה שזוף ובריא אבל גם יאפשר פיסול של הפנים, יכולה להיעזר במוצר המצוין של איב רושה. מדובר באבקת ברונזר שמגיעה בשתי גרסאות, כשכל גרסה מכילה שני גוונים – אחד בהיר והשני כהה, ככה שניתן לשחק עם הגוונים לייצירת המראה המבוקש. בנוסף, הברונזר מועשר בתמצית פרח הגרדניה, והמוצר אינו מותיר אחריו תחושת יובש בעור.

120 שקל 

איפורברונזרהיילייטרלוריאל