הכי רומנטי שיש: הבשמים הכי טובים לוולנטיין דיי

Liquid Illusion של Juliette has a Gun

אל קולקציית היוקרה של Juliette has a Gun, שבארץ אפשר להשיג אותה רק ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, נכנס רכש חדש שממש לא כדאי לכן לפספס, במיוחד אם אתן נמנות על הנשים שמאמינות בהשפעות שיש לריחות על מצבנו הנפשי. בתרכובת הפרחונית והענברית של הבושם יש שני מרכיבים בולטים: האירוס וההליוטרופין – מולקולה סינתטית ממשפחת האמפטמינים, שמשפיעה על מצב הרוח שלנו (באופן חוקי לגמרי). אז אמנם לא הייתי בונה על הניחוח שיככב במסיבות טרנס, אבל אין ספק שמדובר בבושם רומנטי להפליא, פרחוני ומתקתק, אך עם זאת לא ילדותי וסקסי.  

מחיר: 280 דולר ל- 75 מ"ל א.ד.פ.

ETERNITY FLAME של קלווין קליין

קלווין קליין השיקו גרסאות חורפיות במיוחד לאישה ולגבר מסדרת בשמי ETERNITY. אנחנו ניסינו את הניחוח לאישה, שהוא פרחוני אך גם – ואולי בעיקר – אוריינטאלי, כמתבקש מבושם שמגדיר את עצמו כ"חורפי". שילוב בין תו עליון של מנדרינה, תו אמצעי של פרחי אפונה ותו בסיס של שרף לבנדום הופכים אותו לבעל נוכחות מרשימה ומסתורית, כמו גם עמידות מרשימה.

מחיר: 299 שקל ל-100 מ"ל א.ד.פ

ECLAT de NIUT של Lanvin

לאור ההצלחה של הניחוח הראשון בסדרת בשמי ECLAT של לנווין, יוצאת כעת גרסת המשך, שהיא יותר תוססת, מתוקה ונועזת. בין תוויה גם יסמין, ענבי שועל, תפוח אדום וכן תו של פרלין בשילוב עם וניל ואלגום. הוא מתאים במיוחד למי שגם בחורף מחפשת מתיקות וקלילות, אך עם זאת גם קצת עומק. כמו בגרסה הקודמת, גם הפעם הבקבוק הוא יצירה בפני עצמה, שאי אפשר להתעלם ממנה.  

מחיר: 249 שקל ל-100 מ"ל א.ד.פ

Intense של טיפני ושות'

כמובן שברגע שרואים את האריזה של טיפני כבר הלב מתחיל לקפוץ, אבל מעבר לכך מדובר בבושם מצוין. למעשה מדובר בגרסה עשירה יותר של הבושם שמהווה מוצר הדגל של החברה. בגרסה החדשה יש תווים של אירוס וכן ענבר וניחוח בנזואין חם דמוי וניל. הרכב הבושם הוא בהשראת אופטימיות ושמחת החיים – והוא באמת משדר את זה בניחוח שלו, שהוא מתקתק אך עם זאת קליל ולא מחייב.  

מחיר: 589 שקל ל-75 מ"ל א.ד. פ

 

Goldea The Roman Night Absolute של BVLGARI

מותג היוקרה BVLGARI השיק החורף בושם חדש לאשה, פרי יצירתו של אמן הבישום אלברטו מוראליס. לדבריו, הוא רצה "ליצור בושם חושני וחסר גבולות, מפתיע ובלתי צפוי בניגודים שלו". לא יודעות לגבי הגבולות והניגודים, אבל אי אפשר להתווכח על כך שמודבר בניחוח חושני, פירותי-אוריינטלי – שבין תוויו העקריים גם מאסק שחור, פירות חמים, פצ'ולי ויסמין – שלא ממש מתאים לבוקר קליל של "זרקתי על עצמי משהו", אלא יותר לערבים מיוחדים. בהתאם לניחוח, הבקבוק שחור עם עיטור "קשקשים" דמויי נחש – היש יותר סקסי מזה?

מחיר: 369 שקל ל-50 מ"ל, 449 שקל ל-75 מ"ל, א.ד.פ

 

 

 

מארזי הוולנטיין של AHAVA

AHAVA מעבדות ים-המלח הוציאו לכבוד החג ויום המשפחה מארזי מתנה מיוחדים במהדורה מוגבלת, עם המוצרים האהובים של החברה. בין המארזים גם IRRESISTIBLE FRAGRANCE. IRRESISTIBLE YOU הכולל תחליב גוף מינרלי (250 מ"ל) מסדרת פריחת האביב, קרם ידיים מינרלי (40 מ"ל) וג'ל רחצה מינרלי (40 מ"ל), ו-OTALLY REFRESHING. TOTALLY YOU, מוצרי גוף מסדרת Sea Kissed: ג'ל רחצה מינרלי (200 מ"ל), תחליב גוף מינרלי (250 מ"ל) וקרם ידיים מינרלי (100 מ"ל). 

טווח מחירים: 120-60 שקל. 

בושם לשיער של  STYLE AROMATHERAPY 

בשמי השיער הולכים ותופסים פופולריות ואליהם הצטרפו לאחרונה שני ניחוחות חדשים, מבית STYLE AROMATHERAPY. הבשמים אינם מכילים חומרים שמייבשים את השיער, הם ללא SLS, שמן מינרלי או חומרים משמרים, מתאימים לכל סוגי השיער (גם לשיער שעבר החלקה או לפאה), מנטרלים ריחות של סיגריות ובעלי ניחוחות קלילים, שלא מכבידים או מפריעים לבושם הרגיל, אלא מותירים את השיער עם ניחוח נעים ועדין לאורך כל היום. כאמור, ישנן שתי גרסאות: EVERY DAY – גוון ריח קליל שמתאים לשימוש יומיומי ו-GLAMOR NIGHT שמומלץ לשעות הלילה. 

מחיר: 40 שקל. 

 

 

Amo Ferragamo Flowerful של סלבטור פרגאמו

נשים שמעקשות לשמור על המתיקות גם בחורף, עשויות לאהוב את הבושם החדש של סלבטור פרגאמו, שהוא פרחוני אך עם זאת עם הכבדות והעומק המתבקשים בחורף. בהתחלה הוא מרגיש מתוק מדי, אך עם הזמן הוא מתעדן ומשאיר ארומה נעימה למשך שעות. בין תוויו העקריים גם פרחי פיאוני ורוד, יסמין ופריחת השיזף. 

מחיר: 299 שקל ל-50 מ"ל, 399 שקל ל-100 מ"ל. 

 

 Amouage של Imitation

בוטיק אינדיבידואל, הבוטיק המוביל והגדול בישראל לבשמי נישה (שבזי 40, נווה צדק, ת"א), התחדש ברכש חדש: בושם לגבר ולאישה של Amouage. את שני הניחוחות יצר מאסטר הבישום, כירסטופר צ'ונג, על פי הזכרונות שלו מניו יורק של שנות ה-70 – אתן יודעות, הזוהר והנצנצים של סטודיו 54 ושות'. באופן מפתיע, הניחוח של הגרסה הנשית אמנם דומיננטי ואוריינטלי, אבל יש בו רכות נעימה, טלקית כמעט, עם תווים עליוניים של ורדים, ילנג-ילנג, פריחת תפוז, יסמין, תווי בסיס של ענבי שועל וליקריץ ותווי בסיס של קטורת, סנדלווד, ופצ'ולי. 

מחיר: 1,375 שקל ל-100 מ"ל א.ד.פ

בושםולנטייןמתנות לחג. טיפוח