הנוסעת המתמידה: 5 טיפים לנשים שחיות על הקו

זה נראה נוצץ אבל זה לא תמיד זהב" אמרה לי חברה טובה שחיה כבר שנתיים על קו ישראל ניו יורק. ביזנס, סטארט אפ ניישן וטרולי צמודה כמעט ארוזה שמחכה לה תמיד ליד הדלת. לנו, החברות, שנשארות בארץ זה נחמד, יש קו ראשון לדיוטי פרי, להשקות חדשות ולמחירים הכי טובים, וכמובן אם אני צריכה איזה מוצר שיש רק בניו יורק תמיד יש מי שיביא לי. מבט על המזוודה הקטנה של חברתי, לימד אותי על סודות האריזה הקלה – משהו שאני מנסה לאמץ בעצמי. בזמן שאני אורזת מזוודה יומיים לפני הנסיעה עם רשימת מוצרים לארוז או לקנות כאורך הגלות, לה יש את הפריבילגיה להוציא את התיק חצי שעה לפני שהמונית מגיעה. חסר משהו? בשביל זה הרי המציאו את הדיוטי פרי והמוצרים המוקטנים ליד הקופות. שכחת דאודורנט? קרם לחות? או מברשת שיניים? תמיד יש פתרון.

טיפ מספר 1: מארז לטיסה

חברתי ממליצה לנשים שחיות על הקו להכין תיק רחצה קבוע ובו מוצרים מוקטנים עד 100 מ"ל, כדי לחסוך מקום, במיוחד בנסיעות עסקים קצרות, אין צורך במארזים גדולים בכל הנוגע לטיפוח. גם בתחום האיפור עדיף לא להעמיס, חברתי המליצה לי על פלטת איפור אחת אשר מכילה את כל תיק האיפור שלך – כמו זו של אסתי לאודר.

טיפ מספר 2: נלחמים בעייפות

בדרך כלל בנסיעות עסקים אין זמן להתפנק. את לא תמיד מספיקה להגיע למלון לפני הפגישה החשובה שנקבעה לך. מספיק איחור קל בנחיתה ואת עלולה למצוא את עצמך עם הפרצוף שהיה מעוך כמה שעות טובות על כרית הטיסה

הפתרון? מסיכת בד אותה מניחים על הפנים לפני שיורדים מהמטוס ואם יש זמן ופחות נעים לך אז בבית המלון, אני ממליצה על מסיכה מיוחדת שמתאימה בדיוק למקרים הללו –  "AFTER FLIGHTS" של דארמה גלם.

 

מה עושים עם הברק והעיגולים השחורים? הפנדה החדשה של המותג הקוריאני המדליק TONY MOLY בסיס שמבהיר את מראה העיגולים הכהים מתחת לעיניים, הוא בדיוק הפתרון ואת מסודרת. לא לשכוח מברשת שיניים מתקפלת ומשחה ואולי חולצה להחלפה בתיק. אף אחד לא יידע שרק עתה נחתת.

 

 

טיפ מספר 3: סודות הקיפול

לא צריך להיות כוהנת הקיפול היפני מרי קונדו כדי לדעת איך לארוז מזוודה בצורה מקסימלית. כל מה שצריך לדעת הוא שמזוודה היא לא מדף בארון הבגדים, לכן כדאי לארוז בגדים בשיטת הגלגול ולא בשיטת הקיפול. היתרונות: הם לא מתקמטים, ואינם תופסים מקום. אם אתן יכולות להשאיר מעיל חורף במשרד בניו יורק או מגפי שלג זה יקל עליכן בנסיעות הבאות.

טיפ מספר 4: מזמינים כבר מהבית

לא חייבים להתרוצץ שעות בקניות לפני הטיסה, מי שטסה הרבה כבר יודעת שאפשר להזמין מראש באתר את המוצרים שאת אוהבת או לחילופין מתנות לילדים שנשארים בבית, בדיוטי פרי מהבית אתן יכולות להזמין את המוצרים ולבוא ולאסוף אותן ארוזים – כל מה שנותר לכן הוא רק לשלם בחנות ביום הטיסה.

השירות ניתן שבועיים עד 4 שעות לפני הטיסה 

https://www.dutyfree.co.il/

טיפ מספר 5: מתנות מתוקות

כשהיינו ילדים לימדו אותנו שלא מגיעים למארחים בידיים ריקות. ובכל זאת, גם אם יש לך סניף של המשרד בחו"ל את עדיין אורחת. שוקולד ישראלי או סט מוצרים ים המלח של חברת אהבה זו מתנה נפלאה שתתקבל בשמחה אצל כל מארח. שוקולד נפוליטני KINDT או חבילה של סלבריישין יעשו רושם טוב על הקולגות בעבודה שנשארים בארץ ומעקמים את האף שאתן טסות כל הזמן.

 

 

דיוטי פריחו"לחיות על הקוטיסהנשים