קל: 5 דרכים להעביר את הזמן עם הילדים בטיסה

טיסה עם הילדים יכולה להיות חוויה נהדרת. בזמן שאתם מנמנמים להנאתכם על כרית אוורירית ולוגמים עוד כוס שמפנייה, הקטנים שלכם מביטים בנוף ומאזינים למוצרט באזניות. אפילו כשהדיילת מגישה להם מים אחרי שעה וחצי של המתנה, הם לא שוכחים להגיד יפה תודה וכל האנשים במטוס מביטים בכם בקנאה.

טוב. ועכשיו לגרסת המציאות: כבר לפני שהישבן הקטן הראשון זוכה להתמקם במקומו, אתם כבר שומעים אותם רבים מי מבניהם ישב ליד החלון; כל מילה שיוצאת להם מהפה היא או תלונה או צרחה (או שתיהן), והמשפטים המככבים ביותר במהלך הטיסה הם: ״נו מתי מגיעים״ ו״הוא התחיל״.

בסופו של דבר, כל מה שמתחשק לכם לעשות זה להתאדות בתוך איזה ענן ולהישבע לעצמכם שלא תטוסו יותר עם ילדים ל-ע-ו-ל-ם. אז מה עושים כדי להימנע מהתענוג המפוקפק הזה? טוב ששאלתם. אז ככה:

ההצעה הראשונה שלנו היא כמובן – דיוטי פרי! כידוע, מדובר באטרקציה המשפחתית המלהיבה ביותר בדרך למטוס, המקום שבו כולם מרוצים. את למשל תוכלי לפנק את עצמך בבושם האהוב עליך, והילדים יוכלו לבחור הפתעות שישמחו אותם במהלך הטיסה. וכשהם מרוצים, אתם מרוצים – ולהפך.

חוץ מזה, הנה כמה הצעות פרקטיות שיספקו תעסוקה לקטנים בזמן הטיסה. אגב, את שני הפריטים הראשונים תוכלו לרכוש, נכון: בדיוטי פרי. שימו לב:

סוכריות ג'לי בלי

בניגוד לממתק אחר שלוקח לילד שניה וחצי לחסל, במקרה של הסוכריות האלה הרווח הוא כפול: מעבר לכך שהן מגיעות באין ספור טעמים מגניבים, כמו למשל: מרשמלו, פופקורן, עוגת יומולדת, אבטיח, מלון ואפילו שערות סבתא! בתוך המארז תמצאו גם הסבר על כל אחד מהצבעים. כדאי לשלוף בכל שעה עגולה סוכריה בצבע וטעם אחר, כדי להעלות את המורל וכך יוכלו הילדים להשתעשע.

המלצה שלנו: אל תחשבו אפילו לעלות לטיסה לפני שתרכשו את מארז הפלא הזה.

גיל: 5 ומעלה

קופסת הפתעות סופר גול

אם אתם טסים עם אוהדי כדורגל קטנים, פשוט תארגנו להם את האריזה הזאת ותשכחו מהם לשעה לפחות. מדובר בתיבת אוצרות של ממש לחובבי כדורגל. ואם גם אתם בקטע, בכלל הרווחתם. המארז כולל: תיק, בושם וקלפים. ניתן לבחור את קבוצת הכדורגל האהובה עליכם.

גיל: 6 ומעלה

 

 

כתבו איתם ספר על המסע המשפחתי

במקום לקחת אתכם ספרי ילדים, שרק יכבידו על המסע (ובינינו, הסיכוי שיחזרו באותו המצב שואף לאפס), למה שלא תכינו אחד כזה בעצמכם? הילדים בטוח יתלהבו מהעניין. כל מה שצריך זה בריסטול מקופל שישמש ככריכה וכמה דפים חלקים שעליהם יוכלו הילדים לכתוב, לצייר ולהדביק מדבקות. בספר תוכלו לתאר את המסע שאתם עומדים לעבור ביחד, והכל תוך כדי שיחה משותפת עם הילדים שבהזדמנות יספרו על החששות, הציפיות והרגשות שמלווים אותם. אפשר אפילו להשאיר מקום לתמונות משפחתיות שאותן תדביקו בתום המסע.

גיל: 4 ומעלה

תיק קסמים

שימו לב לטריק הבא: תיק קסמים עם המון פיצ'פקעס. מה צריך? תיק או שק גדול (אם יש לכם תיק צבעוני וחסר כל טעם אופנתי, הנה  ההזדמנות שלכם למצוא לו שימוש), כמה צעצועים קטנים כמו מכוניות או כדורים (אפשר לקנות ב"הכל בדולר"), אפשר אפילו להשתמש בכאלה שהילדים שכחו מקיומם). בכל שעה עגולה, תוכלו לשלוף אחד מהם ולהפתיע את הילדים. מעבר להפתעות הקטנות שיספקו להם עניין וכיף, הציפייה והסקרנות לקראת ההפתעה הבאה יעבירו להם את הזמן בנעימים.

גיל: שנתיים עד 99

חוברות צביעה

זה לא סוד שחוברות צביעה יכולות להעסיק את הילדים במשך שעות.  אז – למה שלא תצטיידו בכמה כאלה לפני הטיסה? זה שקט, יצירתי ומתאים לטווח גילים רחב. מומלץ להצטייד בקלמר שמכיל מספר צבעים, טושים זוהרים ועוד.

גיל: 3-7

 

 

דיוטי פריחו"לטיסהילדים