3 מתנות לפסח שיסדרו אתכם

בכל פסח אני מוצאת את עצמי מתלבטת: איך עוד אפשר לחדש עם מתנות? מצד אחד, ברור לי שזו מתנה שצריכה לעורר רגש במי שמקבלת אותה, לא תרושש לי את הכיס והכי חשוב – תתאים לנמען.

אז לכל מי שמוצאת את עצמה נקלעת למצב שחג החירות לוקח לה את כל החופש, הנה 3 פתרונות למתנות מעולות:

1. בושם סקסי לבן הזוג
בושם לבן הזוג זו מתנה שהיא קצת עבורו, אבל בעיקר עבורנו.
כי מה בסה"כ אנחנו רוצות? קצת מתח, תשוקה, קסם? ושיריח מעולה. אז את זה תחפשו – את הריח שאתן רוצות להריח כל הזמן. וכך תבחרו את המתנה המושלמת שתעזור לו להרגיש מסוקס יותר לידך.

 

2. קרם לאמא (או לחמותך)
אם יש מתנה שאי אפשר ליפול בה, זה קרם לילה. כי זה מוצר שאם בוחרים אותו בתבונה – הוא תמיד יעשה את העבודה. הטריק שלי הוא לבחור קרם מחברה יוקרתית, גם שיראו שהשקעתי – וגם כי הן משקיעות הכי הרבה משאבים במחקר ובפיתוח מוצרים מתקדמים. התוצאה? שילוב יוקרתי ושימושי שיהפוך אותך בחג ליקירת המשפחה. וטיפ ממקצוענית: אם כבר מוצאים כסף על מוצר, עדיף להשקיע בקרם לילה שמעכב את הזדקנות העור ומטפל בסימני הגיל ובנזקים הקיימים.

3. איפור לבת שלך

לפעמים צריך להודות: אני לא יכולה עליה. הבת שלי יודעת מה היא רוצה, או לפחות היא יודעת מה יש לכל החברות שלה, ואז גם היא רוצה. אז במקרה הזה – הדרך הבטוחה לקנות את המתנה המושלמת היא פשוט לשאול אותן: אני מפנקת באיפור שהיא רוצה – וכמובן דואגת להזכיר לה שאני אמא טובה ומשקיענית והכי טובה בעולם.

דיוטי פרייאנה דרוםמתנות לחג פסחפסח