אביב באוויר: הבשמים הכי טובים לפסח 2019

Limy Lavender של SABON

SABON פותחים את העונה עם ניחוח חדש שישווק במהדורה מוגבלת. הניחוח משלב בתוכו לימון טרי וברגמוט, יחד עם לבנדר ארומטי. בנוסף יש בו גם בזיליקום, מסק לבן ופריחת תפוז. יחד הם לא רק מעניקים ריח עדין, נעים ורענן, אלא גם מעוררים את הרוח והנפש. מוצרי הסדרה כוללים חלב גוף מעושר בלחות (98 שקל), פילינג גוף (107 שקל), סבון נוזלי (69 שקל), סבון מוצק (20 שקל), מבשם טקסטיל (69 שקל), כדור מינרלים לאמבטיה (17 שקל), מפיץ ריח (116 שקל) ונר ריחני (29/79 שקל).

 

הבשמים של miss kay

סדרת בשמים שמגיעים בבקבוקים קטנים המתאימים לנשיאה בתיק, ובמחיר שמאפשר לרכוש (כמעט) את כולם. המטרה היא להתאים את הניחוח למצב הרוח ולאירוע, מבלי להשקיע בבושם יקר שיחייב אותך להינעל על ניחוח לאורך זמן, גם אחרי שימאס לך ממנו, או סתם כשיבוא לך לגוון. בין הניחוחות גם BLOSSOM BLISS עם תווים של פריחה אביבית ו- SOFT CUDDLE העדין והפודרתי.

מחיר: 30 שקל. להשיג בסופר פארם.

 

 

SAKURA של ללין

גם בללין התחדשו בסדרה במהדורה מוגבלת לרגל החג, ששואבת את השראתה מהצבעים, האווירה והריחות המסתוריים של יפן. הניחוח – איך לא? – מורכב מפריחת דובדבן, ורדים ונגיעות אקזוטיות של תה ירוק ופולי טונקה. התוצאה עדינה ונעימה ומתאימה בול לעונה. בין מוצרי הסדרה: קצף אמבט וגוף (60 שקל), קרם גוף (70 שקל), שמן רחצה (80 שקל), מיסט גוף (70 שקל) ודפיוזר מעוצב לבית (100 שקל).

 

Mon Guerlain Bloom Of Rose של גרלן

הרכש החדש בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי הוא גם הרכש החדש מסדרת בשמי Mon Guerlain, שנוצר משיתוף פעולה בין אמן הבישום של גרלן, טיירי ואסר, לרוקחת הבשמים דלפין ז'לק. ההשראה לניחוח היא הפנים השונות של הנשיות, וכמו יתר הבשמים בסדרה, גם הוא מורכב מלבנדר קרלה, יסמין ערבי, וניל טהיטנסיס ואלגום אוסטרלי. אל אלו מצטרפים הפעם נרולי וורד בולגרי. התוצאה היא ניחוח נעים מאוד, אביבי וקליל, אך עם זאת עמיד לאורך שעות.

מחיר: 77 דולר ל-50 מ"ל ו-105 דולר ל-100 מ"ל.

 

 

Miu Miu Twist

מעבר לקמפיין היפיפה, הכולל סרט קצר שעוקב אחר חייה העמוסים של כוכבת קולנוע בתפקידים שונים, בכיכובה של אל פנינג, הבושם החדש של מיו מיו הוא אחד הטובים שיצאו העונה. הוא קליל ונעים, אך עם זאת מיוחד ואכן – כמובטח מהשם – בעל טוויסט מיוחד. בניגוד לניחוח המודרני, הבקבוק בעל עיצוב וינטג'י, שנראה כאילו לקוח משידת טואלט מהמאה הקודמת.

מחיר: 55 שקל ל-50 מ"ל ו-615 שקל ל-100 מ"ל.

 

Jimmy Choo Floral של ג'ימי צ'ו

ההגדרה הרשמית לבושם החדש של ג'ימי צ'ו היא "זר פרחים צבעוני, טרי ומהודר שנשזר ביום אביבי שבו השמש מלטפת". כל הפואטיקה הזו מסבירה, בסופו של דבר, באופן די מדויק את הניחוח החדש: קליל, רענן, פרחוני ומעודן. בין תוויו גם שמן פרחי מגנוליה, אפונה מתוקה ופרח המשמש ותווי הבסיס כוללים ענבר אפור ומושק.

מחיר: 249 שקל ל-90 מ"ל.

 Florence Amber של רוברטו קוואלי

מהדורה מוגבלת של הבושם, בהשראת השמש של טוסקנה. בהתאם יש בו מרכיבים קיציים איטלקים למהדרין, כמו מנדרינה ותמצית לימון. בהמשך מגיעים גם חבוש, דבש ופצ'ולי. השילוב מעניק בושם שהוא עמוק, מתוחכם, לא מתוק מדי ולא כבד מדי. שימו לב גם לפרזנטורית היפהפייה, העונה לשם שלומית מלכה.  

מחיר: 329 שקל ל-100 מ"ל.

 

MON PARIS PARFUM FLORAL של Yves Saint Laurent

הניחוח החדש ממשפחת MON PARIS ממשיך את הקו הפרחוני מסורתי, אך עם זאת יש בו קלילות אביבית נעימה. הוא נרקח על ידי דורה באגריש ואוליבייה קרספ, שנחשבים למובילים בעולם הבישום, והם ביססו את הניחוח על פרח הדטורה, אליו הוסיפו בין השאר פרחים לבנים רעננים ואפרסקים.

מחיר: 279 שקל ל-50 מ"ל ו-389 שקל ל-100 מ"ל.

 

EXPLORER של מון בלאן

מותג היוקרה האיטלקי משיק בושם שמהותו מסעות וגילוי ארצות ובהתאם הוא בנוי ממרכיבים שנאספו מכל קצוות תבל: התווים העליונים בעלי ניחוח ברגמוט מאיטליה, מרווה צרפתית ופלפל ורוד חריף. תווי הליבה מגיעים כל הדרך מהאיטי, עם שמן הווטיבר והתחנה האחרונה היא בלב יערות הגשם באינדונזיה, עם סוג חדש של פצ'ולי. המסע הזה ממשיך גם בעיצוב הבקבוק: נדן דמוי עור עוטף את הבקבוק עם הדפס אלגנטי של עור ספיאנו יוקרתי המופיע על יצירות מון בלאן מאז 1926. סמל הכוכב המעטר את כל מוצרי העור של מון בלאן מיוצר באופן בלעדי בהמבורג. השרוול והסמל מורכבים ביד במפעל עיבוד העורות של מון בלאן בפירנצה, היכן שרוב מוצרי העור של המותג מעוצבים ומיוצרים.

אך מעבר לכל זה, הניחוח של הבושם החדש כובש. גברי אבל עדין, לא לכאלו שאוהבים להיכנס ולעשות רעש, אלא יותר להיכנס אל הלב באלגנטיות ועדינות.

מחיר: 299 שקל ל-100 מ"ל.

 FLOWER BY KENZO EAU DE VIE

אחת מסדרות האהובות בישראל, של המותג קנזו, מתחדשת בבייבי נוסף לכבוד האביב. הניחוח הפעם קצת פחות כבד ורומנטי ויותר קליל וקייצי, אך עם זאת מורגש ובעל נוכחות, עם תווים עליונים של נרולי, לב פרחוני של פריחת תפוזים ושושנה בולגרית ותווי בסיס הכוללים טונקה ומוסק לבן.

מחיר: 329 שקל ל-50 מ"ל ו-449 שקל ל-100 מ"ל.

 

L’INTERDIT COUTURE של ג'בנשי

מהדורה מוגבלת של האו דה פרפיום, שמעוטרת בתחרה שחורה – עיצוב שהוא מחווה ליצירות האומן הובר דה ג'יבנשי בעצמו. כצפוי, הניחוח עמוק ובעל נוכחות דרמטי, אך לא כבד או חריף מדי. כדאי לשים לב גם לקמפיין היפה, בכיכובה של הפרזנטורית רוני מארה.

מחיר: 399 שקל ל-50 מ"ל.

 

Calvin Klein Women EDT

בית האופנה קלווין קליין משיק בושם בהשראת הזהות הנשית העכשווית על כל גווניה, ובהתאם מסע הפרסום שלחו כולל שתי שחקניות קולנוע יוצאות דופן, לופיטה ניונגו וסירשה רונן. שלא כמו הדימוי של קלווין קליין, הכולל בשמים ניוסקסיים קלילים, הניחוח הפעם נשי באופן מובהק, עמוק, חם וחושני. בין התווים העליונים גם לימון, חמוציות ופלפל ורוד. תווי הליבה כוללים אדמונית לבנה, עלי כותרת של פרחי תפוז וורד סנטיפוליה ותווי הבסיס כוללים לבונה, עץ ארז ומאסק.

מחיר: 319 שקל ל-100 מ"ל.

 

BOSS BOTTLED Infinite של בוס

או דה פרפיום חדש מסדרת BOSS BOTTLED שנוצר בטכנולוגיה חדשה. הניחוח רענן ואלגנטי, שאי אפשר שלא לאהוב. הוא נפתח עם שילוב של מנדרינה ותפוח רענן, קינמון ומרווה ועם תווי ליבה של פאצ'ולי, רוזמרין ולבנדר ותווי בסיס עציים של עץ זית ואלגום.

מחיר: 269 שקל ל-100 מ"ל.

Sky Blossom של מייקל קורס

מעצב העל האמריקאי ממשיך במגמת הבשמים המתוקים-זוהרים שלו, והפעם ניחוח במהדורה מוגבלת בהשראת יום אביבי, קסום ושמשי. הניחוח נפתח בברגמוט ופירות הדר מתוקים-רעננים, ממשיך לתווים של תה ירוק, פרזיה ויסמין סמבק, שמעניקים לו עומק פרחוני, ומסתיים בתווים של ענבר ומושק – עמוקים אך עדינים.

מחיר: 299 שקל ל-50 מ"ל ו-399 שקל ל-100 מ"ל.

 

LA VIE EST BELLE EN ROSE EAU DE TOILETTE של LANCÔME

אדפטציה חדשה ללה וי אה בל, שכמובטח משמו קיבל את השראתו מהוורד אך גם מפרח הפאוני. הניסיון היה לייצר ניחוח שהוא פחות מתקתק ויותר חושני, באמצעות מושק ואלגום, אך למרות זאת מצאנו שהוא עדיין לחובבות המתוק בלבד. את הקמפיין מובילה ג'וליה רוברטס, יפה מתמיד.

מחיר: 249 שקל ל-50 מ"ל ל-349 שקל ל-100 מ"ל.

Nomade של Chloe

כצפוי, אחד הניחוחות הטובים העונה מגיעים מבית האופנה הצרפתי. מדובר באו דה טואלט קיצי וקליל יותר של האו דה פרפיום, עם מרכיבים אקזוטיים טבעיים כמו ליצ'י, פרזיה, אזוב ואלון. הניחוח המתקתק-קליל נשאר לאורך זמן והותיר אותנו מכורות. רק המחיר כואב.

מחיר: 429 שקל ל-50 מ"ל ו-515 שקל ל-75 מ"ל.

 

White Tea Vanilla Orchid של אליזבת ארדן

אליזבת ארדן משיקה בושם חדש המבוסס על תה לבן, וניל וסחלב. ניחוח פרחוני, עדין וקליל, שמרגיש קצת כמו "ללכת עם ולהרגיש בלי". הוא מעניק ניחוח נעים, אבל לא כזה שזועק "שמתי על עצמי בושם", ומתאים במיוחד ליום יום קליל ולכאלו שמתרחקות מניחוחות כבדים.
מחיר: 199 ל-100 שקל.


In Love With You של EMPORIO ARMANI

שני בשמים חדשים מבית היוצר של ארמני: In Love With You בושם לאשה ו-Stronger With You Intensely בושם לגבר. שני אלו הם למעשה המשכים מוצלחים לבשמים הקודמים של המותג, שיצאו ב-2017. גם הפעם מלווה אותם הסדרה האינטרנטית בכיכובם של מטילדה לוץ וג'יימס ג'אגר, שמראים לנו רגעים של אהבה פוטוגנית ודביקה (אולי מדי). הניחוח הנשי מאוד חושני, עמוק ואוריינטלי, ומורכב משילוב בין דובדבן שחור, יסמין סמבק, ענבר וקטורת.  

מחיר: 299 שקל ל-100 מ"ל.

 

Viva La Juicy של ג'וסי קטור

כמו תמיד אצל ג'וסי קוטור, הניחוח הוא מתוק אבל עם רעננות ועומק. בין התווים העליונים מנדרינה ואגס. בתווי הלב תמצאו ג'ינג'ר ויסמין רעננים ובתו הבסיס מככבים זרעי טונקה. כמו תמיד אצל ג'וסי, רק הבקבוק המוגזם בעצמו עושה חשק לרכוש את הבושם, כדי שיהיה אפשר להתבונן שוב ושוב בו מנצנץ על המדף הביתי.

מחיר: 299 שקל ל-100 מ"ל.

RAINBOW FANTASY של בריטני ספירס

בריטני אמנם מתבגרת, אבל הבשמים שלה נשארים מתקתקים-ילדותיים ולחובבות הז'אנר בלבד – וכנראה שלנצח. אמנם הפעם יש ניסיון לייצר ניחוח אוריינטלי, עם וניל וענבר בשילוב שושנת עמקים ועלי יסמין, אך המתיקות הפרחונית עדיין חיה ובועטת.   

מחיר: 149 שקל ל-100 מ"ל.

 

First Instinct Sheer Woman של אברקרומבי אנד פיץ'

אחד הניחוחות הכי מרעננים באוסף הנוכחי, ומתאים במיוחד לאלו שלא אוהבות להיות דרמטיות במיוחד ביום יום. בין התווים העליונים פלפל ורוד וברגמוט, בתווים במרכזיים פרחי תפוז, היביסקוס ושושנת העמקים ובתווי הבסיס מאסק וענבר. שימו לב גם למחיר הנוח. 

מחיר: 159 שקל ל-50 מ"ל ו-249 שקל ל-100 מ"ל.

 

בושםבשמיםמתנות לחג פסח