לקראת הקיץ כי אביב אין פה: כך תשמרי על עור פנייך

עולם הטיפוח נמצא כבר תקופה על טורים גבוהים: יש מי ששומרים בקנאות על מראה טבעי ויש מי שמזריק-מותח-ממלא ומה לא על בסיס קבוע, ובאמצע נמצא הרוב השקול והמתון ששואף להאט את הזמן ומחפש את החידושים הכי עדכניים שיש בלי להגזים ולהיסחף למראה גרוטסקי.

אחרי שכבר הבנו שברוב הקרמים שנרכשים מהמדפים – יוקרתיים ככל שיהיו (המדפים והקרמים) – אין בשורה של ממש בשל מיעוט או היעדר חומרים פעילים, העיניים נשואות לעבר המטפלים המקצועיים בעור שלנו. תרמנו פנינו למדע לטובת שורה של טיפולים ומטפלים ואלו התוצאות:

Intense Royal

מי? רשת "רונית רפאל – מדע היופי" מציגה טיפול מיוחד להבהרה ומיצוק אינטנסיבי של העור. הטיפול הזה מתאים גם לטיפול להשבת הלחות, הזוהר והגמישות של העור. קודם כל צריך לומר שהמטפלים ברשת נהדרים.

מה הטיפול? הטיפול מבוסס על שילוב של טכנולוגיות מתקדמות בשני מישורים; האחד: הבהרת כתמים ומניעת היווצרות פיגמנטציה, באמצעות מכשור ליטוש ייחודי וחומצות פילינג עוצמתיות. השני: שימוש בטכנולוגיית גלי רדיו למיצוק העור וייצור מואץ של קולגן ואלסטין האחראים על גמישות ומרקם העור.

מה היתרונות? טיפול אפקטיבי מאוד שמתאים גם לתקופת הקיץ וסוף הקיץ. אין בו מניעה מחשיפה לשמש ואף עוזר לעור לשקם את עצמו הן מבחינת פיגמנטציה והן מבחינת מיצוק ולחות בתקופת הקיץ הקשה.

למי זה מתאים? מתאים לנשים וגברים מגיל 35. מומלץ לפני אירוע – העור נראה קורן, זוהר ורענן מאוד. מרקם העור יראה אחיד, מוצק ומורם מיד בתום הטיפול.

כמה עולה? מומלצת סדרה של 5 טיפולים ומעלה. מחיר לטיפול החל מ-1690 שקלים (לטיפול בודד). ניתן להשיג ברשת "רונית רפאל-מדע היופי" ברחבי הארץ.

 

WISHPro

מי? ליין טיפולי חדשני ומבטיח בשם WISHPro, כולו תוצרת כחול לבן, שפיתחה חברת הטכנולוגיה Synoia ונמצא כרגע בשלב ההשקה בתפריט הטיפולים של רשת מלונות ישרוטל – יערות הכרמל, כרמים, אוריינט, בראשית ובנוסף יושק בספא של מלון ישרוטל ים המלח ובעתיד בישרוטל מצפה הימים שעתיד להיפתח לקראת סוף 2019. 

קפסולות מתחלפות בהתאם לצורך. צילום באדיבות WISHPro

מה הטיפול? 13 סוגי הקפסולות האישיות של WISHPro (ממש כמו קפסולות של קפה שמחליפים במכשיר) עושה שימוש בטכנולוגיית MIT ומאפשר מספר ראשים טכנולוגים במכשיר אחד: פוטותרפיה באורך גל של 620 ננו מטר, פוטותרפיה באורך גל של 420 ננו מטר, מיקרוקרנטומגנטיק פולס ובשילוב עם קפסולות טיפול אינדיבידואליות המכילות חומרים קוסמטיים פעילים מסייעים בהחדרה אפקטיבית לעור, בלי כאבים או פציעה של העור וללא זמן החלמה. יש קפסולות לאנטי אייג'ינג, טיפול בקמטים ובקמטוטים, הצערת עור, פילינג, טיפול בעור מגורה ורגיש, מיצוק ומתיחת העור, החדרת קולגן, הקניית זוהר וחיוניות לאורך זמן ועוד. 

מה היתרונות? החידוש של ליין WISHPro מגיע בשני רבדים – מכשיר אלקטרוני בצורת ידית אלחוטית שפותח במיוחד ו-13 סוגי קפסולות של חומרים פעילים שחודרים לעור, פטנט רשום ומאושר, עם כל מה שהעור שלנו צריך. הטיפולים לא אגרסיביים ולא פולשניים, אפשר לשלב כמה קפסולות בטיפול, הן סטריליות וחד פעמיות והן בבחינת זבנג לעור- טיפול מהיר ואפקטיבי.

למי זה מתאים? הטיפול אינו פולשני ואפילו מתאים לכלות ביום החתונה. מכיוון שמדובר בטיפול מהיר ואפקטיבי אפשר לקבל אותו גם בשיטת האקספרס – טיפול ממוקד של 20-15 דקות והופ, חוזרים לשגרה זוהרים מתמיד.

כמה עולה? החל מ-390 ש"ח.

טיפול במכשיר WISHPro. תמונה באדיבות WISHPro

 

DESHELI

מי? דהשלי, אשר מאפשרים לכל לקוחה לחוות את מוצרי האנטי אייג’ינג הטובים בעולם בטיפול של כשעה הכולל דיאגנוזה ממוחשבת של עור הפנים וטיפול קוסמטי. הדיאגנוזה הממוחשבת נחשבת למדויקת יותר מכל שיטת אבחון אחרת המיושמת כיום בענף הקוסמטיקה המקצועית, כאשר במהלך הדיאגנוזה מצולמות הפנים במצלמת תלת מימד ונבדק כל מילימטר בעור הפנים. ההתבוננות המקצועית בעור מגלה דלקות, פצעים, קומדונים (נקודות שחורות), פגיעה בנימי דם ושינויים בפיגמנטציה. בנוסף, לדהשלי סדרות מוצרים מקוריים המפותחים ומיוצרים במפעל הגדול והנחשב ביותר בישראל E.L. Erman Cosmetics Manufacturing Ltd. תחת פיקוח מלא של משרד הבריאות בישראל ובהתאם לתקנים הבינלאומיים.

מה הטיפול? השלב הראשון בטיפולים בדהשלי הוא איבחון. לאחריו ניתן לעשות מספר טיפולים אחרים כגון FYTOTIGH, אשר נחשב לפטנט הייחודי של דהשלי במחלקת אנטי אייגינג'. מדובר בקוקטייל ביולוגי המורכב ממספר תאי גזע מבסיס צמחי, כך שנוצר קומפלקס חדשני, מהפכני וייחודי של 6 מרכיבים בעלי אפקט סנרגיסטי מוכח לטיפול בהזדקנות העור, להתחדשות תאי העור, לשמירה על מראה נעורים ובהגנה על גרעין התא. ההתייחסות אל הקמטים בעור היא כאל פצעים קטנים, תגובה לטראומה, אשר ללא טיפול מועיל הופכים לפצע עמוק ומשמעותי. המחקרים בתחום הטיפול בקמטים עוסקים רוב הזמן בניסיונות לתקן את מהירות הריפוי של הפצע ולכן טיפול בתאי גזע הוא תחליף לבוטוקס ואינו רעיל.

טיפול בדהשלי. צילום באדיבות דהשלי

בכדי להזין את העור ב"תחמושת" ותגבורת של תאי גזע, פיתוח מחקרי חדשני ובלעדי עבור חברת דהשלי משלב תאי גזע אשר כולם ממקור צמחי (מקור טבעי ובריא) ונלחם בצורה יעילה ומדעית בתהליך הזדקנות העור ומטפל גם בדרמיס וגם באפידרמיס ובמכלול תופעות הזדקנות העור. הפטנט מורכב מתאי גזע המופקים מתפוח, מפרחים הגדלים בהרי האלפים, מצמח הארגן, מענבים, מפפטיד אנטי אייג’ינג וממיקרו-פודרה, היא אבקת יהלומים טהורה המסייעת בחיזוק ושימור הקולגן בעור ומעניקה אנרגיה חיובית לעור. כמו כן, נמצאים במוצרים חומצה היאלורונית, קולגן, ויטמינים A,C,E,B5.

מה היתרונות? אין עוד פטנט בעולם שמשלב 4 סוגים שונים של תאי גזע אשר לכל אחד מהם מטרה נפרדת והשילוב ביניהם נותן אפקט סינרגטי מוכח ליעילות העור.

למי זה מתאים? מי שרוצה לעבור אבחון של הטיפול הנכון לעורה, לקבל טיפול ארוך טווח עם מוצרים ייחודיים ולחדש את העור ברמה עמוקה עם טיפול FYTOTIGH.

כמה עולה? החל מ-390 ש"ח.

DESHELIWISHProטיפול יופירונית רפאל