אימצתי בחום: מוצרי הטיפוח שהכי מתאימים לקיץ

 STERLING של IL MAKIAGE

חברת האיפור הבינלאומי מרעננת את הפורמולה של המייקאפ הקלאסי שלה וכעת הוא מאפשר כיסוי בינוני גבוה וגימור סמי-מט. המייקאפ מכיל פודרות מתקנות שעוזרות לטשטוש פגמים ולהענקת מראה עור חלק יותר, וכן רכיבי סיליקון שעוזרים להחליק קמטוטים ולצמצם נקבוביות. כמו כן הוא נטול שומן. במיוחד אהבתי את המרקם שלו – מאוד נעים וקליל על העור, עד שהוא כמעט לא מורגש, בטח שלא יחסית לכיסוי שהוא מעניק. אני אימצתי אותו בחום, במיוחד לקראת הקיץ המיוזע שבא אלינו לטובה. ושימו לב, כעת הוא במחיר השקה אטרקטיבי: 139 שקל במקום 241 שקל.

 

קרם לחות לפנים SPF30 של SeboCalm

בדיוק בזמן, אחת מחברות הדמו קוסמטיקה האהובות עלי (ועל הישראליות בכלל) משיקה קרם לחות עם מקדם הגנה רחב יחסית. מלבד להגנה מפני קרני מקרני השמש UVA+UVB, הקרם מעניק לחות קלילה ונעימה מבלי להשאיר תחושת שומניות – עניין לא מובן מאליו בקרמים מהסוג הזה. הנוסחה המיוחדת שלו מתאימה במיוחד לעור רגיש ואדמומי ומתאימה לבעלות עור רגיל ומעורב עד שמן, שמתקשות למצוא בקיץ קרמים שלא יותירו את עורן מבריק משומן ועם תחושה כבדה ומעיקה.

הקרם מכיל דונג המופק מזרעי חוחובה, תמצית פרחי קלנדולה וחומצות אמינו, המשולבות במינרלים של מגנזיום ואשלגן. בנוסף יש בו ויטמין E ותמצית דונליאלה – נוגדי חמצון המגנים על העור מרדיקלים חופשיים. כמעט מיותר לציין שהוא ללא פארבנים.

מחיר: 99 שקל.

TOM BAR AMAR X FLORMAR

חובבות האיפור בוודאי התרגשו לשמוע על שיתוף הפעולה בין מותג היופי והטיפוח פלורמר לבין הביוטי-גורו תם בר אמר. הבייבי של שני ההורים הפופולריים האלו זו קולקציית איפור הכוללת שלושה מוצרים טרנדים במיוחד:
DOUBLE RADIANCE HIGHLIGHTER Diamond Glaze – שימר נוזלי להארות הפנים והגוף (85 שקל). לשימר יש גוון קצת מתכתי, שמעניק מראה "רטוב" ולא סתם זוהר. בגלל שהוא נוזלי אפשר לשחק איתו בקלות גם ברמת הדיוק וגם בעוצמת הנצנוץ. 

LOOSE POWDER 'Banana Pudding – פודרה באבקה לקיבוע האיפור ולשימוש בטכניקת ה"בייקינג" (60 שקל). לפודרה יש גוון צהבהב שמעניק אפקט הארה לפנים ולא מאפיר אותן, והיא דקיקה במיוחד כדי לא להכביד על עור הפנים גם בחודשי הקיץ. הפורמולה המיוחדת מגנה מפני קרינת השמש והיא מכילה קומפלקס מיוחד של שמנים מזינים (כמו שמן חוחובה וויטמינים).

SUPERSHINE LIPGLOSS 'Cotton Candy הוא גלוס מבריק במיוחד בגוון ורוד בייבי קייצי. למרות הנצנצות שלו, הוא קליל על השפתיים והוא מכיל, בין השאר, שמן זרעי ענבים, חמאת שיאה ומנגו, שמעניקים לחות, וכן מרכיבים נוגדי חמצון שמגנים על השפתיים מפני נזקים חיצוניים (35 שקל). לי באופן אישי הוא היה ורוד מדי, אבל חובבות הגוון יהנו ממנו. 

 

GLOW TONIC של PIXI

אחת הבשורות הכי משמחות לקיץ 2019 (טוב, נו, לפחות בכל מה שקשור לקוסמטיקה) היא הגעתו לארץ של המותג פיקסי, שיוצא למכירה בלעדית בסופר-פארם (בסניפים ובאתר). המותג הצליח להפוך לטרנדי אף על פי שהוא משווק ברשתות החברתיות בלבד, והוא מגיע כל הדרך מרחוב קרנבי שבסוהו הלונדוני. הוא נוסד על ידי פטרה סטרנד, מאפרת ואם ל-4, שביקשה לייצר מוצרים על טהרת ה-CLEAN BEAUTY, כלומר כאלו ששמים דגש על שמירה על הסביבה (וללא ניסויים בבעלי חיים), מכילים רכיבים טבעיים, מועשרים בתמציות צמחים ובטוחים לשימוש (לא מכילים רעלנים). מתוך המגוון שהגיע לארץ, כדאי לשים לב במיוחד לטונר הזה, שנחשב לרב המכר. הטונר מכיל חומצה גליקולית והוא בעל אפקט פילינג, שמנקה את העור ביסודיות, מעודד חידוש תאים ומעניק לעור מראה אחיד יותר, עם זוהר טבעי. אני ממש התמכרתי לפתוח איתו את היום, בגלל אפקט הריענון שהוא מעניק – במראה ובהרגשה. 

מחיר: 49 שקל ל-100 מ"ל ו-89 שקל ל-100 מ"ל. 

 

BIOTIN&REPAIR 7 של TRESemme

בתזמון מושלם למלח הים, לשמש ולכלור בברכה, מותג השיער הבינלאומי TRESemme משיק סדרה חדשה לשיקום השיער. מוצרי הסדרה, הכוללים שמפו (27 שקל), מרכך (27 שקל) ומסכה (35 שקל), פועלים לתיקון נזקים שנגרמו על ידי 7 סוגים של עיצוב שיער: פן, הבהרה, הברשה, החלקה, צבע, סלסול וקליעת צמות. הנוסחה מכילה מולקולות אשר חודרות לסיב השערה ומסייעות בשיקום וחיזוק מבנה החלבון ובחיזוק סיב השערה מבפנים ומבחוץ. הנסיינית שיבחה את הרכות של השיער לאחר השימוש ואת הריח הנעים שהחזיק מעמד ימים. 

 

Oil 360º של קרליין

בזמן ההיריון גיליתי את שמן הגוף של ביו אול, שהוא קליל, נספג מהר, בעל ריח עדין ואפקטיבי. השמן של קרליין מזכיר לי אותו – ולא רק בנראות הוורדרדה והנקייה. יש לו ריח כמעט לא מורגש (שזה טוב!), הוא נספג בשניות, כך שהוא טוב גם לקיץ והוא מותיר את העור לח ונעים. השמן מכיל שמנים כמו חוחובה, זרעי ענבים, רוזמרין וקלנדולה, ויטמינים הפועלים כנוגדי חמצון שמנים מרגיעים כמו לבנדר ואקליפטוס. כל אלו מזינים את העור, מעניקים לחות ומסייעים בשיקום נזקי גיל וסביבה. הוא מתאים לשימוש על פני כל הגוף וכטיפול בסימני מתיחה, ובנוסף מתאים לשימוש על עור הפנים, לשיפור מראה הקמטוטים ובהפחתת היווצרותם של קמטים חדשים.  

מחיר: 60 שקל.

 

DARE TO GLOW של AHAVA מעבדות ים-המלח

לרגל אירוח האירוויזיון, אחת מהנציגות הכי בולטות שלנו בניכר, הלא היא חברת הטיפוח AHAVA, השיקה מארז מיוחד במהדורה מוגבלת. המארז כולל את הבסט סלר של המותג באריזות מנצנצות, כיאה לתחרות המוגזמת, ותחת השם DARE TO GLOW. הו. בתוך המארז תמצאו קרם ידיים מינרלי בניחוח חדש של פריחת האביב וקרם רגליים מינרלי ותחליב גוף מינרלי בניחוח הדגל של AHAVA. כל אחד מהמוצרים מגיע באריזה של 100 מ"ל. 

מחיר: 129 שקל.  

 

 

טיפוחמייק אפקרם הגנהקרם לחות