החדשות הכי יפות של קיץ

השקות חדשות ברשת Be

רשת Be חוגגת את יום הולדתה הראשון ולרגל המאורע היא גם מתחדשת במותגים ובשירותים חדשים ויפים במיוחד. ההשקה המרגשת ביותר, לפחות לחובבות הביוטי שבינינו, היא קולקציית האיפור של אלין כהן. יזמית הביוטי הצעירה עושה חייל כבר זמן לא מבוטל עם מוצרי איפור הנושאים את שמה, וכעת מוצריה מגיעים גם לסניפי Be. על הדרך, כחלק משיתוף הפעולה החדש, אלין גם יצרה קולקציית שפתונים חדשה תחת השם –Be yourself. הקולקציה כוללת שישה גוונים, בהם ניוד ביסקוויט וורוד קורל. מחיר שפתון: 89 שקל. מחיר מארז של שלושה שפתונים: 219 שקל.

עוד חדשה מרעישה היא שירותי איפור אקספרס והדבקת ריסים שיכנסו בהדרגה לחלק מהסניפים. מי שהתגייסה לטובת הייזם היא המאפרת ענת רזמוביץ, שנחשבת לחלוצה בתחום איפור אקספרס בישראל ואף פיתחה שיטה ייחודית לאיפור מלא לאירוע בחצי שעה, כולל שימוש בטכניקות עדכניות כמו AIR BRUSH והדבקת ריסים מהירה. את השירות צריך להזמין מראש ועל פי קטלוג הכולל שישה מראות איפור שונים. עלות השירות הוא 150 שקל לאיפור ערב מלא, 100 שקל לאיפור ערב טבעי ועדין ו-50 שקל להדבקת ריסים.  

התחום השלישי שאליו Be נכנסת הוא תחום השיזוף העצמי, עם אזור שלם שיוקדש למותג St. Tropez, שמוצריו נחשבים ליחידים שבטוחים במאה אחוז. די מיותר לציין עד כמה השמש הישראלית מסוכנת, וכשיש תחליף שמבוסס על רכיבים טבעיים (קני סוכר), באמת שאין כבר שום תירוץ. מה גם שהם מאפשרים דרגות שונות של חום, כך שבקלות אפשר להשיג את הגוון שבו את מעוניינת. בין מוצרי המותג המוצעים ברשת: מוס שיזוף אקספרס למראה טרופי תוך חצי שעה עד שעתיים, כפפת שיזוף למריחה אחידה וקולקציית הקיץ החדשה של המותג עם מוצרי שיזוף עצמי בניחוח אבטיח. טווח מחירים: 170-20 שקל.

AMIKA הוא מותג שיער מקצועי מניו יורק שנמצא כבר די הרבה זמן בארץ, אבל עד כה הוא נמכר רק בסלוני שיער ורשתות ביוטי סלקטיביות. כעת, לאחר משא ומתן ממושך עם הנהלת המותג בניו יורק, ישראל תהיה הראשונה להשיק את המותג ברשת פארם. בין המגוון יהיו מוצרי טיפוח כמו מסיכות לסוגי שיער שונים, סדרה המונעת חשמל סטטי, שמפו ומרכך לשימוש יומיומי, סרום לפני שימוש במעצבי שיער ופריימר מזין. לצד אלו יהיו גם מוצרי חשמל של המותג, כמו מסלסלים, מייבשי שיער ומחליקים בעיצובים אופנתיים.

ולסיום, כמובן שאי אפשר בלי קפיצה טרנדית לקוריאה עם JIINJU, שמביא את הטיפוח הקוריאני שכולו מוצרים חמודים, פוטוגניים, טרנדים ומשתלמים. המוצרים מכילים את הרכיבים המתקדמים ביותר והם כוללים מסיכות על בסיס רכיבים בוטניים, רפידות לטיפול באזורים פגיעים בפנים לשימוש רב פעמי ומוצרי טיפוח לכפות הידיים, לעור הפנים והגוף ולשפתיים. כל זאת באריזות חמודות כמיטב המסורת, ללא סולפטים או חיטה ומבלי שנעשו בגללם ניסויים על בעלי חיים. טווח מחירים: 27-9 שקל בלבד.

בוטיק הדגל של Roni N Jewellery

לפני כמה שנים היה לי העונג להכיר את מותג התכשיטים Roni N Jewellery ומאז הוא מככב ברשימת הפנטזיות שלי. מאחורי המותג עומדת רוני נמדר, שכבר עשור פועלת בהצלחה בעיקר במזרח הרחוק. עד כה היא מכרה בארץ בעיקר במכירות פרטיות, אך כעת היא החליטה להשתקע פה קצת יותר ולפתוח חנות ראשונה, בנווה צדק. הסגנון הייחודי של נמדר שתפס אותי בפעם הראשונה, המשיך להפעים אותי גם הפעם. התכשיטים שלה מאוד "פיין" – מצד אחד רומנטיים, מצד שני לא קיצ'יים. מצד אחד האיכות והיוקרה שלהם בולטות למרחקים, מצד שני הם מלאים באלגנטיות ללא צעקנות מיותרת. 

תכשיטי המותג משובצים יהלומים טבעיים בלבד ואבני חן, ומיוצרים בזהב K18. הקולקציות מכילות עגילים, צמידים, שרשראות, טבעות ועוד פריטים בלעדיים. תכשיטי היהלומים מובחרים וייחודיים, והם הנמכרים בעולם במהדורות מוגבלות או כמאסטר פיס – תכשיט שעוצב פעם אחת בלבד ונמכר כ- One of a kind. מה שבטוח – מי שיכולה להרשות לעצמה, זוכה. 

שבזי 57, נווה צדק, תל אביב . 03-9333358. 

 

VANILLA VIBES של Juliette has a Gun

 קולקציית היוקרה של Juliette has a Gun מתחדשת בבושם נוסף, שגם הוא יימכר בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. אמנם השם מרמז על הווניל שבו, אבל אל תטעו – זה לא בושם מתוק ורומנטי, אלא יותר ספייסי, נועז וקייצי. כנראה הודות לשאר המרכיבים שבו: פלח המלח בתו העליון, תמצית סחלב והווניל בתו ליבה ובתווים התחתונים תמצית אלגום, תמצית שעועית טונקה, מושק חום ותמצית בנזוין.

תזכורת קלה אודות המותג: מדובר בבית בישום אקסקלוסיבי שנוסד ב-2006 ע"י רומנו ריצ'י (הנכד של נינה ריצ'י). המותג מחזיק ב- 14 ניחוחות ייחודיים, כשכל ניחוח מתאים לאישה ספציפית. על פי ריצ'י, בחירת בושם היא למעשה בחירת מי את כאישה ולדבריו השאלה שהאישה צריכה לשאול את עצמה שהיא באה לבחור בושם הינה "איזה מסר אני רוצה להפיץ לעולם?".

אני לא בטוחה שאני יכולה לקחת אחריות על המסר שתעביר אישה שתבחר להשתמש בבושם הזה, אבל מה שבטוח שהיא תהנה מניחוח סקסי, חצוף ועמיד לאורך שעות, ושאין לכל אחת. 

מחיר: 132 דולר ל- 100 מ"ל א.ד.פ.

 

 

SKIN FEELS GOOD של LANCÔME

בתזמון מושלם עם הטמפרטורות שעולות, לנקום השיקו את התכשיר הזה, שבהתאם למגמה ההולכת ומתרחבת הוא ממלא במסירות כמה פונקציות חשובות: בתור התחלה, מדובר במייקאפ בעל כיסוי קליל וטבעי, שניתן למרוח אותו בקלות באצבעות (וכל מוצר שאפשר למרוח עם האצבעות ושלא מצריך מברשת שצריך לתחזק, כבר זוכה לנקודות מבחינתי). אך מעבר לזה הוא גם מטפח את העור, שומר עליו ומכיל מקדם הגנה SPF 23.

 על היכולות המטפחות שלו אחראיים מרכיבים כמו גליצרין צמחי, שפועל כמו "מגנט לחות" וממלא מחדש את העור בלחות; חומצה היאלורונית ש"לוכדת" את הלחות בעור ותמצית מורינגה טבעית שמגנה על העור מפני נזקים באמצעות הסגולות נוגדות החמצון שלה.

החברה מבטיחה עור זוהר ובריא אחרי שימוש רצוף במשך 5 ימים בלבד, ועם 50% יותר לחות. אני לא בטוחה לגבי זה, אבל בהחלט אהבתי את התחושה הקלילה והנעימה על העור, בעיקר במזג אוויר חם ולח, ואת הכיסוי הקליל אך המספק למי שמעוניינת במראה הטבעי. חבל רק שההגנה לא יותר גבוהה, כדי להתאים לשמש הישראלית, אך כנראה שזה גם מה שמאפשר את המרקם הנוח שנספג מהר.

מחיר: 139 שקל.

 

GUCCI GUILTY COLOGNE של גוצ'י

גוצ'י התרעננו בבושם חדש שמביא פרשנות מודרנית לניחוח הקלון הראשון, שהושק ב-1690. הפעם הניחוח מבוסס על ההדרים האיטלקים, יחד עם נגיעות של פריחה ותיבולן של שרף ענבר ומאסק. יחד הם יוצרים ניחוח מאוד קליל ורומנטי, אך גם עמוק ומתוחכם, שמזכיר חופשה בעיירת חוף במזרח התיכון. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שהניחוח גם חולף במהירות כמו אותה החופשה, וכבר אחרי זמן קצר יחסית התקשינו למצוא לו זכר.

מחיר: 399 שקל ל-90 מ"ל א.ד.ט

איפורבושםדיוטי פרי