מי מפחד מהקיץ? המוצרים החדשים הכי חמים על המדף

Apple of Sodom של AHAVA
שימו לב איזה שם דרמטי ומסתורי יש לסדרה החדשה של מותג הטיפוח הישראלי: "תפוח סדום". מאחורי השם הסקסי עומד ליין מוצרי אנטי אייג'ינג, שמיועדים לטיפול ממוקד בקמטים עמוקים והוספת נפח לתווי הפנים, ובעצם אמורים לשמש חלופה טבעית להזרקות בוטוקס ולחומרי המילוי. לא פחות.

כל אחד ממוצרי הסדרה מכיל תמצית תפוח סדום – צמח מדברי רעיל הגדל בסביבת ים המלח ומכיל שרף חלבי ששימש ברפואה הקדומה לטיפול בבעיות רפואיות מגוונות. AHAVA היא חברת הקוסמטיקה הראשונה בעולם שפיתחה תמצית מתפוח סדום לטובת שימוש קוסמטי והקומפלקס המורכב ממנו הוכח כיעיל לטיפול בקמטים עמוקים, קמטי הבעה ועיבוי נפח העור, כמו גם בהגנה נגד תהליכי הזדקנות מואצים בעור. בנוסף, המוצרים מכילים גם את ה- Osmoter™ תמצית מינרלים טבעית של המותג. 

מוצרי הסדרה כוללים אסנס אקטיבי להחלקת העור (249 שקל) – מעין סרום במרקם קליל ונעים המרווה את העור בלחות ומהווה בסיס לספיגה יעילה יותר של מוצרי הטיפוח הנמרחים מעל; קרם פנים 24/7 לצמצום מראה הקמטים (369 שקל); מסכת לילה להחלקת קמטים שפועלת לשיקום, מיצוק והחלקת קמטים בזמן השינה (389 שקל) ואפליקטור למילוי ולטשטוש קמטים (389 שקל).

נסיינית כבת 60 שהתנסתה במוצרים דיווחה שהם ממש טובים "ובכלל, אני אוהבת את המוצרים שלהם, שכל פעם מפתיעים מחדש", דיווחה. "מסכת הלילה נעימה למריחה ולא כבדה או דביקה, ובבוקר העור נראה טוב ומוצק יותר באופן ניכר כבר אחרי השימוש הראשון. האפליקטור גם עושה את העבודה ובאמת מטשטש את הכתמים להפתעתי ולשמחתי".

 

בגדי הספורט של Brooks
אחד מהסיוטים שלי להתעמלות בקיץ זה הפצעונים והשפשופים שנגרמים כתוצאה מהחום הבלתי נסבל. השנה החלטתי להקדים תרופה למכה ולנסות את הקולקציה החדשה של Brooks. כל הפריטים עשויים בדים מטכנולוגיות חדשות שמאפשרות אוורר מקסימלי, הם מנדפים זיעה ביעילות, לא נדבקים או מעיקים על הגוף ותפורים בטכניקה מיוחדת למניעת גירויים מעצבנים בעור. הופתעתי לגלות כמה הם קלילים, עד שהם כמעט ולא מורגשים על העור.

בין הפריטים גם חולצות חצי מכופתרות ופולו לגברים שמתאימות גם למשרד וחולצות, גופיות וטייצים לנשים. התעמלתי בטייץ והחוויה היתה נוחה ונעימה מעבר למה שציפיתי. גם שמחתי לגלות שהטייץ מכיל שני כיסים צמודים, לשמירת החפצים האישיים. פחות אהבתי את הצבעוניות, והייתי מעדיפה דוגמאות חלקות וסולידיות יותר, אבל זה בהחלט מחיר שאני מוכנה לשלם תמורת הנוחות.
מחיר: 199 שקל.

 

PhotoReady Candid ו- Kiss Cushion Lip Tint של REVLON

REVLON הפגיזו החודש עם שתי השקות מרגשות במיוחד – ולא רק בגלל הפרזנטורית ה"משלנו", גל גדות. הראשונה והמשמעותית יותר, היא קולקציית PhotoReady Candid המכילה שלושה מוצרי בסיס לאיפור, שעל הדרך גם מטפחים את העור ושומרים עליו מפני השפעות מזיקות. 

המוצרים הם Finish Anti-Pollution Foundation – מייק אפ שמעניק לעור לחות ומכיל ריכוז גבוה של ויטמין E ונוגדי חימצון. מחיר: 60 שקל.  
Antioxidant Concealer – קונסילר מתקן המועשר ברכיבי טיפוח לעיכוב סימני הזדקנות והגנה מפני זיהום אוויר ורדיקלים חופשיים. בנוסף יש בו קפאין למראה עור חיוני ורענן יותר. מחיר: 50 שקל. 
Anti-Pollution Setting Powder – פודרה בתפזורת המכילה ויטמין E, נוגדי חמצון ונוגדי זיהום סביבתי. מחיר: 60 שקל. 

ניסיתי את המייקאפ ואת הקונסילר וזו היתה אהבה ממבט ראשון. הם מתמזגים מצוין עם העור, משאירים תחושה נעימה (לא דביקה מצד אחד ולא יבשה מצד שני) ומעניקים כיסוי טבעי וקליל, אך עם זאת מספק. 

אך כאמור, אלו לא החדשות היחידות מבית רבלון. מותג היופי הוציא לאחרונה סדרת שפתונים המכילה 7 גוונים קייציים שהייחוד שלהם הוא האפליקטור – כרית קטנטנה שמאפשרת רק "נגיעה" של צבע, או כיסוי עמוק ומלא. המרקם עצמו גלוסי אבל לא דביק או מכביד על השתיים והגימור הוא מבריק וסאטני. מוצר כיפי ומוצלח. מחיר: 55 שקל.

Tiffany Sheer של Tiffany & Co

אחרי שהתאהבנו במהדורה החורפית בקולקציית הניחוחות של Tiffany & Co, הייתי בטוחה שיהיה קשה לגרום לי להתרגש שוב. אלא שזה קרה – ובגדול. הניחוח שיצא עם בוא האביב, שהוא השלישי בסדרה, הצליח אפילו להתעלות על קודמיו, עם תווים של ענבי שועל, שמן ילנג ילנג, שמן ורדים ואיריס. בחברה הגדירו אותו "שובב ואלגנטי יחדיו", ובאופן די נדיר אני מסכימה. הוא הולך מצוין עם העונה החמה, בגלל הרעננות שלו, ועם זאת יש לו עדינות פרחונית אלגנטית. אחד המומלצים לעונה ובכלל.

מחיר: 399 שקל.

DAISY LOVE EAU SO SWEET של מארק ג'ייקובס

גם סדרת דייזי של מארק ג'ייקובס התרחבה לאחרונה בבושם חדש, בהשראת סוכריות גומי וצמר גפן מתוק. בהתאם הוא מתוק-מתוק ומתאים רק לחובבות הז'אנר, שלא מפחדות מסוכר. בתווים העליונים פטל לבן וברגמוט, בתווי בליבה עלי כותרת של חרצית ותמצית יסמין ובתווי הבסיס מושק מסוכר ואירוס לבן.

מחיר: 369 שקל. 

 

דיאודורנט נטול ריח של חלאבין

בטיימינג מושלם עם עונת הזיעה, השיקה חלאבין דיאודורנט נטול בושם ובעל עמידות של 48 שעות. אלו כמובן חדשות טובות לכל מי שסולדת מריחות חזקים, או לאלו שלא אוהבות שריח הדיאודורנט מתנגש עם ריח הבושם. הדיאודורנט עצמו הרשים ביכולת העמידה שלו בחום ובלחות של יולי בתל אביב ובנוסף הוא מכיל ויטמין E וויטמין B שתורמים לריכוך העור, ומעשירים את העור בנוגדי חמצון וכן בתמצית שמן פולי סויה הידועה כנוגדת חמצון טבעית הפועלת להרגעת העור. עוד כדאי לשים לב שהדיאודורנט הוא ללא אלומיניום וללא אלכוהול.

מחיר: 22 שקל.

 

 

קונסילר של גבריני קוסמטיקס

למען האמת, אני קצת מתנשאת על מוצרים שהמחיר שלהם "נוח". ולכן גם אל הקונסילר של גבריני קוסמטיקס הגעתי מסופקת. להפתעתי גיליתי קונסילר מצוין, שמעניק כיסוי בינוני ומתמזג עם העור בצורה מושלמת. המרקם שלו מאוד קליל ולא נותרו על העור גבשושיות לא מחמיאות. הקונסילר התקבע היטב על העין ולא נמרח או נזל, ונשאר עמיד זמן ממושך. ועוד נקודה חשובה: כל מוצרי המותג לא נוסו על בעלי חיים.

מחיר: 30 שקל.

Simple Daily Skin Detox

אחרי שהמותג הפופולארי בבריטניה השתקע בישראל עם הקו לעור רגיש, הוא מרחיב את מוצריו בארץ הקודש ומשיק את הסדרה המיועדת לעור שמן הנוטה לפצעונים, במיוחד אלו שמופיעים בגיל ההתבגרות. כמו כל הקו המנחה של החברה, גם הפעם מדובר במוצרים עדינים לעור אך אפקטיביים, שמבוססים על רכיבים פעילים המכבדים את האיזון הטבעי בעור, ללא בישום או צבע מלאכותיים וללא כימיקלים חזקים העלולים לגרות את העור.

כל מוצר מכיל תערובת ייחודית של קורנית (טימין), אבץ והממליס (צמח הציפורן) לניקוי יומי עדין, להסרה ולוויסות שומן עודף, כך שהיא פועלת גם לשיפור מראה העור וגם מסייעת במניעה של פצעונים חדשים.

בשלב זה מושקים 4 מוצרים: סרום SOS Clearing Booster שאפשר להשתמש בו בשני אופנים: לפני או במקום קרם לחות למניעת ברק, הפחתת אדמומיות הנובעת מפצעונים ומניעת הופעתם של פצעונים חדשים על העור, או כטיפול נקודתי בפצעונים, למריחה עד 3 פעמים ביום; תרחיץ פילינג Clear Pore Scrub; תרחיץ  Purifying Facial Wash; ומגבוני ניקוי Clear + Matte שמסירים ביסודיות שומן, לכלוך ואיפור הגורמים לפצעונים.

טווח מחירים: 40-15 שקל.

Curl Cleansing Conditioner של MOROCCANOIL

עבור המתולתלות הממהרות שבינינו, השיקה חברת הטיפוח הבינלאומית MOROCCANOIL תכשיר שהוא שמפו ומרכך באחד, המיועד לניקוי וריכוך שיער מתולתל. הפורמולה הייחודית מכילה שמן עץ התה ומועשרת בשמן ארגן. ביחד הם מנקים את השיער ומרככים אותו. בנוסף יש בו פרוטאינים מן הצומח ושמנים טבעיים שמטפחים את השיער ומזינים את הקרקפת בנוגדי חמצון וויטמינים.

מתולתלת מדופלמת דיווחה ש"השמפו בספריי זה רעיון מגניב. הוא מאוד קל ונחמד לשימוש. אמנם קצת מייבש את השיער, אבל עם זאת נותן לו נפח במידה מספקת ותחושת ניקיון נעימה".

מחיר: 130 שקל.

ניתן להשיג במספרות נבחרות. טלפון לבירורים: 03-9511086

 

ג'ל לקונטור העיניים של SeboCalm

מוצר מצוין נוסף מבית SeboCalm שמגיע בדיוק בזמן כדי לרענן לנו את העור. הג'ל, מסדרת האנטי אייג'ינג של החברה, מבוסס על קומפלקס לחותנים חדשני, המדמה את גורמי הלחות הטבעיים ופועל להרוויית העור ולאגירת הלחות. בנוסף יש בו חומצות אמינו שעוזרות לעיכוב תהליך ההזדקנות של העור ותה ירוק לנטרול ההשפעות המזיקות של הרדיקלים החופשיים. כל אלו עוזרים להפחית סימני עייפות ויובש ולגרום לעור להיות גמיש יותר ומוצק. אהבתי במיוחד את המרקם הקליל שלו, שנספג מהר ומעניק תחושת לחות נעימה ולא דביקה או כבדה ואת אפקט המתיחה הקל שנוצר מיד לאחר המריחה.

מחיר: 100 שקל.

צללית דאו של המאפר בועז שטיין

מאפר מקצועי ובעל מותג הנושא את שמו, בועז שטיין, השיק לאחרונה מארז של שתי צלליות, בשני גוונים אופנתיים במיוחד – קורל וסגלגל. אמנם הן לא מיועדות לחובבות האיפור הטבעי-לא נראה, אבל אלו שמעזות לשחק עם מראות וצבעים ייהנו מגוונים קיציים, בטקסטורת סאטן מבריקה. הצלליות מורכבות מאבקת משי, שמן צמחי, סיליקה ורכיבים הדוחים מים וזיעה  – ואכן, הן נשארו עמידות למשך זמן ממושך.

מחיר: 90 שקל, להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג ובפרפומריות ברחבי הארץ.

אודםאופנהאנטי אייג'ינגבושם