השף טום אביב מציג: פינוקים של סוף הקיץ לכל המשפחה

פינוקים לנשים

Phantom של AMIKA

והנה אחד מהפרדוקסים של אוגוסט: מצד אחד השיער והקרקפת מרגישים כמו מדבר סהרה, מצד שני – למי יש זמן לחפוף? אז בדיוק בטיימינג המופלא הזה, מותג השיער הבינלאומי הידוע אמיקה התחדש בשמפו יבש מוקצף שגם מעניק לחות לשיער ולקרקפת וגם מנקה את השיער בעדינות באמצעות ספיגת שאריות שומן ולכלוך. השמפו מתאים לכל השיער ובמיוחד לבעלות שיער יבש, מתולתל, צבוע או שיער שעבר החלקה, או בקיצור: לכל מי שמעוניינת לרענן את השיער, ולהיות בלי (חפיפה) ולהרגיש עם.

הפורמולה כוללת אבקת עמילן האורז שסופגת וסופחת לכלוך ושמנים וכן חומרים הפועלים להקטנת הקרזול, הפחתת חשמל סטטי והענקת רכות. בגלל המרקם ה"מוסי", הייתי בטוחה שהתכשיר ישאיר את השיער שלי יבש וקשה, אבל להפתעתי הוא הרגיש קליל ונעים ועם ריח עדין ולא מעיק. כדאי גם לדעת שהשמפו הוא ללא סולפטים, פארבנים, גלוטן או טלק ומכיל מסנני קרינת UV. 

מחיר: 90 שקל. 

 

קולקציית הקיץ של גרלן

מראה הקיץ של גרלן הוא חלומי ועדין, בניגוד לכל מגמות מלאות הצבעוניות נוסח קיילי קרדשיאן. לכן הוא גם הרבה יותר מתאים לנו, הנשים שחיות גם מחוץ לאינסטגרם ואוהבות מראה טבעי יותר. במרכז הקולקציה עומדים שימר דו גווני (278 שקל) וכן שני גוונים של השפתון KissKiss: פיצ'י סטאר ולילך מון – שבו התנסיתי (176 שקל). הגוון מעניק ברק מדויק לשפתיים, שעוזר להענקת מראה מלא יותר. המרקם שלו מאוד נעים, לא מייבש או דביק. למעשה, התחלתי להשתמש בשפתון גם על אודמים שהם מאט, כדי להעניק להם רעננות שמתאימה לעונה החמה.  

 

RÉNERGIE MULTI-LIFT  TIGHTENING LIFTING MASK של LANCÔME 

שם הרבה יותר מדי מסורבל למסכת פנים מצוינת של לנקום, שמצטרפת לקרם הידוע מאותה סדרה, המסייע במיצוק והרמה של מראה העור וטשטוש קמטים. למען האמת, הריח שלה לא הכי נעים – לפחות לא בעיני – אבל כבר מהשימוש הראשון העור הגיש מהודק יותר, מוצק יותר ואפילו נראה היה שמצב הקימטוטים השתפר באופן ניכר, ועם המשך השימוש זה רק הלך והשתפר, כך שמחיר הריח הוא לגמרי נסבל. המסכה מועשרת בלמעלה מ- 17% רכיבי שעוות דבורים ושעוות עץ הדקל, שמזינים את העור בלחות, מסייעים לתחושת הגמישות של העור ותורמים לתחושת מיצוק.

מחיר: 299 שקל. 

 

פינוקים לילדים

משחקים חדשים של תמנון

אז אחרי שהילדים כבר מיצו לגמרי את כל המשחקים שיש להם, הימים האחרונים של אוגוסט הם בדיוק הזמן להתחדש במשחקים חדשים – ואפילו חינוכיים. בין המשחקים והחוברות החדשות של תמנון, תמצאו את "כמעט כיתה א'" – חוברות עבודה בעברית ובחשבון שמגיעות עם דפי מדבקות ועפרונות צבעוניים (69 שקל), ספר שמגיע עם פאזל ליצירת מפה תלת ממדית (59 שקל), חוברות המכילות 200 מדבקות בנושאים שונים (כמו חלל, בעלי חיים, פיות, כלי תחבורה ומפלצות. 29 שקל) ומשחקי מגנטים של אותיות בעברית ובאנגלית ומספרים (39 שקל).

 

מארז עוגיות אורגניות לילדים של השדה

לקראת החזרה ללימודים, השדה הוציאה מארז עוגיות שמתאים במיוחד עבור הילדים שלומדים קרוא וכתוב. המארז כולל שתי חבילות של עוגיות העשויות מקמח חיטה מלא אורגני. העוגיות נקיות משאריות חומרי הדברה, חומרים משמרים, צבעי מאכל מלאכותיים ושומן טראנס. בנוסף, המארז מגיע עם שלט לחדר שאותו אפשר לצבוע וחוברת הפעלה וצביעה ללימוד האלף-בית. כך שגם מדובר ברע במיעוטו מבחינת מתוקים וגם מקבלים על הדרך הזדמנות לפעילות משותפת של הילדים וההורים. 

מחיר: 22-20 שקל. 

פינוקים לגברים

DAVIDOFF RUN WILD של דוידוף 

דוידוף, מותג הבשמים המוביל ואהוב, התחדש בבשמים לגבר ולאישה. הגרסה הגברית נקראת Run Wild  Davidoff ויש בה קינמון ממדגסקר, ענבר ולבנדר. כצפוי ממרכיביו, הניחוח של הבושם הוא ארומטי, אך עם זאת הוא לא כבד וחריף, אלא נעים ומלטף ומתאים גם לגברים שאוהבים ניחוחות עדינים אך עם זאת "גבריים". 

מחיר: 249 שקל ל-100 מ"ל א.ד.ט

 By Tom Aviv PEACOCK

חברת הקוסמטיקה USR Cosmetics יצאה בשיתוף פעולה עם השף טום אביב, ויחד הם השיקו קו מוצרים ייחודי לגברים. כל מוצרי הסדרה, שישווקו למעצבי שיער, מספרות ומכוני קעקועים נבחרים, מותאמים לצרכים של הגברים המודרניים, ומלבד ניחוח "גברי" נעים, יש בהם מרכיבים בוטניים המכילים את שמן זרעי הקנאביס, הידוע בתועלותיו הרפואיות. מוצרי הסדרה כוללים קרם טיפולי לשמירה על גוון הקעקועים עם מסנני קרינה SPF25 (שמתאים גם לנשים), קרם ייחודי לעיצוב הזקן והשפם ואפטר שייב לחותני בעל מרכיבי אנטי-אייג'ינג. כל אלו מיוצרים ללא פרבנים, ללא SLS וללא שמנים מינרליים ועומדים בתקנים וסטנדרטים מחמירים. 

מחירים: 129 שקל למוצר. 

צילום: חי זרביב

אנטי אייג'ינגטיפוחקוסמטיקה