3 טריקים לאיפור ב-5 דקות

העולם נחלק לנשים מתאפרות ונשים לא מאופרות. רוב שאלו שאינן מתאפרות מסבירות זאת מפאת זמן ואפקטיביות – או שזה לא עושה את העבודה שהן מחפשות או שזה שואב להן יותר מדי זמן מול המראה. בסוף, כולנו היינו שמחות לקצר את תהליך האיפור ולהתפנות לדברים החשובים באמת.

בשביל זה מצאנו עבורכם 3 מוצרי פטנט שיעשו לכם חיים קלים ויעזרו לכן להשיג את האיפור שאתן רוצות בפחות מ-5 דקות מול המראה. מקסימום 5 דקות. נשבעת.

 

1. מייקאפ: הסוד הכי חשוב בנוגע למייקאפ נמצא בבחירת הגוון הנכון. זה משתנה בין אחת לאחת, לכן הדבר הראשון שאת צריכה לזכור כשאת בוחרת מייקאפ לפנים הוא לוודא שרכשת גוון שמתאים בדיוק לצבע וסוג העור שלך.

 

מוצר הפטנט הראשון אם כך, מתייחס לבעיית המייקאפ של כולנו. My Armani To Go Foundation Makeup מבית ג'ורג'יו ארמאני משלב בתוכו שני מוצרים: מייקאפ קרם וספוגית למריחה במארז אחד. המוצר עצמו, למי שחוששות, קל למריחה והכי חשוב – מאפשר לראות מתי המייקאפ עומד להסתיים.

2. שפתון וסומק במוצר אחד: זה כבר ממש גאוני. בובי בראון יצרו סומק ושפתון בקרם למראה זוהר במוצר אחד שמביא עמו שני שימושים שונים. Cheeks & Pot rouge for lips הוא מוצר יעיל, חוסך זמן מטורף, נוח מאד והכי חשוב – מייתר את ההתעסקות במברשות ואבקה מלכלכת. אגב, אם אתן ממש ממהרות – אתן יכולות בתום השימוש לזרוק אותו לארנק או לתיק. הוא קטן ולא מלכלך אז אין מה לדאוג לגבי שאר הפריטים שמסתובבים שם.

 

3. מסקרה והדגשת גבות: למרוח איי-ליינר זו פעולה עדינה ומורכבת. היא לעתים דורשת הרבה זמן מול המראה לכן אם אתן קצרות בזמן – טריק שיעשה לכן חיים קלים ותוצאה מהממת הוא ליצור הדגשת הגבות לבניית מסגרת לפנים. אין מה לחשוש כיוון שלא נדרשת מיומנות גבוהה להדגשת הגבות, ואם זה לא מספיק, יש לנו מוצר רב תכליתי בשבילכן, שמשלב עפרון גבות, צללית ומברשת: The Brow Multi-Tasker של אסתי לאודר. בקלות ובמהירות תוכלו לחזק את צבע הגבות, לסרק – ולצאת לעבודה.

אסתי לאודרארמאניבובי בראוןדיוטי פרי